ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه ۴ هسته ای گلکسی J1 با معماری ۶۴ بیتی برای بازار اروپا در راه است

گلکسی J1 در میان اقتصادی ترین محصولات کمپانی سامسونگ قرار دارد و این تلفن همراه به تازگی با پردازنده ای دو هسته در کشور مالزی رو نمایی شده است. پردازنده دو هسته ای که بر روی ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۴ بهمن ۱۳۹۳  |  ۰۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گلکسی J1 در میان اقتصادی ترین محصولات کمپانی سامسونگ قرار دارد و این تلفن همراه به تازگی با پردازنده ای دو هسته در کشور مالزی رو نمایی شده است. پردازنده دو هسته ای که بر روی این محصول قرار داشت البته موجب تعجب بسیاری شد زیرا شایعات زیادی خبر از وجود چیپست ۶۴ بیتی و چهار هسته ای ساخت کمپانی مارول داده بودند.

به تازگی مشخص گشته که تلفن همراه مذکور در دو نسخه به بازار خواهد آمد و در آینده ای نزدیک نسخه جدیدی از آن با کد SM-J100F و پردازنده ۶۴ بیتی ساخت شرکت مارول به منظور عرضه در بازار اروپا معرفی خواهد شد.

مدل جدید تلفن مورد بحث، در دو نسخه ی تک و دو سیم کارته رونمایی گشته و نام کد مدل دو سیم کارته هم J100FN خواهد بود. گویا فعلا خبری از رونمایی J7 که چندی پیش اطلاعات مربوط به ثبت علائم تجاری اش لو رفته بود، نیست. همچنین مشخصات موبایل مورد بحث فعلا نامشخص هستند، اگر چه به احتمال قوی این تلفن همراه قدرتش را از پردازنده ای ۸ هسته ای خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • عــــــامـــــــــر

    سامسونگ گوشیت اقتصادیه درست ، میانردست درست اما توروخدا ببین چی طراحی کردی
    شما یه نگاه به گوشی دیمو s400 بزن بخدا مال دیمو هستش اما طراحیش ده برابر این گوشی خوشگلتره

  • آرش

    دوست ندارم ترول باشم ، طرفدار اندروید هم هستم ! ولی آخه این چیه خداییش!!! کلا قطع امید کردم ! امیدوارم این پروژه ماژولار Ara زودتر عملیاتی شه حداقل خودمون دستی بالا بزنیم !!!

  • Mr.M

    عجی کفشی هست !
    http://www.gizmag.com/enko-suspension-running-shoe/35879/

  • Mr.M

    http://www.engadget.com/2015/02/01/entangled-photons-on-a-chip /
    این خبر را هم لطف کنید نگذارید مثل قبلیها که نگذاشتید...

  • saeed_ebrahimi

    بهتر بود تیتر رو اینطور تنظیم می کردید :


    نسخه ۴ هسته ای کپی جدید سامسونگ با معماری ۶۴ بیتی برای بازار اروپا در راه است.

    والا. طراحی -0-

  • Ali_Bardare

    هه...این قابش ک گلکسی s هستش
    دگ حوصله طراحی جدیدم ندارن میبینن تو انبار چی مونده یه چیپست میندازن روش

  • Abbas Zarei

    آدم وقتی به گوشیای سامی نگاه میکنه احساس حقارت و نکبت و بدبختی میکنه!
    خدایی نگاه تو سال 2015 گوشیاش چه قیافه مضخرفی دارن
    شما وقتی یه دیزایر816 یا بقول این دوستمون جی 3 بیت رو میبینی حال میکنی

  • Mr.M

    سامسونگ به همون روشی که اومده بود داره نابود میشه...
    یعنی کپی کردن...
    چون چینیها هم ازش یاد گرفتند...
    و دیگر هیچ!

  • Siamak Gol

    620 اچ تی سی هم 64 تایه. اونم خیلی خوبه
    اما میان رده فقط میان رده های ال جی
    لامصب با آدم رو در رو صحبت میکنن
    این سری جی 3 بلو و بیت و فینو بهترین ارزون های بازارن. اونقدا هم ارزون نییستن اما عالین.
    اصا بعد سری جی3 از ال جی عشق و علاقه شدیدی در من ظاهر شد که دیگه به بقیه نگا نمیکنم

مطالب پیشنهادی