ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ورود دو مرحله ای به فیس تایم و آی مسج اضافه شد

قابلیت ورود دو مرحله ای چندی پیش توسط اپل به عنوان یک فاکتور امنیتی به حساب های کاربری اپل اضافه شد اما این امکان تنها در برخی سرویس ها قابل فعال سازی بود. اما امروز ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۲۴ بهمن ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

قابلیت ورود دو مرحله ای چندی پیش توسط اپل به عنوان یک فاکتور امنیتی به حساب های کاربری اپل اضافه شد اما این امکان تنها در برخی سرویس ها قابل فعال سازی بود.

اما امروز اپل اعلام کرده که امکان فعال سازی ورود دو مرحله ای برای iMessage و FaceTime نیز وجود خواهد داشت. پیش از این کاربرانی که از Two-Factor Verification استفاده می کردند، بدون نیاز به تطبیق مرحله دوم و تنها با رمزعبور حساب اپل خود در این دو اپلیکیشن لاگین می کردند. با توجه به اینکه اطلاعات حساسی در این دو اپلیکیشن پیام رسانی متنی و ویدئویی وجود دارد، این مساله از لحاظ امنیتی دچار کاستی بود.

IMG_2358.0.0

اکنون با اضافه شدن این قابلیت به این دو اپلیکیشن، تمامی کاربرانی که از ورود دو مرحله ای به حساب های اپل شان استفاده می کردند، می توانند با کمک راهنمایی هایی که اینجا قرار داده شده، این امکان را برای iMessage و FaceTime نیز فعال کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • مرتضی توسلی

    پیش نمایش ویندوز 10 موبایل منتشر شد خبر را کار نمی کنید؟

    • رضا

      شماها هیچ کدومتون نفهمیدین اونا ایران رو جزو provider های موبایل نزاشتن و باید حتما بشه رو خط ایران sms فرستاد برای این قابلیت نه !؟؟!؟!؟!؟‌فقط بیاین بگین به به و حض کردم عین کاربرای دیجیکالا که هیچی نخریدن الکی پز میدن ... باشه شما apple دارین فهمیدیم .

      • Ahmad Blueray

        آره به خدا-یه چند وقت دارم دنیال کارشو میگرم iMessage فعال کنم. بعد این پست دیدم شاد شد گفتم شاید امیدی باشه. اصن ایران جز Provider ها نیست . همون حرف شما. ملت هم شادن تست نکرده میان میگن عالی بود.

  • Virus

    امنیتش که از اولم خوب بود حالا بیشترم میشه.
    .
    .
    .
    کاشکی از این سفید بودن همه برنامه ها تو IOS 9 کمتر بشه

  • عــــــامـــــــــر

    به به لذت بردم ، ورود دو مرحله ای گوگل رو خیلی دوس دارم اما مال یاهو خیلی رو مخه بابد شماره ای که اول باهاش آیدی رو ساختی بدی انگار ایشون نمیدونه که اینجا شب میخوابی صبح بیدار میشی دیگه خبری از سیمکارت نیست آخه واگذار شده ، مال گوگل خوب بود با هذ شماره ای کار میکرد امیدوارم اینم همین مدل باشه

مطالب پیشنهادی