ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال تعویق معرفی تلفن هوشمند اکسپریا Z4 تا تابستان سال جاری

در حالیکه بسیاری از کاربران انتظار دارند تا سونی نسل بعدی تلفن هوشمند پرچمدارش موسوم به اکسپریا Z4 را در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۵ که تقریباً یک ماه دیگر در بارسلون برگزار می شود معرفی ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۷ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در حالیکه بسیاری از کاربران انتظار دارند تا سونی نسل بعدی تلفن هوشمند پرچمدارش موسوم به اکسپریا Z4 را در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۵ که تقریباً یک ماه دیگر در بارسلون برگزار می شود معرفی نماید، اکسپریا بلاگ یکی از منابع معتبر و نزدیک به این کمپانی خبر داده که احتمال زیادی وجود دارد موبایل مذکور در فصل تابستان رونمایی گردد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

البته این اولین باری نیست که چنین احتمالی مطرح می شود، در ماه دسامبر و پس از هک شدن استودیوی Sony Pictures و به بیرون درز پیدا کردن ایمیل های مدیران کمپانی ژاپنی، در یکی از این ایمیل ها اشاره شده بود که موبایل های Z4 قرار است در مابین ماه های می و نوامبر ۲۰۱۵ به کارابران نمایش داده شوند.

سونی اخیراً در مورد موبایل های پرچمدارش سیاست معرفی محصولات جدید در هر ۶ ماه را اتخاذ کرده بود، اکسپریا Z1 در اواخر ۲۰۱۳ معرفی و کمی بعد و در اوایل ۲۰۱۴ اکسپریا Z2 رونمایی گشت و در اوخر ۲۰۱۴ نیز شاهد معرفی اکسپریا Z3 بودیم ولی در صورتیکه معرفی Z4 به تابستان افتاده باشد اینطور به نظر می آید که غول تکنولوژی ژاپنی تصمیم گرفته دیگر از الگوی پیشین خود پیروی نکند و البته شاید اینبار آنها نتوانسته اند سر موعد مقرر محصول بعدیشان را آماده نمایند.

پیش تر در شایعات آمده بود اکسپریا Z4 احتمال دارد به نمایشگری با رزلوشن QHD و یا FHD مجهز شده باشد و از یک چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ به همراه دوربینی ۲۱ مگاپیکسلی (دارای سنسور Exmor RS IMX230) بهره ببرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL

    مطلب جالبی بود مرسی

  • rodrigez

    اگه مثل زد3 و زد2 زود گرمکنه ممکنه برای زد 4 خطرناک باشه چون چیپست اسنپدراگون 810 باعث گرم شدن گوسب میشه و اگه سونی به تولید بیش از حد زد 4 بپردازه ورشکست میشه

  • mostafa

    منتظر الترا هستم ببینم چ میکند

  • عــــــامـــــــــر

    اینکه معرفی پرچمدار هر ۶ ماه یک بار باشه به نفع شرکت نیست اما خیلی خیلی به نفع مشتریه ، چندتا احتمال میدم یا اینکه میخواد بازه معرفی پرچمدار رو عوض کنه یا اینکه میخواد شایعات مربوط با اسنپدراگون ۸۱۰ بخوابه و یه احتمال ضعیف هم اینکه یا نتونسته خودشو به کنفرانس بارسلون برسونه یا اینکه منتظر چیپست های قویتره مثل اسنپدراگون ۸۱۲ و ۸۱۵

  • siamak Gol

    سلام

  • armani

    ایول دمش گرم بهترین گوشی هارو داره عاشقشم فقط سونی

  • msj

    یک احتمال هم من میدم که شاید بخاطر اسنپدراگون ۸۱۰ که زیاد خبر های خوبی تا به آلان نبوده، هم باشه.

  • Sir Mehdi Ive

    ولی احتمالا بخاطر اندروید 5 معرفی بشه که بخواد بذاره رو دستگاه های جدیدش که مردم بخرن،چون قول داده تو فوریه اندروید 5 رو میده

  • ali.n

    کار درستیه و انتقادات به سونی از این بابت تمام میشه،، سنسور خمیده و تیونر دریافت تصویر دیجیتال رو هم توش بذاره خوبه. رابط کاربری رو هم بهبود و تغییر بده ،، حاشیه بالا و پائین رو هم کم کنه، دیگه عالی میشه.

  • EF7_NA

    اگه این خبردرست باشه سونی میتونه تا تابستون امسال
    تعدادبیشتری Z3 بفروشه وهمین باحث میشه به روند
    سوددهی خودش برگرده :)

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی