ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیم کارت های فاقد هویت قطع شده با ارائه سند وصل می گردند

سه شنبه 21 بهمن ماه از سلب مالکیت و قطع ارتباط سیم کارت های بدون هویت، خبر دادیم. به گفته مسئولان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از دیروز شنبه 25 بهمن ماه پرونده ها ...

حامد قاسمی نراقی
حامد قاسمی نراقی منتشر شده در ۲۶ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۷:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سه شنبه 21 بهمن ماه از سلب مالکیت و قطع ارتباط سیم کارت های بدون هویت، خبر دادیم. به گفته مسئولان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از دیروز شنبه 25 بهمن ماه پرونده ها بررسی شده و خطوطی که کدملی مالک در پرونده شان نباشد قطع می گردند.

اما اگر این مشکل برایمان رخ داد باید چه کار کنیم و به کجا مراجعه نماییم؟ مدارک لازم برای وصل مجدد تلفن همراه ما چیست؟

رئیس کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت به این سوالات پاسخ داده است. به گفته وی باید مدارک مد نظر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات به همراه سند مالکیت برای اتصال مجدد خط موبایل به دفاتر پیشخوان دولت ارائه شود.

در ادامه همراه دیجیاتو باشید.

علی فلاح حقیقی اظهار کرد: دفاتر پیشخوان دولتی که امور مشترکان تلفن همراه را انجام می دهند، آمادگی لازم جهت فعالسازی مجدد سیم کارت های قطع شده را دارند اما اگر سند هنگام مراجعه در اختیار صاحب خط نباشد، این دفاتر از وصل مجدد آن معذورند.

او افزود: مشترکانی که این هفته سیم کارتشان قطع می گردد تنها کافی است با در دست داشتن کارت ملی و سند به دفاتر پیشخوان مراجعه نموده تا اطلاعات آنها در سیستم اپراتور مورد نظر ثبت شود.

رئیس کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت توضیح داد: برای وصل مجدد سیم کارت باید مالک سیم کارت مراجعه کند تا بتوانیم خدمت مورد نظر را ارائه نماییم. ضمنا مدارکی که برای وصل مجدد باید ارائه شود همانی است که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای جلوگیری از قطع خطوط درخواست کرده بود.

به گفته این فرد مسئول، 16 هزار دفتر پیشخوان دولتی و روستایی آماده ارائه خدمات هستند و توانایی سرویس دهی به تمامی مراجعه کنندگان را دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • NaSer

    من یه سیم کارت اینجوری داشتم، تازگیا تستش نکردم، یعنی قطع شده؟

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • pooya_targhazhe

    خب مثلا من سيم كارتم بدون اسمه و قطع شد ! الان يكي ديگه ميتونه بره به نام بزنه كه! .

  • ali

    خیر و شر هر عمل کز آدمی سر میزند آن عمل مزدش به زودی پشت در در میزنذ

  • رییس بزغاله های بهار

    هم همراه اول هم ایرانسل برن به درک که تو روز روشن سیمکارت از مردم میدزدن و عین خیالشون هم نیست چند سیمکارت اعتباری و ایرانسل داشتم و به اسم خودم هم بودن چندیدن ماه استقفاده نکرده بودم (با این برداشت که پولشو دادم خریدم هر وقت خواستم و لازم شد استفاده میکنم)کلاشهای کلاهبردار همه رو مجددا" واگذار کرده بودن به افراد دیگه اصلا" وقتی پولشو دادم و سیمکارت به اسم من هستش به تو چه استفاده نمیکنم خداوکیلی همه جور دزدی دیده بودیم جز دزدی قانونی!!!!

  • سوتابایت

    دست شون درد نکنه یه جمعیت رو از مزاحم تلفنی راحت کردن!
    سر این قضیه چندتا خط مجبور شدم کنار بزارم!

    • Mohamad Ir@nI

      چه حالی داری تو:D

  • SAEED DASTMARD

    چه خوب

مطالب پیشنهادی