انتشار تیزرهای تبلیغاتی گلکسی S6 آغاز شد؛ اولین ویدئو در مورد دوربین است
سامسونگ رسما انتشار تیزرهای تبلیغاتی در مورد گلکسی S6 را که انتظار می رود در ماه آینده رونمایی شود، آغاز کرد. این شرکت، جنجال آفرینی خبری خود را در توییتر و با انتشار تیزری در مورد دوربین ...
سامسونگ رسما انتشار تیزرهای تبلیغاتی در مورد گلکسی S6 را که انتظار می رود در ماه آینده رونمایی شود، آغاز کرد.
این شرکت، جنجال آفرینی خبری خود را در توییتر و با انتشار تیزری در مورد دوربین پرچمدار بعدی اش شروع کرده و در یک ویدئوی 17 ثانیه ای ما را به دیدن گلکسی بعدی (#thenextgalaxy) دعوت نموده و از عباراتی نظیر «دید فوق العاده» و «نمایی بی نظیر» برای توصیف دوربین اسمارت فونی آتی اش بهره جسته.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
نمی توان گفت که این تیزر الهام بخش ترین اطلاعاتی قلمداد نمود که تا به امروز از اسمارت فون آتی سامسونگ به دست آمده، با این همه کمپانی سازنده تصمیم گرفته که خبرسازی در مورد پرچمدار جدیدش را با آن آغاز نماید که این مسأله نیز مهر تأییدی می گذارد بر رونمایی احتمالی گلکسی S6 در کنفرانس جهانی موبایل 2015.
بسیاری با دیدن این تیزر تصور می کنند که تمرکز کمپانی سازنده گلکسی S6 روی دوربین آن قرار داشته و این فیلم نیز چنین مسأله را به اثبات می رساند اما باید بگوییم که اینطور نیست و سامسونگ روی تک تک جزئیات و بخش های محصولات تولیدی اش تمرکز دارد.
بنابراین می توان فیلم منتشر شده در توییتر را تنها آغازی برای فعالیت های بازاریابی این شرکت دانست که تا چند هفته آینده، نشانه های لازم را در مورد کلیه امکانات پرچمدار آتی اش در اختیارمان قرار خواهد می دهد.
این هفته، تیزر تبلیغاتی سامسونگ به دوربین اسمارت فون بعدی اش مربوط می شود و هفته آینده ممکن است اطلاعاتی در مورد نمایشگر یا بخش های دیگرش را در اختیارمان قرار دهد.
البته در مورد ماژول دوربینی که قرار است در پرچمدار آتی سامسونگ مورد استفاده قرار گیرد، شایعات بسیاری شنیده شده و حتی گفته می شود که این ماژول در قیاس با نمونه های قبلی، برترینشان است، با این همه، باز هم باید تأکید شود که این تنها یکی از امکاناتی است که کمپانی مورد بجث در نظر دارد در تیزرهای تبلیغاتی خود به تصویر بکشد.
بی شک دوربین در نظر گرفته شده برای گلکسی S6 بسیار پر قدرت است، با این همه تردیدی نخواهد بود که تمرکز سامسونگ صرفا روی این قطعه قرار ندارد و سایر امکانات در نظر گرفته شده برای این اسمارت فون نیز در حد یک پرچمدار خواهند بود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عالی بود مثه همیشه مرسی
وُيس اُورش صداي دكستر ه ها !!
ملت رو نگاه، وقت رو گذاشتن دارم در مورد تقلید شرکت ها اونم از قاب فلزی با هم بحث میکنن، من دیوانه هم دارم میخونمشون، من را چه شده؟!!
میام چه بحث های پفکیی رو میخونم :|
اونايي كه ميگن iPhone 6 از لوميا و اچ تي سي يا سوني كپي كرده بهتره برن تو اينترنت سرچ كنن iPod touch 5 بيينن چي تصويري ميبينن ؟؟ آيا iPhone 6 نيست!!! تاريخ توليد iPod touch 5 كي بود خودتون قضاوت كنيد .
هم اپل و هم سامسونگ از سونی در فریم فلزی کناری تقلید کردن
همه هم مقلد اصلی رو سامسونگ میدونن
برادر من ، فریم فلزی قبل از اپل هم وجود داشت . چیزی که سامسونگ کپی کرده در مورد فرم کلی طراحی و ایکون ها و سایر مسایل بود .
هیچکس هم بخاطر فریم فلزی بودن تهمت کپی کاری نزده بهش .
از همون موقع که پلاستیک ساز بود کپی میکرد تا امروز
جفتشون از لومیا 925 الهام گرفتند...
اینم خبر طلایی روز
برای خروج از کسالت این روزهای دنیای تک
.
خبر وال استریت ژورنال درباره پروژه خودروی اپل
http://9to5mac.com/2015/02/13/wsj-tim-cook-approved-apple-electric-car-project-a-year-ago-hundreds-of-employees-working-on-it/
و
http://9to5mac.com/2015/02/13/wsj-tim-cook-approved-apple-electric-car-project-a-year-ago-hundreds-of-employees-working-on-it/
دو تا لینکت یکیه
ببخشید حسابی!
اصل خبر
http://www.wsj.com/articles/apples-titan-car-project-to-challenge-tesla-1423868072
من که نوت رو فروختم و منتظرشم که درصورتی که یه غول بود بخرمش ، ببینید زمانی نوکیا تو تبلیغاش رو دوربین اتکا داشت هرکس میگفت چرا دوربین اما منتظرم ببینم بزند مورد علاقشون دوربینش خفن بشه تا ببینم میخوان چیرو باب کنن برا گفتن
هرچی میخوام خودمو قانع کنم که دوسش داشته باشم نمیتونم حالا چرا نمیدونم
بازم یه چسب زخم دیگه
بیایید از دید مثبت بهش نگاه کنیم:
شما کدوم گوشی رو دیدی که بشه با صدتا تک تومن قابش رو در صورت مشکل ترمیم کرد؟؟؟
فرض کن خش برداره به راحتی با یک چسب زخم میشه مثل روز اولش...
به نظر من مهندسای سامسونگ(در صورت وجود) به این قضیه فکر می کردند که همچین طراحی کردند...
شاید!!!
خخخخ :))) عالی
فک کنم چیز بدی نباشه،چون با این وضعی که توی بخش موبایل سامسونگ بوجود اومده احتمالا سامسونگ واسه افزایش فروشش به هر ریسمانی چنگ بزنه،البته شایدم نتیجه ی معکوس بده