ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تسلا از باتری هایی رونمایی خواهد کرد که برق خانه شما را تامین می کند

تسلا در 3 ماه اخیر، به اندازه ای که فکرش را می کرد خودرو به بازار نفرستاده اما ایلان ماسک در طول جلسه ای که با مدیران شرکت داشت خوش بین بود و از محصولی ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۳ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۹:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تسلا در 3 ماه اخیر، به اندازه ای که فکرش را می کرد خودرو به بازار نفرستاده اما ایلان ماسک در طول جلسه ای که با مدیران شرکت داشت خوش بین بود و از محصولی کاملا جدید صحبت کرد.

بر اساس گفته های ماسک، این شرکت روی بسته های الکترونیکی برای مصارف خانگی کار می کند. به نظر می رسد که طراحی این محصول به اتمام رسیده و طی شش ماه آینده باید شاهد تولید آن ها باشیم. تسلا هنوز در مورد تاریخ رونمایی از این محصول صحبتی به میان نیاورده.

در ادامه مطلب بیشتر می خوانیم.

ماسک می گوید از نتایج به دست آمده بسیار راضی است و این بسته ها را "واقعا عالی" خطاب کرده. کمتر پیش می آید شخصی چون ایلان ماسک تا این حد به تعریف از پروژه ای بپردازد.

یک باتری خانگی تسلا چه ظاهری خواهد داشت؟ تویوتا میرای، که از سلول های سوختی هیدروژنی استفاده می کند، به صاحبان اش اجازه می دهد که باتری را از ماشین جدا کرده و به عنوان منبع اصلی برق خانه از آن استفاده کنند.

این باتری به طور متوسط حدود یک هفته می تواند به یک خانه برق رسانی کامل کند. بسیاری از کارمندان دره سیلیکون در حال حاضر از ایستگاه های شارژ رایگان بهره می برند. حالا تصور کنید این مسئله به طور کلی می تواند مقوله قبض برق را حذف کند.

یک ژنراتور پشتیبان برای زمان های اورژانسی می تواند واجب باشد، دقیقا کاری که نیسان با باتری هایش در Leaf انجام می دهد.

به نظر می رسد که از یک سال پیش، ماسک و همکارانش در تسلا مشغول ساخت یک محصول متفاوت بوده اند و حالا کم کم به زمان پرده برداری از آن نزدیک شده ایم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • سعید

    فقط کافیه بدونین ایلان ماسک علاوه بر تسلا موتورز مدیر عامل شرکت اسپیس ایکس نیز هست.هر دوشرکتش بیداد تکنولوژیه واقعا برترین در دنیاست. حالا اون طرح قطار کپسولی با سرعت 1300 کیلومتر در ساعت که بین کالیفرنیا و یه ایالت دیگه برقرار میشه رو بهش اضافه کن.

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • SAEED DASTMARD

    من عاشق اون رینگ تسلا هستم.

  • A.R.T

    ماشینهای برقی!
    یادش بخیر. پدرم شش-پنج سال پیش یه پیکان از شرکت گرفت که روش کار کنه و موفق هم شد. پیکان برقی ساخت. ۳-۴ ساعت رانندگی با سرعت ۶۰- ۷۰ کیلومتر روی پیکان. اما هیچ حمایتی نشد.یادمه مشکل اصلی باتری بود. هر بار از اون ماشین استفاده میکرد و به کسی میگفت که بنزینی نیست از تعجب شاخ در می اوردن.

  • مهدی

    ایلان هم خداییش خوب داره تسلا رو پیش میبره
    ولی خودروی مفهومی و خودران بنز که ماه های پیش رونمایی کرد از هر ماشینی سرتره به نظر من.

  • آریا

    در آینده تسلا هم یه غولی میشه مثل گوگل. من این رو از الان دارم میبینم

  • steve

    ايده جالبيه ولي عمرا به پاي پرايد هوشمند برسه من از همينجا ميخوام محصولات جديد سايپا رو لو بدم:١-پرايد هوشمند ٢-پرايد پلاس

    • Ghazanfar Didindipour

      جسارتا پرایدکوپتر رو یادتون رفت ;)

  • عــــــامـــــــــر

    هرجا اسمی از تکنولوژی و پیشرفت و آسایش برای افراد هست اسم ایلان ماسک میدرخشه ، اینم میتونه برای مناطقی که با مشکل برق رسانی مواجه هستن یا مناطقی که در اثر سیل و زلزله دسترسیشون قطع شده میتونه عالی باشه

    • knight_bivatan

      من اصلن قصد ازدواج ندارم-اصرارنکنید-چون بهش اعتقاد ندارم ولی درکت میکنم وآرزوی یه زندگی طولانی همراه باخوشبختی دارم
      به طرفت بگو ازین باطریا تو جهازش مجهز باشه تجهیزات کم مصرف کردن برق

    • V For Vandeta

      ااون چه غلطیه که وقتی اون غلطو میکنیم بعدش هر غلطی میکنیم نمیتونیم هیچ غلطی بکنیم؟!!!
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .

    • Siamak Gol

      کیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلی....
      آقا مبارکه. :D رفتی قاطی مرغا
      انشـاعـــلا همه با هم بریم قاطی مرغا...

    • سیب کوچولو

      عامر بدبخت شدی ایا (ازدواج کردی)؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

      • عــــــامـــــــــر

        تقریبا میشه گفت نزدیکه

        • سیب کوچولو

          انشالله خوشبخت بشین.

        • steve

          مباركه ايشالا خوشبخت بشين شيريني نميدي داداش؟----نظر مرتبط:به نظرم ايده خوبي هست و اميدوارم عملي بشه

    • عــــــامـــــــــر

      به هرکسی که به تکنولوژی علاقه داره خوندن این فایل رو پیشنهاد میدم هم یک نوستالوژی هستش و هم چندتا راهکار برای بهتر بودن

      http://s4.picofile.com/file/8170434434/narenji_amer.docx.html

مطالب پیشنهادی