اپل حالا به اندازه مجموع ارزش مایکروسافت و گوگل می ارزد
ارزش هر سهم اپل در پایان معاملات روز چهارشنبه تا ۱۲۴٫۸۸ دلار بالا رفت. معنی این حرف، افزایش ارزش کلی اپل به رقم ۷۱۶٫۷ میلیارد دلار است که آن را به ارزشمندترین شرکت آمریکایی تبدیل ...
ارزش هر سهم اپل در پایان معاملات روز چهارشنبه تا ۱۲۴٫۸۸ دلار بالا رفت. معنی این حرف، افزایش ارزش کلی اپل به رقم ۷۱۶٫۷ میلیارد دلار است که آن را به ارزشمندترین شرکت آمریکایی تبدیل می کند که توانسته به رقم ۷۰۰ میلیارد دلار برسد.
با این اعداد و ارقام، ارزش اپل در بازار از مجموع ارزش گوگل و مایکروسافت بیشتر است. بله؛ درست خواندید. هم اکنون بالاترین قیمت گوگل ۳۶۵٫۴۶ میلیارد دلار و این رقم برای مایکروسافت ۳۴۹٫۸۹ دلار است. که با مجموع این دو به رقم ۷۱۵٫۳۵ میلیارد دلار می رسیم که حدود یک میلیارد دلار از ارزش کلی اپل -با رقم ۱۲۴٫۸۸ دلار برای هر سهم در پایان معاملات چهارشنبه- کمتر است.
البته اپل به خوبی می داند که افزایش دیوانه وار این رقم برایش ممکن است و با توجه به جمعیت مشتریان وفاداری که اپل دارد، دلیلی هم ندارد که اپل به افزایش سود و درآمد خود نیاندیشد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عالی بود مثه همیشه مرسی
به افتخار اپلیا ...
بسیار عملکردخوبی داشته یک جورایی تیم کوک یک بخشی از موفقیت رو مدیون لجبازی های استیو فقید هست. در واقع اون روالهایی که می شد به راحتی تغییر داد و به صورت کاستی بودند مانند صفحه نمایشگر یزرگتر که استیو جابز با لجبازی حاضر به انجامش نبود رو درست کرد و حاصل شد موفقیت.
یک نکته دیگر اینکه این ارزش سهام شگفت انگیز هست ولی یادم هست که سال 99 ارزش مایکروسافت 618 میلیون دلار بود حالا نمی دونم با برابری نرخ دلار اون موقع ارزش کدوم بیشتر میشه.
آقا من الان تو برنامه stock خود اپل بودم.ارقام اپل خیلی درشت تر و ارقام مایکروسافت خیلی ریز تر بود!!!
ماله اپل 727 میلیارد دلار بود ولی مال مایکروسافت 41 میلیارد دلار
-----------------------------------------
بعد جالبترین نکته این بود که ارزش هر سهم گوگل با اینکه تقریبا 4 برابره اپله یعنی 535 دلار ولی کل ارزش اپل دو برابره گوگله O_o
SPH عزیز شما زورو :))
من در سریع ترین زمان ممکن نظرات گرامی شما رو به اپل منتقل میکنم که رنجتون کاهش پیدا کنه :))
هم چنین امیدوارم یه تشت آب یخ هم طراحی کنه که هیچ وقت آبش گرم نشه و همیشه قابل استفاده توسط شما دوست گرامی باشه ...
موفق باشی
باعث تعجبه.......اپل چکار کرده ؟؟؟.....که ماکروسافت و گوگل نکردن ؟؟؟؟؟ رمز موفقیت اپل چیه .....؟
من با نظر خیلیا موافق نیستم که اپل بی کیفیته یا معدودیت های نرم افزاریش مشکل خیلی حادیه چون لزوم نداره کسی که تفکر اوپن سورسی داره حتما از آیفون استفاده کنه فقط تنها نقطه ضعفی که در اپل میبینم سیاست های قیمت گذاریشه قیمت اپل ها در اروپا با بعضی از پرچمداران دیگه مساویه ولی اون پرچمدارای دیگه تو آسیا قیمت فروششون کمتره چون توان مالی مردم آسیا به مراتب کمتره یا اگه این رویکردم به ضررشه میتونه نمایندگی رسمی تو کشورایی مثل ایران بزاره که قیمت دلاریش با قیمت تومانیش متناسب باشه نه اینکه دلالا این وسط بیشتر از شرکت اپل سود ببرن
خداي من!!!!!
چه ميكنه اين اپل
مايكروسافت و گوگلو بندازي رو هم ميشه سيب !!!
قديم ميگفتم داشتن محصولات اپل باعث افتخاره ميشه
الان ميگم طرفدار اپل بودنم افتخار اميزه ...!
راستی بچه ها با لینوکس شوخی نکنید که میگم دانیال بهزادی بیاد با کالی لینوکسش همتون رو هک کنه!! D:
من احساس میکنم آقا رسول اینجا حضور داره! (البته با اسمی متفاوت!!)