وقتی آیفون ۶ در ظرفی از نوشابه در حال جوشیدن قرار بگیرد چه رخ می دهد؟ [تماشا کنید]
این روزها گرفتن تست های شکنجه از محصولات الکترونیکی مختلف و خصوصاً تلفن های هوشمند و به اشتراک گذاری ویدئوهای آنها در وب سایت هایی همانند یوتوب به امری بسیار متداول بدل شده است. تا ...
این روزها گرفتن تست های شکنجه از محصولات الکترونیکی مختلف و خصوصاً تلفن های هوشمند و به اشتراک گذاری ویدئوهای آنها در وب سایت هایی همانند یوتوب به امری بسیار متداول بدل شده است.
تا پیش از این در دیجیاتو نیز ضمن گرفتن تست سقوط از دو موبایل نسبتاً شناخته شده بازار یعنی اکسپریا Z3 سونی و HTC Desire Eye آنها را به شیوه های مختلفی تحت چنین آزمایش هایی نیز قرار دادیم.
اما اکنون یکی از کاربران یوتوب تست شکنجه ای دشوار را از تلفنی بسیار محبوب یعنی آیفون ۶ گرفته و آن را در ظرفی از نوشابه که به نقطه ی جوش رسیده و حالتی کارامل مانند پیدا کرده قرار داده است. بد نیست باقی ماجرا را در ویدئویی که کاربر یاد شده تهیه کرده ببینید تا از وضعیتی که موبایل کمپانی اپل پس از این آزمایش سخت پیدا می کند آگاه شوید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عالی بود مثه همیشه مرسی
خر به این گاویی ندیده بودم ک اینم دیدم
چقدر هوا خوبه
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من بوشهر نیستم
الان با این تست کسی مجاب شده که دیگه آیفون نخره ؟!
بیشعور میگه خوشمزهست =))
بخاطر دیابت و البته از نظر شخصی و طبعی دیر به دیر لب به نوشابه میزنم، ولی هر بار که خوردم، مزهش از دفعۀ قبل تلختر بوده.
همین 1شنبه هفته پیش 7 آپ خوردم، در حد یک لیوان. خیلی تلخ بود کثافت...
باقی نوشابه ها هم همینطور البته.
من مشابه این ویدیو رو برای S4 دیدم با این فرق که بعدش هنوز S4 عه کار می کرد. :)
خدایی گوشی مردیه :)
آیفون همینجوریشم با سلام و صلوات کار می کنه :D
دیجیاتوی عزیز این خبر قدیمیه به خدا
دیجی جان یکم دیگه صبر میکردی این پستو میذاشتی قشنگ میشد از توش نفت استخراج کرد
چرا نوشابه؟