ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دلیل عدم افزایش سرعت اینترنت از زبان وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع نخبگان و فعالان ICT استان هرمزگان دلیل افزایش نیافتن سرعت اینترنت کاربران ایرانی را بیان کرد و از ارائه اینترنت بدون محدودیت به دانشگاه ها خبر داد. محمود ...

حامد قاسمی نراقی
حامد قاسمی نراقی منتشر شده در ۱۸ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۴:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع نخبگان و فعالان ICT استان هرمزگان دلیل افزایش نیافتن سرعت اینترنت کاربران ایرانی را بیان کرد و از ارائه اینترنت بدون محدودیت به دانشگاه ها خبر داد.

محمود واعظی گفت: قادر بودیم سرعت کاربران فعلی اینترنت را چند برابر کنیم ولی معتقد هستیم همه باید از امکانات استفاده نمایند. بدین منظور محدودیتی برای هیچ شخص یا سازمانی قائل نشدیم.

وی ادامه داد: در این راستا، تعداد استفاده کنندگان از اینترنت پرسرعت را از 3 به 8 میلیون نفر افزایش دادیم. در همین حال، موازی با این روند، تمامی مراکز بزرگ مانند دانشگاه ها نیز اینترنت بدون محدودیت سرعت و پهنای باند دریافت کردند.

وزیر ارتباطات افزود: همچنین نسل سوم و چهارم موبایل نیز از این پهنای باند استفاده می کنند که می توانند بر افزایش سرعت نهایی کاربران تاثیر گذار باشند.

واعظی اظهار کرد: دولت قصد رقابت با بخش خصوصی را ندارد بلکه می خواهد نقش حامی و یاور آنها بخصوص فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را ایفا کند. تنوع محصولات، خدمات و جذابیت های موجود در ICT باعث شده تا همیشه فضا برای فعالیت بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان وجود داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • ehsan tabatabaii

    آها الآن مشکلات سرعت اینترنت به کل حل شد
    خب مشکل بعدی چیه؟؟؟؟؟

  • ايراني

    حيف كه نميشه كمپين عدم استفاده از اينترنت رو راه انداخت والا ميفهميدن بايد چكار كنن
    خدا جاي حق نشسته
    روش بدست آوردن روزي حلال

  • ايراني

    الان گفتم وزير مي فرمايند وقتي كوسه ها و ماهيها از روي خطوط اينترنت عبور مي كنند سرعت اينترنت كم وزياد ميشه نگو خوب نگو ديگه بيكاري نظر ميدي؟ آها چندباره خوندمش فهميدم تو شاخ افريقا وقتي خورطوم فيلا باهم گره ميخوره اينترنت ما سرعتش كم ميشه
    اينو وزير فرمودن ديگه؟ مگه نه؟

  • علی اکبر

    والا کلی این درو اون در زدم تا تونستم پارس انلاین بگیرم اونم بهم قول داده بودن 16مگابایت باشه







    الان دو مگابایت زوریه اه اه اه دانشگاه پیام نور شهرمون 30مگابایت داره خوده رییس دانشگاه و استاداش دارن میگن 30مگابایته

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • بهنام

    بابا هر سری داغ دل ما رو تازه نکنید دیگه ، خوب الان چی شد ؟!
    من که چیزی سر در نیاوردم !!!
    سال ب سال قیمتا میره بالا کیفیت میاد پایین بعد آقایون میان میگن قادر بودیم سرعت کاربران فعلی اینترنت را چند برابر کنیم ولی معتقد هستیم همه باید از امکانات استفاده نمایند .
    جدا از سرعت حلزونی اینترنت و قطع و وصلی که روز ب روز داره بیشتر میشه و بازم اینترنت شبانه ای که چشم و امید ما بهش بود و به هر نحوی از ما گرفتنش به علاوه اینا پشتیبانی هم ضعیفه کسی پاسخگو نیست من 1024 مخابرات استفاده میکنم از اول این ما تا الان شاید دو روز تونستم استفاده مفید کنم باقیش همش قطع بود هیچ کسی هم جواب ما رو نداد مشکل چیه من ک دیگه واقعا خسته شدم این ماهم تمدید نمیکنم

    • ايراني

      خو داداش مگه نميگن پا تيلويزيون بشيني چشات خراب ميشه اينا بفكر سلامتي همه هم هستن.پاشو يه دوري بزن يه چايي قند پهلو بخور بعد دوباره بيا. ها نوشتم تيلويزيون ديدي چشام خراب شد مانيتور

  • s.s.b

    وقتی اینترنت ماهواره ای اومد (طرح شرکت space x )این اینترنتا رو پس میفرستیم

  • pyramid

    شکر خوردن بلا نسبت
    من خودم امیرکبیر درس میخونم سرعت اینترنت توی ظهر به 20 کیلوبایت میرسه و دیگه ته تهش روی 200 کیلوبایت لیمیتش کردن
    همین اوضاعم توی شریف وجود داره
    واهس خودشون یه چی میگن و میرن دیگه

  • srb90

    انقدر سرعت مزخرفه نزدیک یه هفتست دارم نسخه پیش نمایش ویندوز 10 رو دانلود میکنم الان رسیده 95.41 درصد... :|
    زده بود 31 ساعت!!! واسه 4 گیگ
    وایمکس 128 مبین نت (512 بودم اومدم تمدید کنم دیدم طرح 512 رو حذف کرده! یا 128 یا 1024)

  • B-E-S-T

    من دلیلش رو می دونم ولی نمیگم :) الکی مثلا من میدونم :) :)

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی