ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سونی تکذیب کرد: قرار نیست کسی اخراج شود

دیروز طی خبری به نقل از رویترز، اعلام کردیم که سونی قصد دارد ۱۰۰۰ نفر از کارمندان بخش موبایل خود را اخراج کند. اکنون سونی موبایل به این خبر واکنش نشان داده و تکذیبیه رسمی ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۹ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۲:۴۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

دیروز طی خبری به نقل از رویترز، اعلام کردیم که سونی قصد دارد ۱۰۰۰ نفر از کارمندان بخش موبایل خود را اخراج کند.

اکنون سونی موبایل به این خبر واکنش نشان داده و تکذیبیه رسمی آن را از طریق دفتر ایران برای ما ارسال کرده است. متن این تکذیبیه به شرح زیر است:

«مقاله درباره کم کردن ۱۰۰۰ نفر دیگر از پرسنل شاغل در کسب‌وکار تلفن هوشمند، براساس هیچ‌یک از بیانیه‌هایی که Sony صادر کرده است، نیست. همان‌گونه که پیش از این اعلام کردیم، Sony تا پایان این سال مالی برای توجیه برنامه دستگا‌ه‌های همراه ردهٔ متوسط، شامل تغییر ساختار بخش‌ها، برنامه‌ریزی کرده است.»

تکذیبیه سونی در حالی صادر می شود که بر اساس گزارش های مالی قبلی این شرکت، بخش موبایل در زمینه سود دهی با مشکلاتی رو برو بوده است.

به نظر شما در گزارش مالی بعدی سونی که در ۱۵ بهمن منتشر می شود، اکسپریا زد ۳ توانسته است به کمک بخش موبایل بیاید؟ و یا ژاپنی ها باید چشم به راه پرچمدار بعدی خود باشند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • instachap

    چیزی که از زمان آکیو موریتا موسس سونی به عنوان بخشی از فرهنگ سونی باقی مونده احترام به حقوق کارکنان سونی و حفظ اونها به عنوان عضوی از یک خانواده است و به خاطر همین سونی از معدود کمپانی هایی است که کارکنان اون هنگام وروود با دید فعالیت برای تمام عمر در سونی استخدام میشن.در برهه های بحرانی هم سونی با ایجاد گردش در موقعیت های شغلی کارکنان تا حد ممکن از تعدیل نیرو دوری جسته .امیدوارم سونی با چرخشهای اساسی بتونه مجدد در عرصه های نوآوری و تکنولوژیکی پیشتاز باشه

  • باقر

    فقط سونی

  • siamak Gol

    این همه سر حقوقشون حساب کردم. آخر اخراج نمیکنه؟
    ...............
    ابر اگر . نامجو

  • امیر پارسا

    حالا ما گزارشNikkei رو که معتبر ترین و بزرگتربن روزنامه ژاپنه باور کنیم یا سونی ایران رو؟!

    • ali.n

      سونی ایران فقط گفته سونی بیانیه ای در این مورد نداده و این خبر رسمی نیست، و سونی میخواد فرصت های شغلی رو تغییر بده...... به هر حال باید صبر کنیم ببینیم چی میشه،به نظر میاد شاید تعدد گوشی هاش رو کم کنه و فقط پرچمدارهاش عرضه بشند.

  • SAEED DASTMARD

    خدا سونی با پرچم دارای ارزونش از ما نگیره

  • عــــــامـــــــــر

    سونی یک برند با اصالته ، امیدوارم بتونه پیشرفت کنه

  • Samsung

    Sony اخراجشون کن بخش موبایلت که به درد لای جرز دیوار نمیخوره!

    وقتی Samsung هست Sony و Apple و... هیچی نیستن!

    • msajad

      ببخشید به سامسونگی ها کاری ندارم ولی تو اینو بدون که سامسونگ زمانی که ماهی می فروخت سونی واکمن ساخته بود
      شرکتت هیچی از خودش نداره به چی افتخار میکنی؟ به oled که سونی ساختتش؟ به ضد اب بودن گوشیتون؟ به سنسور اثر انگشت؟ به دوربین های سونی روی گوشیتون؟ به بدنه پلاستکی؟ به طراحی اکسی رفته از ایفون؟ به سنسور ضربان قلب که سالی یه بار استفاده نمیشه؟ به قلم اس پن؟

      اینا همش یا تولید شدن قبلا یا اسکی رفته از بقیه چهار سال پیش به هرکی میگفتی گوشی سامسونگ بخر حالش به هم میخورد با این که ارزون میداد بازم کسی ازش نمیخرید از چینی های الان بد تر بود وضعش همون موقع تو بازار فقط سونی اریکسون بود با نوکیا بقیه غار می چروندن! اسم سونی از زمان ساخت شرکتش به محصولات با کیفیت همراه بوده ولی سامسونگ چی؟ هنوزم محصولاتش بی کیفیتن پس لطفا سکوت رعایت کن و فقط برو اون چیزی که دوست داری بخر به بقیه هم کاری نداشته

      • Samsung

        سامسونگ عشقه! حتی با تمام کمبوداش و بدی هاش!

        پدر تکنولوژیه... سونی غیر بدنه چی داره؟ اپل غیر سیستم عامل چی داره؟ =))

        بشین سره جات

        • msajad

          از تعداد منفیات معلومه کی باید بشینه سر جاش

        • Yamaha

          تو یا معنی تکنولوژی رو نمیدونی یا پدر تکنولوژی رو نمیشناسی یا سنت از 15 بیشتر نیست. پسر جون تا وقتی برندهایی مثل سونی،پاناسونیک،هیتاچی هستند سامسونگ نوه نتیجه تکنولوژی هم حساب نمیشه.

        • تایسون

          پدر تکنولوژی؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
          What??!!!!!!!

      • msajad

        البته من قصد بی احترامی به کسی رو نداشتم فقط خواستم جواب اینو بدم

  • تایسون

    یه بابایی اینجا هست که اسم سونی میاد شیرجه میزنه تو قسمت کامنتها.
    واسه خبر قبلیم از خوشحالی نمیدونست چی بنویسه بدبخت

  • كيومرث شيدى(ورژن لينوكس!)

    افرين سونى نبايد اخراج كرد
    شركت با اصالت همينه
    مرسى :sony:

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی