دلیل عدم افزایش سرعت اینترنت از زبان وزیر ارتباطات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع نخبگان و فعالان ICT استان هرمزگان دلیل افزایش نیافتن سرعت اینترنت کاربران ایرانی را بیان کرد و از ارائه اینترنت بدون محدودیت به دانشگاه ها خبر داد. محمود ...
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع نخبگان و فعالان ICT استان هرمزگان دلیل افزایش نیافتن سرعت اینترنت کاربران ایرانی را بیان کرد و از ارائه اینترنت بدون محدودیت به دانشگاه ها خبر داد.
محمود واعظی گفت: قادر بودیم سرعت کاربران فعلی اینترنت را چند برابر کنیم ولی معتقد هستیم همه باید از امکانات استفاده نمایند. بدین منظور محدودیتی برای هیچ شخص یا سازمانی قائل نشدیم.
وی ادامه داد: در این راستا، تعداد استفاده کنندگان از اینترنت پرسرعت را از 3 به 8 میلیون نفر افزایش دادیم. در همین حال، موازی با این روند، تمامی مراکز بزرگ مانند دانشگاه ها نیز اینترنت بدون محدودیت سرعت و پهنای باند دریافت کردند.
وزیر ارتباطات افزود: همچنین نسل سوم و چهارم موبایل نیز از این پهنای باند استفاده می کنند که می توانند بر افزایش سرعت نهایی کاربران تاثیر گذار باشند.
واعظی اظهار کرد: دولت قصد رقابت با بخش خصوصی را ندارد بلکه می خواهد نقش حامی و یاور آنها بخصوص فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را ایفا کند. تنوع محصولات، خدمات و جذابیت های موجود در ICT باعث شده تا همیشه فضا برای فعالیت بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان وجود داشته باشد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
آها الآن مشکلات سرعت اینترنت به کل حل شد
خب مشکل بعدی چیه؟؟؟؟؟
حيف كه نميشه كمپين عدم استفاده از اينترنت رو راه انداخت والا ميفهميدن بايد چكار كنن
خدا جاي حق نشسته
روش بدست آوردن روزي حلال
الان گفتم وزير مي فرمايند وقتي كوسه ها و ماهيها از روي خطوط اينترنت عبور مي كنند سرعت اينترنت كم وزياد ميشه نگو خوب نگو ديگه بيكاري نظر ميدي؟ آها چندباره خوندمش فهميدم تو شاخ افريقا وقتي خورطوم فيلا باهم گره ميخوره اينترنت ما سرعتش كم ميشه
اينو وزير فرمودن ديگه؟ مگه نه؟
والا کلی این درو اون در زدم تا تونستم پارس انلاین بگیرم اونم بهم قول داده بودن 16مگابایت باشه
الان دو مگابایت زوریه اه اه اه دانشگاه پیام نور شهرمون 30مگابایت داره خوده رییس دانشگاه و استاداش دارن میگن 30مگابایته
عالی بود مثه همیشه مرسی
بابا هر سری داغ دل ما رو تازه نکنید دیگه ، خوب الان چی شد ؟!
من که چیزی سر در نیاوردم !!!
سال ب سال قیمتا میره بالا کیفیت میاد پایین بعد آقایون میان میگن قادر بودیم سرعت کاربران فعلی اینترنت را چند برابر کنیم ولی معتقد هستیم همه باید از امکانات استفاده نمایند .
جدا از سرعت حلزونی اینترنت و قطع و وصلی که روز ب روز داره بیشتر میشه و بازم اینترنت شبانه ای که چشم و امید ما بهش بود و به هر نحوی از ما گرفتنش به علاوه اینا پشتیبانی هم ضعیفه کسی پاسخگو نیست من 1024 مخابرات استفاده میکنم از اول این ما تا الان شاید دو روز تونستم استفاده مفید کنم باقیش همش قطع بود هیچ کسی هم جواب ما رو نداد مشکل چیه من ک دیگه واقعا خسته شدم این ماهم تمدید نمیکنم
خو داداش مگه نميگن پا تيلويزيون بشيني چشات خراب ميشه اينا بفكر سلامتي همه هم هستن.پاشو يه دوري بزن يه چايي قند پهلو بخور بعد دوباره بيا. ها نوشتم تيلويزيون ديدي چشام خراب شد مانيتور
وقتی اینترنت ماهواره ای اومد (طرح شرکت space x )این اینترنتا رو پس میفرستیم
شکر خوردن بلا نسبت
من خودم امیرکبیر درس میخونم سرعت اینترنت توی ظهر به 20 کیلوبایت میرسه و دیگه ته تهش روی 200 کیلوبایت لیمیتش کردن
همین اوضاعم توی شریف وجود داره
واهس خودشون یه چی میگن و میرن دیگه
انقدر سرعت مزخرفه نزدیک یه هفتست دارم نسخه پیش نمایش ویندوز 10 رو دانلود میکنم الان رسیده 95.41 درصد... :|
زده بود 31 ساعت!!! واسه 4 گیگ
وایمکس 128 مبین نت (512 بودم اومدم تمدید کنم دیدم طرح 512 رو حذف کرده! یا 128 یا 1024)
من دلیلش رو می دونم ولی نمیگم :) الکی مثلا من میدونم :) :)