ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیلم برداری با دوربین GoPro با ۲۴۰ فریم بر ثانیه [تماشا کنید]

این روزها دوربین های GoPro کیلومترها از رقبای خود پیش افتاده اند. دوربین های اکشنی که برای تصویربرداری از موقعیت های خاص و به خصوص در فیلمبرداری از ورزش ها مورد استفاده قرار می گیرند. ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱۰ بهمن ۱۳۹۳  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

این روزها دوربین های GoPro کیلومترها از رقبای خود پیش افتاده اند. دوربین های اکشنی که برای تصویربرداری از موقعیت های خاص و به خصوص در فیلمبرداری از ورزش ها مورد استفاده قرار می گیرند.

اما یک آپدیت تازه برای firmware این دوربین ها عرضه شده که قدرت آنها را افزایش می دهد. این آپدیت که به زودی به صورت عمومی منتشر می شود امکان فیلم برداری اچ دی با کیفیت 720p را با سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه می دهد. ۱۰ بار آرام تر از دوربین هایی با سرعت فیلمبرداری معمولی.

سایت گیزمودو که نسخه ای از این آپدیت را زودتر به دست آورده اقدام به نمایش ویدئویی از آن کرده که قدرت GoPro را در فیلمبرداری با این سرعت نشان می دهد.

در ادامه ویدئویی از این دوربین را با به روز رسانی تازه مشاهده کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Exclusive+First+Look_+GoPro+Hero4+Black+720p+240fps+Slow-Mo.mp4"]

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • A.s.r.a.M

    اینجاست که ایفون خود نمایی میکنه !
    درسته چیپ از سامسونگ و دوربین از سونی و ...


    اما مهندسی از خودش که با دو هسته 1.4 داره همین فریم البته با کیفیت بالاتر رکورد میکنه /

    کجاست و کی منکر حرفهاست ؟

  • یوریگاگاری

    آی فون که بهتر اسلو موشن می گیره !

  • merdad

    آیفون 6 خیلی بهتر از این 240 میگیره !

  • آقای مایکل جیمز اوون

    تابستون سن ایچ این gopro ها رو جایزه میداد...
    اصلا انگیزه ای میداد موقع شربت خوردن غیر قابل وصف!
    پ.ن: دوستان چرا سایت انقدر سوت و کور شده؟
    آقا عامر ، کارگردان ، نام.1 ، دیوان و... کجان؟!

    • مرد هسته ای

      خوابن فک کنم
      چرااااا
      شب زنده داری زیباست

  • NAKOOT

    باز هم باگ ترجمه :)

  • MK

    iPhone 6 هم 240 fps فیلم میگیره...

  • اَلِــــــــکــــــس

    دوربین های GoPro ؟! GoPro خودش یه برند هست چرا به صورت عام گفتین؟!

    • میطی

      منظورشون ورژن‌های مختلف دوربین‌های برند GoPro نیست یعنی؟!

مطالب پیشنهادی