ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار آتی سامسونگ در روز 10 اسفند رونمایی می شود

سامسونگ دعوت نامه های مربوط به مراسم رونمایی از محصول سال خود را که انتظار می رود پرچمدار امسالش باشد برای مدعوین ارسال کرد. این مراسم که با نام Galaxy Unpacked 2015 (یا رونمایی از ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱۴ بهمن ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سامسونگ دعوت نامه های مربوط به مراسم رونمایی از محصول سال خود را که انتظار می رود پرچمدار امسالش باشد برای مدعوین ارسال کرد.

این مراسم که با نام Galaxy Unpacked 2015 (یا رونمایی از گلکسی) از آن یاد می شود در روز یکم ماه مارس مصادف با یکشنبه دهم اسفندماه 1393 رأس ساعت 12:30 ظهر به وقت اروپای شرقی (6:30 بعد از ظهر به وقت اروپای مرکزی) و قبل از آغاز به کار MWC 2015 در بارسلون برگزار خواهد شد و در همین روز HTC نیز پرده ها را از روی پرچمدار آتی اش کنار خواهد زد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

از روی عکس مربوط به تیزر این مراسم می توان حدس زد که کمپانی مورد بحث سری جدید اسمارت فون های خود را درست مانند Galaxy Note Edge با بهره گیری از فناوری نمایشگرهای خمیده عرضه خواهد کرد.

unnamed.0

گفتنی است که در مراسم رونمایی سال گذشته این کمپانی در کنفرانس جهانی موبایل، ساعت های هوشمند سری Gear، مچبند Gear Fit و تلفن هوشمند Galalxy S5 رونمایی شدند.

اما متأسفانه اسمارت فون سامسونگ در سال گذشته میلادی فروش خوبی را تجربه نکرد و سود کمپانی سازنده اش هم افتی قابل ملاحضه داشت.

در هفته گذشته که سامسونگ گزارش مالی خود را منتشر کرد اعلام داشت محصولات آتی اش با بهره گیری از «مواد جدید، طراحی مبتکرانه و امکانات متمایز» ارائه خواهند شد.

علاوه بر این به دنبال انتشار گزارشات تأیید نشده ای دال بر گرم شدن بیش از اندازه چیپست های اسنپدراگون 810 در هنگام عملکرد، احتمال می رود که این غول کره ای تأمین چیپست پرچمدار آتی خود را صرفا به کوالکام واگذار نکند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • سیب زندگی

    امیدوارم یه نسخه واحد بزنه برا تمام کشورها نه مثل S5 یه نسخه F برا اروپا یه نسخه H برا ایران و...
    Note 4 با اون عظمتش 4G نذاشته برا نسخه ایرونیش :|

  • Hadi M

    تا زمان معرفی هیچ چیز معلوم نیس ... پس فعلا نمیشه در مورد شکست یا موفقیت s6 با لبه منحنی نظر داد
    ------------------------------------------------------------------
    ولی ......
    من نمیدونم چرا اینقدر به سامسونگ یا اپل گیر میدن بعضیا
    سامسونگ گوشی معمولی میزنه میگن چیزی که ریخته گوشی 5 اینچی شرکتای چینیه
    لبه منحنی میزنه میگن حماقت محض
    اپل گوشی بزرگ میزنه یه جور گیر میدن

    من نمیدونم نوآوری از نظر بعضیا چیه؟؟؟

    سعی کنید از تکنولوژی لذت ببرید (حالا از هر شرکتی میخاد باشه)

    • عــــــامـــــــــر

      آقا هادی قرار نیست که همه از نظر هم استقبال کنن داداش
      من از فبلت سامسونگ خوشم میاد یگی دیگه بهش میگه دمپایی و یکی دیگه با فبلت آیفون حالا میکنه و یکی دیگه بهش میگه آی خم ، قرار نیسن نقطه نظرات شبیه باشه هرکس با یه چیزی حال میکنه

  • عــــــامـــــــــر

    احتمالا که صد درصد دوتا محصول رو میخواد معرفی کنه آخه نوت اج باری افراد خاص بود برای کسایی که میخوان هاص باش آیا هرکسی که پرچمدار میخره خاصه ؟ هرگز اینطور نیست و مطمئنم سامسونگ هم اینو میدونه مثل سری نوت یه نوت اصلی میاد و یه نوت اج

    • saeed!0098

      اما اگه یه نسخه با لبه خمیده بده و قیمتشم بالا نره یه سروگردن از همه پرچمدارا بالاتر میره البته خیلی خیلی بعیده که اینکارو بکنه...

  • حسين

    به نظرم همون يك طرف اين گوشي منحني باشه (با توجه به دعوت نامه) ، فقط اميدوارم نسخه اصلي منحني نباشه ، چون به شخصه فعلا با صفحه هاي عادي راحت ترم و مهم تر ، قيمت گوشيعين فيوز ميزنه بالا ! در كل منتظرم ببينم سامي چه آشي پخته ، اميدوارم موفق بشه و بتونه طرفداراشو راضي كنه ، چون حداقل S5 تماما اينطور نشد .

  • Mr.M

    http://www.gizmag.com/graphene-led-display-flexible-electronics/35884/
    ...................................................................
    من که بیخیال نمیشم!(در کل)
    بقیه را نمیدونم !
    فقط میدونم 5 اینچی باشه حکم مرگش و امضا کرده !
    چیزی که ریخته گوشی 5 اینچه ! از نوع چینی FHD ...
    اگر این AMOLED را نداشت که اصلا به اینجاها نمیرسید که بخواهد مانند حالا سقوط کند
    سامی فکر میکنه داره پرواز میکنه! وقتی با مخ خورد زمین میفهمه سقوط بوده!

    • احمدM2

      چی داری میگی برا خودت مگه همه چیز سایز نمایشگر؟اینقدر کوته بین؟
      حالا اگه اپل جونت نمایشگر خمیده میزد شما ایه و حدیث برای تاییدش پیدا میکردید
      شایدم دلیلش اینه که اگه سامی لبه خمیده بزنه چیزی رو ساخته که اپل هیچ وقت نمیتونه بهش دسترسی داشته باشه یا حداقل حالا حالا ها نمیتونه چون فقط سامسونگ و الجی توانایی تولیدشو دارند و بعیده اونا برگ برندشونو به اپل بدند

  • EF7_NA

    منکه میگم S6 و S6edge درراه است خیلی هیجان داره
    بی صبرانه منتظرمراسم 10 اسفندهستیم ...
    به نظرشما What is next ؟ :D

  • Mr.M

    لبه خمیده فقط قیمت را بالا میبره و هیچ سودی ندارد
    یک طرف نمایشگر خمیده=ایراد ارگونومی
    دو طرف نمایشگر خمیده =حماقت طراحی

  • احسان

    امسال سامی میترکونه. حتی اگر بازهم فروش خوبی نداشته باشه ولی با پا فشاری که کره ای ها دارند بالاخره نتیجه میگیرند

    • Hadi M

      و ما همچنان در حسرت بارش یه برف درستو حسابی ......

  • Mr.M

    عجی کفشی هست !
    http://www.gizmag.com/enko-suspension-running-shoe/35879/

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی