ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل حالا به اندازه مجموع ارزش مایکروسافت و گوگل می ارزد

ارزش هر سهم اپل در پایان معاملات روز چهارشنبه تا ۱۲۴٫۸۸ دلار بالا رفت. معنی این حرف، افزایش ارزش کلی اپل به رقم ۷۱۶٫۷ میلیارد دلار است که آن را به ارزشمندترین شرکت آمریکایی تبدیل ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۲۳ بهمن ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ارزش هر سهم اپل در پایان معاملات روز چهارشنبه تا ۱۲۴٫۸۸ دلار بالا رفت. معنی این حرف، افزایش ارزش کلی اپل به رقم ۷۱۶٫۷ میلیارد دلار است که آن را به ارزشمندترین شرکت آمریکایی تبدیل می کند که توانسته به رقم ۷۰۰ میلیارد دلار برسد.

با این اعداد و ارقام، ارزش اپل در بازار از مجموع ارزش گوگل و مایکروسافت بیشتر است. بله؛ درست خواندید. هم اکنون بالاترین قیمت گوگل ۳۶۵٫۴۶ میلیارد دلار و این رقم برای مایکروسافت ۳۴۹٫۸۹ دلار است. که با مجموع این دو به رقم ۷۱۵٫۳۵ میلیارد دلار می رسیم که حدود یک میلیارد دلار از ارزش کلی اپل -با رقم ۱۲۴٫۸۸ دلار برای هر سهم در پایان معاملات چهارشنبه- کمتر است.

البته اپل به خوبی می داند که افزایش دیوانه وار این رقم برایش ممکن است و با توجه به جمعیت مشتریان وفاداری که اپل دارد، دلیلی هم ندارد که اپل به افزایش سود و درآمد خود نیاندیشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (62 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • Reza_Ostadi

    به افتخار اپلیا ...

  • حسین

    بسیار عملکردخوبی داشته یک جورایی تیم کوک یک بخشی از موفقیت رو مدیون لجبازی های استیو فقید هست. در واقع اون روالهایی که می شد به راحتی تغییر داد و به صورت کاستی بودند مانند صفحه نمایشگر یزرگتر که استیو جابز با لجبازی حاضر به انجامش نبود رو درست کرد و حاصل شد موفقیت.
    یک نکته دیگر اینکه این ارزش سهام شگفت انگیز هست ولی یادم هست که سال 99 ارزش مایکروسافت 618 میلیون دلار بود حالا نمی دونم با برابری نرخ دلار اون موقع ارزش کدوم بیشتر میشه.

  • MOHAMMAD

    آقا من الان تو برنامه stock خود اپل بودم.ارقام اپل خیلی درشت تر و ارقام مایکروسافت خیلی ریز تر بود!!!
    ماله اپل 727 میلیارد دلار بود ولی مال مایکروسافت 41 میلیارد دلار
    -----------------------------------------
    بعد جالبترین نکته این بود که ارزش هر سهم گوگل با اینکه تقریبا 4 برابره اپله یعنی 535 دلار ولی کل ارزش اپل دو برابره گوگله O_o

  • Arash

    SPH عزیز شما زورو :))
    من در سریع ترین زمان ممکن نظرات گرامی شما رو به اپل منتقل میکنم که رنجتون کاهش پیدا کنه :))
    هم چنین امیدوارم یه تشت آب یخ هم طراحی کنه که هیچ وقت آبش گرم نشه و همیشه قابل استفاده توسط شما دوست گرامی باشه ...
    موفق باشی

  • mehr

    باعث تعجبه.......اپل چکار کرده ؟؟؟.....که ماکروسافت و گوگل نکردن ؟؟؟؟؟ رمز موفقیت اپل چیه .....؟

  • farzad

    من با نظر خیلیا موافق نیستم که اپل بی کیفیته یا معدودیت های نرم افزاریش مشکل خیلی حادیه چون لزوم نداره کسی که تفکر اوپن سورسی داره حتما از آیفون استفاده کنه فقط تنها نقطه ضعفی که در اپل میبینم سیاست های قیمت گذاریشه قیمت اپل ها در اروپا با بعضی از پرچمداران دیگه مساویه ولی اون پرچمدارای دیگه تو آسیا قیمت فروششون کمتره چون توان مالی مردم آسیا به مراتب کمتره یا اگه این رویکردم به ضررشه میتونه نمایندگی رسمی تو کشورایی مثل ایران بزاره که قیمت دلاریش با قیمت تومانیش متناسب باشه نه اینکه دلالا این وسط بیشتر از شرکت اپل سود ببرن

  • طــــــــــــــــــــــــــــوسي

    خداي من!!!!!
    چه ميكنه اين اپل
    مايكروسافت و گوگلو بندازي رو هم ميشه سيب !!!
    قديم ميگفتم داشتن محصولات اپل باعث افتخاره ميشه
    الان ميگم طرفدار اپل بودنم افتخار اميزه ...!

  • november

    راستی بچه ها با لینوکس شوخی نکنید که میگم دانیال بهزادی بیاد با کالی لینوکسش همتون رو هک کنه!! D:

  • november

    من احساس میکنم آقا رسول اینجا حضور داره! (البته با اسمی متفاوت!!)

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی