سونی از چیپ های مدیاتک در تلفن های هوشمند میان رده اش استفاده می کند
بر اساس گفته های برخی اخبار از سوی یکی از تامین کننده های تایوانی سونی به دنبال استفاده از چیپ های مدیاتک در تلفن های میان رده اش در سال جاری است. مدیاتک با پردازنده ...
بر اساس گفته های برخی اخبار از سوی یکی از تامین کننده های تایوانی سونی به دنبال استفاده از چیپ های مدیاتک در تلفن های میان رده اش در سال جاری است.
مدیاتک با پردازنده های ارزان قیمتش توانسته توجه زیادی را از سوی تولید کنندگان تلفن های ارزان قیمت سازندگان چینی جلب خود کند. اما این جلب توجه محدود به چین نشده و سونی نیز قصد دارد امسال برخی تلفن های میان رده خود را با این چیپ ها عرضه کند.
در ادامه با دیجیاتو باشید.
برای مثال سونی اعلام کرده که تلفن Xperia E4 با یک پردازنده ۱٫۳ گیگاهرتزی از سری MT6582 مدیاتک عرضه خواهد شد.
علاوه بر این، فاکسکان و کامپال نیز اعلام کرده اند که در حال ساخت تلفن های نسل چهار برای سونی هستند که با پردازند MT6752 مدیاتک ساخته می شود. این پردازنده ۶۴ بیتی ۸ هسته ای در مدل های میان رده سونی تعبیه خواهد شد.
در این میان انتظار می رود پرچمدار بعدی سونی یعنی Xperia Z4 با پردازنده ۶۴ بیتی ۸ هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ عرضه شود. پردازنده ای که احتمالا در پرچمدارهای بعدی سایر شرکت ها همچون HTC و LG نیز شاهدش خواهیم بود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عالی بود مثه همیشه مرسی
اینجوری یعنی قیمت ساخت میاد پایین و حاشیه سود میره بالا اما خب مشکلات خودش رو هم داره
خوب اینجوری دیگه سونی و موبایل های چینی دیگه هیچ فرقی با هم ندارن!
سونی خیلی اشتباه بزرگی کرد از اریکسون جدا شد!
سونی وضع مالیش خرابه من فکر میکنم از سر اجبار این کارو میکنه '
من Alwinner رو ترجیح میدم . چیپ های mediatek محدودیت های زیادی رو داره .
چیپ های بالارده این کمپانی از gpu های ضعیفی نسبت به رقبا بهره میبره و بنظرم فقط چیپ های میان ردش خوبن
داداش میتونی بگی چه برتری نست به مدیا تک داره؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
1. قیمت فوق العاده پایین
2. ساپورت رزولوشنی
توی تمام چیپ هاش از cpu و gpu بیشترین استفاده رو میبره
محض اطلاع دوستان قدرت چيپ MT6752 با snap S4 pro كه در اكسپريا زي به كار رفته برابره. لينك زير قدرت پردازنده هاي مختلف رو نوشته كرده خودتون ببينيد
http://kyokojap.myweb.hinet.net/gpu_gflops/
دوست عزیز لینکی که گذاشتید مربوط به قدرت gpu های مختلف در قسمت محاسبات عملیات های 32 بیتی ممیز شناوره ربطی به پردازنده ها نداره. در ضمن بعضی از اطلاعاتی هم که داده غلطه
خب اصل كاري همون gpu هستش ديگه از نظر cpu كه ميانرده هاي دو سه سال پيش هم كار آدم رو راه ميندازه
به نظرم کار اشتباهی هست.چون احتمال اپدیت گرفتن گوشی کم تر میشه و قدرتش هم کم تر از رقبای اسنپ دراگون هست. برای پایین رده ها مشکلی نیست اما میان رده ها باید اسنپ دراگون باشه تا در مقابل رقبا حرفی برای گفتن اشته باشه. یا حد اقل مثل HTCدو مدل بده،یکی اسنپ یکی مدیا تک.
البته شما اینو در نظر بگیر که قیمتش زیر 400 تومن میشه من مطمینم فروشش فوق العاده خواهد شد
هدف سونی از دست ندادن بازارهایی مثل چین و... است و گرنه قرار نبود یه چنین چیزی بزنه
به صرفه تر هست !!!!
در قدرت فرقی با سری میان رده اسنپ دراگون ندارد!!!
انتظار داریم قیمت تلفتن ها هم پایین بیاید.
یه زمانی بود شرکتا تو میان ردهاشون از چیپ های اسنپدارگون 400 استفاده می کردن الان دور به مدیاتک افتاد....
سونی باید بازار چینی هارو از دستشون در بیاره با پایین رده های قدرتمند. پردازنده های مدیاتک هم قدرت خوبی دارن انصافا