ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات بیشتری در مورد Galaxy S6 به بیرون درز کرد

یک سایت فرانسوی به نام NowhereElse به تازگی اطلاعاتی را در مورد قاب Galaxy S6 منتشر کرده که می گوید از طریق یک فرد ناشناس به دستش رسیده است. از روی طرح منتشر شده در ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱۱ بهمن ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یک سایت فرانسوی به نام NowhereElse به تازگی اطلاعاتی را در مورد قاب Galaxy S6 منتشر کرده که می گوید از طریق یک فرد ناشناس به دستش رسیده است.

از روی طرح منتشر شده در این سایت می توان حدس زد که ابعاد پرچمدار بعدی سامسونگ برابر با 143.52 در 70.70 در 7.19 میلی متر است و این یعنی S6 نسبت به نسخه قبلی اش کمی بلندتر و عریض تر شده و در حدود یک میلی متر نیز باریک تر خواهد بود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

علاوه بر این، آنطور که در این وبسایت فرانسوی آمده، اسمارت فون پیشرفته بعدی سامسونگ از نظر طراحی مشابه نمونه های قبلی اش بوده و دارای همان گوشه های منحنی شکل است. همچنین دکمه خاموش و روشن آن در قسمت راست و دکمه کم و زیاد کردن صدا هم در سمت چپ بدنه قرار گرفته.

طرح منتشر شده از این قاب حاکی از وجود فلاش دوربین و حسگر ضربان قلب است که به جای قسمت پایینی در سمت چپ دوربین قرار گرفته اند.

علاوه بر این، قسمت انتهایی این قاب آنطور که در تصویر دیده می شود دارای حفره های متعددی است که می تواند نشانگر تعاملی بودن آن باشد که پیشتر نیز در خبرها اطلاعاتی پیرامون آن به بیرون درز شده بود.

همچنین در قسمت بالایی بدنه این کاور، دو منفذ به چشم می خورد که درست در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و می توانند مربوط به فیش هدفون و اینفرارد آن باشند.

پرچمدار بعدی سامسونگ احتمالا دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی از نوع Quad HD خواهد بود هرچند که برای کمپانی سازنده کاری ندارد که با بزرگ تر نمودن قالب بدنه یک نمایشگر بزرگ تر را در آن بگنجاند.

از دیگر قطعات سخت افزاری احتمالی گلکسی S6 می توان به چیپست 64 بیتی 8 هسته ای Exynos 7440، سه گیگابایت رم و یک دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی اشاره نمود.

گفته می شود که این اسمارت فون از نوعی پلاستیک شیشه ای و فریم فلزی ساخته شده که از این لحاظ شباهت زیادی نیز به اکسپریای سونی دارد.

در یکی از عکس های منتشر شده از قاب این محصول به خوبی می توان حدس زد که بخش جلویی S6 چگونه است. در این تصویر می توان یک موبایل S5 را با حاشیه کمتر و نمایشگر بزرگ تر تصور کرد.

هرچند که این طرح احتمالا نسخه نهایی S6 را به تصویر نمی کشد اما بیشترین شباهت را به محصولی دارد که در MWC 2015 شاهد رونمایی اش خواهیم بود.

Leaked-Galaxy-S6-case--amp-schematics (6) Leaked-Galaxy-S6-case--amp-schematics (7) Leaked-Galaxy-S6-case--amp-schematics (8) Leaked-Galaxy-S6-case--amp-schematics (9) Leaked-Galaxy-S6-case--amp-schematics (10) Leaked-Galaxy-S6-case--amp-schematics

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • masih

    زیر دستگاه فقط یه جای اضافه هست اون دوتای دیگه اسپیکر و یو اس بی دیگه! نه غلام؟!

  • AlireZa

    یه سوال واسه من پیش اومده
    کی و چرا از الان قاب برای گوشی که هنوز تو بازار نیست درست کرده؟؟

  • احسان

    مگه سونی از z تا z3 و اپل از 4s تا 6 چقدر طراحی شون را عوض کردند که سامسونگ بخواد متحول بشه باید قبول کرد که روی یه گجت با اندازه محدود نمیشه مانور زیادی انجام داد و تغییرات زیاد به وجود آورد.البته lg واقعا در این زمینه فوقالعاده کار کرده.در ضمن من خودم سونی دارم فکر نکید به طرفداری از برند خاصی این حرفا را زدم

  • سید کریم ( دنیای تکنولوژی )

    کاشکی سامسونگ داخل رابط کاربریش یه تغییر اساسی بده
    و اونو یکم سبک تر کنه ( وگرنه گوشی چه از فلز باشه چه از پلاستیک با کیفیت باشه آخر باید بره تو یه کاور پلاستیکی { نظر شخصی )

  • HEISENBERG

    اگه با این طراحی بیاد که سامسونگ بازم قافیه رو باخته!
    امسال هم نسبت به 2014 سود کمتری بدست میاره تا کم کم به ضرر تبدیل میشه!
    بالاخره هر کمپانی دوره ای داره و دوران سامسونگ هم مثل نوکیا تموم میشه و اپل و کمپانی های چینی جاشو میگیرن!

  • A.s.r.a.M

    حقیقت تلخ شاید برای طرفدارانش تلخ تر باشه !!!
    یادمه یه سری 2 آتیشه ها بودند که فقط دم از سری اس میزدند ..
    خبر ندارند که اتفاقا سری اس فقط با اس 3 توان گرفت


    سامسونگیا فقط باید به نوت امیدوار باشند

  • kasra02

    من نمی فهمم چرا از چیزی برای ما کاربردی نداره برای چیز تبلیغاتی استفاده می کنند صفحه( 2k)
    شیشه : سونی
    2k : الجي
    حسگر اثر انگشت : اپل
    .
    .
    .
    .
    .

  • kasra02

    من نمی فهمم چرا از چیزی برای ما کاربردی نداره برای چیز تبلیغاتی استفاده

  • SAEED DASTMARD

    نا سلامتی سامسونگ بیشتر قطعات گوشیاش رو خودش تولید میکنه به جای اینکه ارزون تر بده گرون تر میفروشه نمیدونم چرا.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی