ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سری جدید دوربین های بدون آینه از کانن

کانن با EOS M3 از سری جدید دوربین های بدون آینه خود پرده برداشت. دوربین M3 از سنسور ۲۴ مگاپیکسلی APS-C بهره می برد و امکان ارتباط وای فای و فوکوس ۴۹ نقطه ای خودکار ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱۷ بهمن ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کانن با EOS M3 از سری جدید دوربین های بدون آینه خود پرده برداشت. دوربین M3 از سنسور ۲۴ مگاپیکسلی APS-C بهره می برد و امکان ارتباط وای فای و فوکوس ۴۹ نقطه ای خودکار از قابلیت های مهم آن است. مهمترین نکته در این مدل طراحی جدید آن است. به نظر می رسد این مدل در مقایسه با دوربین های بدون آینه پیشین کاننن، طراحی ای بسیار بهتر برای عکاسان حرفه ای تر دارد.

تقریبا تمامی تنظیمات و کنترل های دوربین بر خلاف مدل های پیشین که از کلیدهای فیزیکی بیشتری در آنها بهره برده شده بود، در این مدل از طریق صفحه نمایش لمسی اعمال می شود. در این مدل همچنین یک چشمی الکترونیکی نیز تعبیه شده است.

کانن سلطان بازار دوربین های DSLR است اما جلب توجه این برند در سری های بدون آینه به کندی انجام می شود. EOS-M3 هوز همنمی تواند برای بسیاری از دوربین های بدون آینه موجود در بازار از سایر رقبا، محصولی رقابتی به حساب آید. Sony A7 ،FujiFilm X-T1 یا Olympus OM-D EM-1 از رقبای اصلی این مدل کانن هستند و کانن باید برای رقابت بهتر با ارائه امکانات جانبی بیشتر بازار را در این حوزه بیشتر متوجه خودش کند.

صاحبان دوربین های کانن دوربین هایی هوشمندتر و سبک تر می خواهند که واقعا بتوانند جایگزین هایی خوب برای دوربین های DSLR باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • اَلِــــــــکــــــس

    سری EOS M واقعا ارزش خرید بیشتری نسبت به مدل های ذکر شده سایر کمپانی ها دارن البته باید دید EOS M3 اختلافش با EOS M زیاده از نظر قیمت یا کم.

  • محمد کاظمی

    دوربین بدون آینه فقط سونی

  • امیر پارسا

    کنن واقعا چرا روی سری ام فلش میزاری؟!
    نه واقعا چرا؟!!!!!!!!!!!!

  • Shm

    دیجیاتو جان ....
    چند روزیه یه خورده کم کار نشدین ؟!!!
    سایت های همسایه خبرهای جدید بیشتری از تکنولوژی گذاشتن ها ...

    • سوتابایت

      آتیش بازی داریم!!

    • Siamak Gol

      اینقد حقوق دادن به ادمین ها که دیگه پول براشون نمونده.

مطالب پیشنهادی