شاید این قاب فلزی به Galaxy S6 تعلق داشته باشد
با نزدیک شدن به زمان رونمایی رسمی پرچمدار آتی سامسونگ، بر حجم اطلاعات لو رفته در این رابطه نیز افزوده می شود. این روزها دیگر همه در مورد مشخصات سخت افزار احتمالی Galaxy S6 اطمینان ...
با نزدیک شدن به زمان رونمایی رسمی پرچمدار آتی سامسونگ، بر حجم اطلاعات لو رفته در این رابطه نیز افزوده می شود.
این روزها دیگر همه در مورد مشخصات سخت افزار احتمالی Galaxy S6 اطمینان دارند اما همچنان در رابطه با طراحی نهایی این محصول تردیدهایی وجود دارد چراکه کمپانی سازنده آن تدابیر امنیتی ویژه ای را برای جلوگیری از درز اطلاعات پیرامون پرچمدار آتی اش تا قبل از رونمایی رسمی، اتخاذ کرده است.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
در هفته ای که گذشت طرحی شماتیک از این محصول به بیرون درز پیدا کرد که بیشتر به واقعیت نزدیک است و حالا تصاویر مربوط به یک قاب فلزی در سایت NoWhereElse.fr لو رفته که ادعا می شود به Galaxy S6 تعلق داشته باشند.
این تصاویر کاملا متقاعد کننده به نظر می آیند چراکه محل قرارگیری پورت ها و منافذ مربوط به لنز دوربین و همچنین سیستم پایشگر ضربان قلب آن همگی با اطلاعات لو رفته قبلی مطابقت دارند.
به نظر می آید که این تصاویر از یک حساب کاربری در سایت Weibo لو رفته باشند که متأسفانه به منبع خبر لینک نشده اند.
گفتنی است که سامسونگ پیشتر دعوت نامه های مربوط به رویداد خبری رسمی خود (Galaxy Unpacked 2015) را که قرار است در جریان MWC 2015 در بارسلون برگزار شود برای رسانه ها ارسال کرده.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.




عالی بود مثه همیشه مرسی
اينكه سيكسه
سوت آغاز مسابقات (اسکی) آلپاین... فصل ۲۰۱۵ - ۲۰۱۶
با حضور جدی قهرمان ادوار گذشته :))
ینی پس زمینه ی عکساش منو کشته !! اصن سامسونگ رو تحقیر کرد !! ینی جای بهتر نبود برای عکس گرفتن ؟!!! لابد میخواسته مخفیانه باشه !!!
فک کنم یارو میخواسته قضای حاجت کنه گفته بذا یه عکسم بگیریم
:D
این الکیه چون دست شویی کره که این شکلی نیست فرنگیه بعدشم کی میاد تو دست شویی عکس بگیره
خیلی مسخرست هر بار یه تیکشو میزارین هر وقت اومد کامل نشون بدین دیگه یعنی چی این 1 سانتشه این یکی دو سانت از پشتشه
اینکه خوده ایفونه دور تا دورش مو نمیزنه
خدايي پايينش شبيه آيفون نيست ، خود آيفونه . بابا سامي اين همه رنگ اين همه طرح اين همه سوراخ چرا همه چي بايد اپل باشه ، اصلا شركت ديگه اي وجود نداره ؟؟ ول كن اپلو لا مصب ، جاني آيو رو به فنا دادن طراح هاي سامي
حالا حرص نخور بزار معرفی بشه
هنوز که معلوم نیست این واقعی باشه که نصیحت میکنی داداشم
والا به خدا من از خدامه اين نباشه ، ولي آخه مگه ميشه اين نباشه ؟؟ تو اين چند ساله هر چي شايعه و تصوير بيرون اومده درست بوده اينم جزء همون هاست . حالا صبر ميكنيم ببينيم شايد اين نبود.
تو خارج هم از این دستشویی ها هست؟
مگه این نوع توالت انحصار ایران نیست؟؟؟
در هر صورت احتمال داره که نسل بعدی سامسونگ تو همچین مکانی معرفی بشه که سیفون دم دست باشه!