تحلیلگران بر این باورند که دوربین آیفون بعدی هم ۸ مگاپیکسل خواهد بود
معرفی نسخه های جدید از آیفون در ماه سپتامبر تبدیل به یک سنت برای اپل شده است و همانگونه که انتظار می رود، آیفون بعدی نیز که هنوز مشخص نیست باید آن را 6s صدا ...
معرفی نسخه های جدید از آیفون در ماه سپتامبر تبدیل به یک سنت برای اپل شده است و همانگونه که انتظار می رود، آیفون بعدی نیز که هنوز مشخص نیست باید آن را 6s صدا زنیم یا آیفون ۷، در آن زمانی معرفی خواهد شد. هنوز حدودا ۸ ماه تا این تاریخ باقی مانده و به نظر می رسید بازار شایعات و گمانه زنی ها، فعلا به سراغ آیفون نخواهند رفت اما گویا واقعیت به شکل دیگریست. بر اساس گفته های یک تحلیلگر صنعتی به نام Jeff Pu، تعداد مگاپیکسل های نسل بعدی آیفون ها ارتقا نخواهد یافت.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
وی در خصوص دلایل خود برای مطرح کردن این ایده نظری نمی دهد اما این مورد را مطرح می نماید که کمپانی Lagran، یکی از بزرگترین تامین کنندگان لنز های دوربین آیفون، قطعا به دلیل استفاده ی اپل از سنسورهای ۸ مگاپیکسلی به سود دهی مطلوبی نخواهد رسید.
وی می افزاید: «از سوی دیگر، ما معمولا انتظار این را داریم که پرچمداران به سوی پیشرفت، ترقی و امکانات جدید حرکت کنند؛ مانند لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار سریع تر که البته این پیشرفت ها بیشتر برای سازندگان ماژول ها سودآور خواهند بود تا شرکت هایی که لنز دوربین را می سازند.»
کاربران آیفون تا بحال گلایه ای از کیفیت پایین تصاویر ثبت شده با این تلفن هوشمند نداشته اند و به نظر می رسد به تعداد مگاپیکسل ها نیز اهمیت چندانی نمی دهند. کیفیت تصویر، آن چیزیست که مشتریان به دنبالش هستند و نسخه های جدید آیفون نیز هیچگاه کاربرانشان را در این خصوص نا امید نکرده اند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عالی بود مثه همیشه مرسی
YES
گرفته شده با آیفون 6 روذخانه اروند خرمشهر
IPHONE 6
به نظرم 10 مگاپیکسلش کنه کافیه. واسه چار سال 10 مگاپیکسل بمونه فقط روی سنسورش کار کنه.
باشد كه رستگار شويد :-) با ٨ تو حالت عادى عكس ميندازه مثل دسته گل قبولت دارم تو دوربين...
KEEP
CALM
&
TRUST
APPLE
دوربین آیفون ها جزو کم نقص ترین دوربین در بین گوشی ها هست چون در تمام حالات بهترین عملکرد خودشو داره،،، اپل نهایت بهره وری رو از سخت افزار دوربین برده،،، توی نسلهای بعد هم بهترش میکنه هم از لحاظ عددی هم عملکرد
حداقل برای تبلیغاتم که شده مگاپیکسل رو به ۱۰ افزایش بده
ایفون ۲ مگاپیکسل هم بزنه بازم فروشش بالاست :D
ایفون اگه سیبشو رو آجر یا ... هم بزنه فروشش بالاست چون ذوب در اپل زیاده و مهم براشون اینه وقتی گوشی را دم گوششون میذارن اون سیبه دیده شه :)
از اونجایی که مثل همیشه قطعات اپل ر ش ک های دیگه تولید میکنن و دوربینشم که سونی داره میزنه واسش فکر میکنم سونی به اپل گفته دیگه بشین سر جات 8 به بالا دیگه واست نمیزنم رودار میشی loooooool