اطلاعات بیشتری در مورد Galaxy S6 به بیرون درز کرد
یک سایت فرانسوی به نام NowhereElse به تازگی اطلاعاتی را در مورد قاب Galaxy S6 منتشر کرده که می گوید از طریق یک فرد ناشناس به دستش رسیده است. از روی طرح منتشر شده در ...
یک سایت فرانسوی به نام NowhereElse به تازگی اطلاعاتی را در مورد قاب Galaxy S6 منتشر کرده که می گوید از طریق یک فرد ناشناس به دستش رسیده است.
از روی طرح منتشر شده در این سایت می توان حدس زد که ابعاد پرچمدار بعدی سامسونگ برابر با 143.52 در 70.70 در 7.19 میلی متر است و این یعنی S6 نسبت به نسخه قبلی اش کمی بلندتر و عریض تر شده و در حدود یک میلی متر نیز باریک تر خواهد بود.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
علاوه بر این، آنطور که در این وبسایت فرانسوی آمده، اسمارت فون پیشرفته بعدی سامسونگ از نظر طراحی مشابه نمونه های قبلی اش بوده و دارای همان گوشه های منحنی شکل است. همچنین دکمه خاموش و روشن آن در قسمت راست و دکمه کم و زیاد کردن صدا هم در سمت چپ بدنه قرار گرفته.
طرح منتشر شده از این قاب حاکی از وجود فلاش دوربین و حسگر ضربان قلب است که به جای قسمت پایینی در سمت چپ دوربین قرار گرفته اند.
علاوه بر این، قسمت انتهایی این قاب آنطور که در تصویر دیده می شود دارای حفره های متعددی است که می تواند نشانگر تعاملی بودن آن باشد که پیشتر نیز در خبرها اطلاعاتی پیرامون آن به بیرون درز شده بود.
همچنین در قسمت بالایی بدنه این کاور، دو منفذ به چشم می خورد که درست در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و می توانند مربوط به فیش هدفون و اینفرارد آن باشند.
پرچمدار بعدی سامسونگ احتمالا دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی از نوع Quad HD خواهد بود هرچند که برای کمپانی سازنده کاری ندارد که با بزرگ تر نمودن قالب بدنه یک نمایشگر بزرگ تر را در آن بگنجاند.
از دیگر قطعات سخت افزاری احتمالی گلکسی S6 می توان به چیپست 64 بیتی 8 هسته ای Exynos 7440، سه گیگابایت رم و یک دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی اشاره نمود.
گفته می شود که این اسمارت فون از نوعی پلاستیک شیشه ای و فریم فلزی ساخته شده که از این لحاظ شباهت زیادی نیز به اکسپریای سونی دارد.
در یکی از عکس های منتشر شده از قاب این محصول به خوبی می توان حدس زد که بخش جلویی S6 چگونه است. در این تصویر می توان یک موبایل S5 را با حاشیه کمتر و نمایشگر بزرگ تر تصور کرد.
هرچند که این طرح احتمالا نسخه نهایی S6 را به تصویر نمی کشد اما بیشترین شباهت را به محصولی دارد که در MWC 2015 شاهد رونمایی اش خواهیم بود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.






عالی بود مثه همیشه مرسی
زیر دستگاه فقط یه جای اضافه هست اون دوتای دیگه اسپیکر و یو اس بی دیگه! نه غلام؟!
یه سوال واسه من پیش اومده
کی و چرا از الان قاب برای گوشی که هنوز تو بازار نیست درست کرده؟؟
مگه سونی از z تا z3 و اپل از 4s تا 6 چقدر طراحی شون را عوض کردند که سامسونگ بخواد متحول بشه باید قبول کرد که روی یه گجت با اندازه محدود نمیشه مانور زیادی انجام داد و تغییرات زیاد به وجود آورد.البته lg واقعا در این زمینه فوقالعاده کار کرده.در ضمن من خودم سونی دارم فکر نکید به طرفداری از برند خاصی این حرفا را زدم
کاشکی سامسونگ داخل رابط کاربریش یه تغییر اساسی بده
و اونو یکم سبک تر کنه ( وگرنه گوشی چه از فلز باشه چه از پلاستیک با کیفیت باشه آخر باید بره تو یه کاور پلاستیکی { نظر شخصی )
اگه با این طراحی بیاد که سامسونگ بازم قافیه رو باخته!
امسال هم نسبت به 2014 سود کمتری بدست میاره تا کم کم به ضرر تبدیل میشه!
بالاخره هر کمپانی دوره ای داره و دوران سامسونگ هم مثل نوکیا تموم میشه و اپل و کمپانی های چینی جاشو میگیرن!
حقیقت تلخ شاید برای طرفدارانش تلخ تر باشه !!!
یادمه یه سری 2 آتیشه ها بودند که فقط دم از سری اس میزدند ..
خبر ندارند که اتفاقا سری اس فقط با اس 3 توان گرفت
سامسونگیا فقط باید به نوت امیدوار باشند
من نمی فهمم چرا از چیزی برای ما کاربردی نداره برای چیز تبلیغاتی استفاده می کنند صفحه( 2k)
شیشه : سونی
2k : الجي
حسگر اثر انگشت : اپل
.
.
.
.
.
من نمی فهمم چرا از چیزی برای ما کاربردی نداره برای چیز تبلیغاتی استفاده
نا سلامتی سامسونگ بیشتر قطعات گوشیاش رو خودش تولید میکنه به جای اینکه ارزون تر بده گرون تر میفروشه نمیدونم چرا.