تکنولوژی
عکس های فوق العاده مسابقه National Geographic که توسط کودکان شکار شده اند
مجموعه National Geographic به صورت سالانه مسابقه ای عکاسی را برای کودکان برگزار می کند. این مسابقه همواره پذیرای عکس هایی فوق العاده است و به خوبی استعداد کودکان در این حوزه را به نمایش ...
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰
مجموعه National Geographic به صورت سالانه مسابقه ای عکاسی را برای کودکان برگزار می کند. این مسابقه همواره پذیرای عکس هایی فوق العاده است و به خوبی استعداد کودکان در این حوزه را به نمایش می گذارد.
به تازگی National Geographic برندگان سال ۲۰۱۴ را اعلام کرده است. عکس های این دوره نیز همچون همیشه بی نظیر هستند و از چنان کیفیت بالایی برخوردارند که باور ثبت شدنشان توسط کودکان، تا حدی دشوار است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به عکس های برتر سال ۲۰۱۴.








دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (23 مورد)
مطالب پیشنهادی
عالی بود مثه همیشه مرسی
اتفاقاً ما هم با دوربین گوشی هامون خوب عکس میگیریم.
طرف با مخ خورده زمین به جای اینکه کمکش کنیم ازش عکس میگیریم.
طرف آتیش گرفته به جای اینکه خاموشش کنیم ازش عکس میگیریم.
چند روز پیش همین بحث رو با همکارم داشتم بهم گفت به تو چه که کمک کنی مگه چیکاره ای .
حرفی واسه گفتن نداشتم ...
اگه اینا عکس میگیرن پس ما دقیقا داریم چیکار می کنیم!!!
....
اینطور عکسارو حتی عکاسای حرفه ای ماهم نمیتونن بگیرن چون اون دوربین چندهزار دلاری رو ندارن و اون همه وقت و پول برای اونجور تفریحات و گردش رو هم ندارن
پاچيدم
عجب عكسايي
بعد من عكس ميندازم در حد اين استيكر
اینا یعنی ماله بچه هاشنونه ، پس بزرگاشون عکس بگیرن چی میشه؟؟؟؟؟
جای این جمله خالیه اینجا: اینا بزرگ بشن چی میشن!
من که با همین آیفون عکس میگیرم فعلا. دارم زور میزنم یه دوربین سطح متوسط کانن بگیرم. بعد اینا با دوربینای چند هزار دلاری دارن حال میکنن. درسته که استعداد و علاقه باید داشته باشی و البته باید با تنظیمات دوربین آشنا باشی ولی خب شما یه آدمی باشی که اصلا با دوربین کار نکرده باشی دوتا دوربین سطح مبتدی و یه سطح پیشرفته مثل Nikon D810 بهت بدن شما روی حالت اتومات فقط دکمه شاتر رو فشار بدی توی کدوم دوربین عکست بهتره ؟ خب معلومه اون دوربین پیشرفته! پس 50% این عکسا تاثیر دوربین پیشرفتشونه.
من همین الانش یه دوربین موبایلی درست حسابی هم ندارم اونوقت اینا تو 12 سالگی دوربین حرفه ای با تجهیزات زیر آبیشو دارن
بعد میگن عکس کودکان
و بعدش هم من موندم که اون عکس مارمولکه رو چطوری گرفته
اون مدل عکس هارو معمولا عکاس های حرفه ای حیات وحش با چندین دوربین سرعت بالا از زاویه های مختلف میگیرن تا شانسی یکیش اینطوری در بیاد اینکه یه دوربین دستت بگیری شاتر بزنی اونوقت این دربیاد خیلی حرفه