ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مایکروسافت اپلیکیشن مدیریت ایمیل Outlook را برای iOS و اندروید عرضه کرد

مایکروسافت چندی پیش اپلیکیشن مدیریت ایمیل Acompli را با قیمتی نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار خریداری کرد؛ اکنون و در حالی که دو ماه از آن ماجرا می گذرد، مهندسان نرم افزار Acompli این برنامه را ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۹ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۱:۵۸

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مایکروسافت چندی پیش اپلیکیشن مدیریت ایمیل Acompli را با قیمتی نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار خریداری کرد؛ اکنون و در حالی که دو ماه از آن ماجرا می گذرد، مهندسان نرم افزار Acompli این برنامه را تبدیل به Outlook برای موبایل کرده اند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اپلیکیشن جدید از لحاظ ظاهری و امکانات، دقیقا همان Acompli است. البته بنا به گفته مایکروسافت، این موضوع ادامه پیدا نخواهد کرد و طی به روز رسانی های بعدی، قرار است قابلیت های جدیدی به برنامه اضافه شود.

یکی از مزیت های رقابتی Acompli ارتباط برقرار کردنش با Google Drive و Dropbox است. با توجه به اینکه مایکروسافت این روز ها توجه زیادی به ابر ها دارد و مشغول سرمایه گذاری بسیاری بر روی One Drive است، بسیاری از کارشناسان انتظار داشتند در اپلیکیشن جدید، ارتباط با این سرویس ها حذف شود؛ اما مایکروسافت در اقدامی هوشمندانه این ویژگی مهم را حفظ کرده است.

Screen Shot 2015-01-29 at 11.53.27 AM-w600

مایکروسافت در نظر دارد تا در آینده، قابلیت هایی را به اپلیکیشن Outlook اضافه کند که استفاده از برنامه را برای سازمان ها و کسب و کارهای مختلف، بسیار آسان می سازد.

مایکروسافت همچنین برخی از ویژگی های این اپلیکیشن را به نسخه Outlook برای ویندوز ۱۰ نیز آورده است. قابلیت هایی همچون سوایپ کردن بر روی ایمیل ها با امکان شخصی سازی تنظیمات، از جمله مواردی هستند که در نسخه ویندزو ۱۰ نیز دیده می شوند.

اپلیکیشن جدید Outlook از Office 365، Exchange، Outlook.com، Yahoo!، Gmail و سایر سرویس دهندگان بزرگ ایمیل، پشتیبانی به عمل می آورد.

Microsoft Outlook

Microsoft Outlook

سازنده: Microsoft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS / Android حجم: 9 / 22 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • TROOL

    مطلب جالبی بود مرسی

  • مهدی

    سلام است تمامی لومیا ها ویندوز۱۰ روساپورت میکنن

  • امید

    slaaaam

  • amir.h

    وهمچنان خبری ازاپدیت دنیم برای۱۵۲۰نمیباشد...

  • opda511

    Acompli یکی از خریدهای هوشمندانه مایکروسافت هست

  • dep_rem

    سلام برهمه

    اجازه بدید ناراحتی خودم رو از یکی از کاربران به اصطلاح طرفدار گنو/لینوکس رو بدون اسم بردن اعلام کنم.

    آهای جناب ایکس؛ لطفا خجالت بکش. لینوکس برای پز دادن و مسخره کردن نیست. این کامنت شما برای امثال بنده مایه شرم هست. از همه دوستان ویندوزی بابت بازنشر این کامنت عذرخواهی می‌کنم؛ اما این فرد باید این رو بفهمه هیچ چیزی جای احترام و ادب رو پر نمی کنه.

    کامنت جناب ایکس:
    اسم ویندوزی ها رو نیار که این چند روز از بس باهاشون کل انداختم دیگه داره حالم بد میشه. به هیچ صراطی مستقیم نیستن. کلا امیدی بهشون نیست. ;D

    البته خیلی جالبه. این توزیع با این همه برنامه ی پیشفرض شده 4 گیگ
    اونوخ ویندوز 10 هست 4 گیگ.
    آدم حرصش میگیره بخدا. ویندوز چی داره مگه اینقدر حجمشه؟؟ باز حجم این توزیع منطقیه. چون هزارتا برنامه ی قد و نیم قد چپوندن توش. ;D ولی ویندوزی که کلا چارتا اپ مترو توشه 4 گیگ؟؟!!!!
    دل من خونه. خون! خخخخ
    البته نمیخوام ویندوز 10 تست کنم. چون نیازی به تست کردن نداره. 8.1 + امکانات لینوکس = ویندوز 10 خخخخ ولی خب وقتی با اون جماعت بوووق کل کل می کنم حرصم میگیره. نمیشه کل کل نکرد آخه. نمیذارن. خخخخ.

  • عیسی

    از وقتی نادلا سر کار اومده بحث جدال با شرکت های بزرگ رو که از قبل میان مایکروسافت با بقیه شرکت ها بود رو از بین برده

    با این کارش داره نشون میده مایکروسافت به بقیه سیستم عامل ها هم احترام میزاره همچنین به مخاطبان

  • نیکلودئون

    درود....مایکروسافت کورتانا فارسی بتا حذف کرد...
    http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Cortana
    یه نگاهی بنداز

    • مرتضی عبدی

      عزیز اون صفحه رو دیشب یکی ادیت کرده بود فارسی رو بهش اضافه کرده بود امروز ادمین حذف کرده

      • دادا

        چه از خدا بی خبر هایی پیدا میشن با احساسات مردم بلزی می کنند :D

      • نیکلودئون

        واقعا دستکاری شده...عجب...فکر کردم اضافه کردند...

  • مرتضی عبدی

    واقعا واسه گوگل متاسفم یدونه از سرویس هاشو واسه ویندوز نمیده

  • عــــــامـــــــــر

    ممنون مایکروسافت که احترام به مشتری رو داری به بقیه یاد میدی
    یکی اختصاصیاشو برای همه توسعه میده و یکی برای زمین گیر کردن یه پلتفروم از دادن برنامه هاش برای اون جلوگیری میکنه تا شاید اون پلتفروم پیشرفت نکنه ، اینه فرق یه شرکت بزرگ و با اصالت با یه شرکت فقط بزرگ

    • sharifi

      ولی من از مایکروسافت تشکر نمیکنم
      چون به پلتفرم خودش اهمیت نمیده
      چرا اسکایپ و اوتلوک و وان درایو و آفیس که برای خود مایکروسافت هست رو با بهترین کیفیت و زودتر برای دیوایس های آندروید و iOS منتشر میکنه ولی برای خود ویندوز فونی ها اهمیت نمیده؟
      من از این حرکت مایکروسافت متنفرم
      باید اول فکر ویندوزفونی ها باشه

      • عیسی

        باید صبر کنی تا به طور رسمی وین 10 بیاد

        • Sajad_alipour

          کلا وینفون یه دانشگاه آموزش صبر کردنه ما هم دانشجوهاشیم با مدارک عالی :D

      • ali.n

        خب شاید به خاطر تغییرات گسترده پایه ای سیستم عاملش وقت بیشتری برای بهینه و یکپارچه سازی نیاز داشته،،، البته این سرویس ها توی خود اکوسیستم مایکروسافت بعضاً امکانات جزیی بیشتری دارن.

      • Sajad_alipour

        دقیقا منم همچین حسی دارم.فعلا داریم با وعده ی آفیس با کیفیت ios سر میکینیم ولی اونا خیلی وقته دارن استفاده میکنن

      • عــــــامـــــــــر

        این برنامه ها تو وینفون با هسته سیستم عامل پیوند خورده پس باید همراه با وینفون آپدیت بشه اما برای اندروید و ios به صورت برنامه جداست ، منتظر خبرای خوب تو وینفون ۱۰ باش

مطالب پیشنهادی