ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نت فلیکس: پلی استیشن 4 و اکس باکس وان جدید در راه است

بر اساس گزارشی که فوربس منتشر کرده، نت فلیکس پیش بینی نموده پاییز امسال شاهد عرضه مدل های جدیدی از پلی استیشن 4 و اکس باکس وان خواهیم بود که از قابلیت پخش تصاویر 4K ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۴ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بر اساس گزارشی که فوربس منتشر کرده، نت فلیکس پیش بینی نموده پاییز امسال شاهد عرضه مدل های جدیدی از پلی استیشن 4 و اکس باکس وان خواهیم بود که از قابلیت پخش تصاویر 4K بهره می برند.

ماه گذشته در CES 2015، نیل هانت از نت فلیکس گفت که سونی وعده بازنگری در سخت افزار پلی استیشن 4 را داده، سخت افزاری که بتواند ویدیوهای 4K را پخش کند.

در ادامه مطلب این مسئله را با جزئیات بیشتری پیگیری خواهیم کرد. با دیجیاتو همراه باشید.

نویسنده این مقاله در وبسایت فوربس با نت فلیکس تماسی برقرار کرد تا اطلاعات بیشتری در این رابطه پیدا کند اما سخنگوی این کمپانی گفت، شرکت نت فلیکس در موقعیتی قرار ندارد که در مورد برنامه های کنونی سونی اظهار نظر قطعی داشته باشد.

بنابراین نوبت مایکروسافت و سونی می رسد تا نظر خود را در این رابطه اعلام نمایند. مایکروسافت در پاسخ به بازنگری سخت افزار اکس باکس وان اینگونه گفت: "ما متعهدیم که در زمینه ارائه سرگرمی و سرویس های مرتبط به اتاق نشیمن شما، پیش رو باشیم. فراتر از آن، در حال حاضر چیزی برای به اشتراک گذاری نداریم."

اما گویا سونی چیزی برای پنهان کردن ندارد و با خیالی آسوده پاسخ این سوال را می دهد: "پشتیبانی رزولوشن بالای 4K برای تصاویر و فیلم ها در دستور کار قرار دارد اما فعلا جزئیات بیشتری برای گفتن نداریم."

تقریبا 16 ماه از عرضه هر دو کنسول گذشته و هنوز هیچ کدام در مورد قابلیت اجرای تصاویر 4K صحبت نکرده اند. شوهی یوشیدا از سونی در ابتدای راه و پیش از عرضه پلی استیشن 4 وعده داده بود که این کنسول توانایی اجرای تصاویر با کیفیت 4K را دارد اما هنوز خبری نیست. باید دید این قابلیت با یک آپدیت به هر دو کنسول اضافه خواهد شد یا مدلی جدید از پلی استیشن 4 و اکس باکس وان به بازار معرفی می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • حسین

    پلی استیشن 4 فقط پلی استیشن 4

  • حسین

    اگر نظر من را می خواهید پلی استیشن 4 خیلی بهتر است زیرا کنترلر فوق العاده پیش رفته ای دارد و همچنین مجهز به یک صفحه لمسی خازنی یا همان تاچ پد نوار نورانی LED وهمچنین مجهز به یک اسپیکر درونی و یک سیستم چرخشی که در دوربین مخصوص پلی استیشن 4 کاربرد دارد ولی از همه این امکانات بگزریم از نظر سخت افزاری خیلی بهتر از اکس باکس وان است زیرا پردازنده پلی استیشن 4 GDDR5 است در حالیکه پردازنده اکس باکس وان DDR3 است و همچنین پلی استیشن 4 طراحی منحصر به فردی نسبت به اکس باکس وان دارد ولی اکس باکس وان معایبی در ایران دارد زیرا اگر هر مشکل نرم افزاری و سخت افزاری پیش بیاید باید به دبی برای تعمیر فرستاده شود ولی پلی استیشن 4 همچین مشکلی را ندارد

  • حسین

    من هنوز نخریدم وقتی رفتم تهران یه تحقیق حسابی میکنم بعد کنسول نسل 8 رو میخرم خیلی خوب میشه

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • ایمان

    فک نکنم کنسول جدید بدن
    اونوخ ماهایی که الان 4 خریدیم تکلیفمون چیه یا اونایی که وان خریدن
    فک نکنم بیاد اکر بیاذ واقعا نامردیه :(

    • Qoncept

      آره خداییش خیلی زور داره من که الان به فکر افتادم بفروشم اگه جدی باشه :(
      1 سال و خورده ای گذشت هنوز 10 تا عنوان بدرد بخور نیومده واسش هنوز داریم بتل میزنیم :\
      راست میگفتن هیچی پی سی گیمینگ نمیشه ...

      • SugerMan

        حالا جدا از اينكه با بخش آخر صحبتتون موافق نيستم،ولى واقعا بى انصافى در حق ماست اگر قرار بر پشتيبانى نكردن كنسولامون از ٤k باشه و با اين كارشون نشون ميدن كه كسايى كه اول نسل همگام شدن احمق هستن.شرم آوره اگه برا فروش سخت افزار جديد غير از كوچك شدن فيزيكش،شاهد تمايزى با كنسول هاى اوليه باشه كه با آپديت رفع نشه.
        فك نميكنم ولى،سونى بيست مليون ماكرو ده مليون،جمعا سى مليون،رو اينچنين احمق فزض كنن.اين جواب استقبال خوب مردم نيست.
        و واقعا اگر اينطور باشه،سريعا كنسول رو مى فروشم و منتظر اسليم ميشم.
        پ.ن: البته بعد از The Orderو witcher 3.
        lol

  • خشایار

    من اگر من باشم ایکس باکس رو انتخاب می کنم چون می تونم بازیش رو روی ویندوز، تبلت و موبایلم استریم کنم.
    این خیلی هیجان انگیزه :)

    • ali.n

      سونی هم ریموت پلی داره که رو گوشی و تبلت هاش میشه استریم کرد.. ولی خب رو pc نه.

  • خشایار

    من اگر باشم ایکس باکس رو انتخاب می کنم چون می تونم بازیش رو روی ویندوز، تبلت و موبایلم استریم کنم.
    این خیلی هیجان انگیزه :)

    • SugerMan

      دوست عزيز پلي استيشن غير از استريم روى گوشى و تبلت و ويتاى سونى،قابليت استريم رو به روى تلويزيون هاى سامسونگ هم اضاف كرده.به شكلى كه با ps now يا ps tv مى تونين بدون نياز به كنسول به تمامى عناوين نسلهاى گذشته هم دسترسى داشته باشين.
      تمام اينا در حالى كه يك سال هست روى PS بودند،قرار هست در آينده نزديك به سيستم ماكرو اضافه شود.

  • mm98

    از کجای این حرف ها میشه برداشت کرد که قراره کنسول جدید بیاد؟!
    هر دو کنسول فعلی از نظر سخت افزاری توانایی کافی دارند.تا جایی که میدونم x1 الان 4k 3d هم پخش میکنه.منظور قطعا آپدیت بوده.

  • خشایار

    هنوز در کنسول های نسل ۸ از تمام ظرفیت استفاده نمیشه اونوقت میخوان ارتقاش هم بدن!

  • مرتضی توسلی

    بله دیگر!!! دوسال دیگر فول اچ دی هم منسوخ خواهد شد!!!
    ...
    هرچند از قبل پیش بینی می کردم ولی بعضی از دوستان می گفتند که سخت افزار تغییر نخواهد کرد.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی