ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

همراه اول
تکنولوژی

معاون رگولاتوری: همراه اول برای رفع اختلال تا 10 اسفند مهلت خواست

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از درخواست تازه همراه اول برای رفع مشکلات شبکه اش در کشور خبر داد و اظهار کرد: شرکت ارتباطات سیار برای برطرف سازی اختلالات خود تا 10 اسفند ...

حامد قاسمی نراقی
حامد قاسمی نراقی منتشر شده در ۲۶ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۶:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از درخواست تازه همراه اول برای رفع مشکلات شبکه اش در کشور خبر داد و اظهار کرد: شرکت ارتباطات سیار برای برطرف سازی اختلالات خود تا 10 اسفند ماه سال جاری زمان خواسته است. این در حالی است که حدود دو هفته قبل، مدیر عامل مخابرات ایران، پایان سال را زمان برطرف شدن اختلالات تلفن همراه در شبکه این اپراتور دانسته بود.

غلامرضا داداش زاده با بیان این مطلب گفت: بر اساس آخرین هماهنگی ها و مذاکرات با همراه اول، قرار شده برای حل مشکلات مربوط به آنتن دهی تا دهم اسفند به این شرکت فرصت داده شود.

او ادامه داد: به هر حال این اپراتور ملزم است برای توسعه شبکه 3G در کشور، فعالیت های خود را دنبال کند و گاهی پروژه های گسترش فناوری، اختلالاتی به همراه دارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بیان کرد: بررسی هایی که ما روی شاخص های همراه اول داشتیم گویای آن است که وضعیت خدمات این اپراتور نسبت به آبان ماه بهبود قابل توجهی پیدا کرده.

وی در این رابطه توضیح داد: ما در رگولاتوری، به صورت متناوب و تصادفی با برخی از مشترکان تلفن همراه تماس گرفته و نظرات آنها در خصوص خدمات اپراتورشان را دریافت می کنیم. بر اساس اطلاعات کسب شده در این روش، اوضاع همراه اول طی ماه‌ های گذشته بهتر گردیده اما همانطور که اشاره شد، عملیات توسعه‌ ای گاهی اوقات مشکلاتی را نیز به دنبال دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • حامد لند

    تو منطقه دیباجی جنوبی گند زده، گندی زده که 1 ماهه همه بچه های ما رفتن سیمکارت عوض کردن و نوع ارتباطتشون رو 2G کردن تا تازه بتونن آنتن داشته باشن.... افتضاح شده همراه اول!!!!!!

  • محمد

    جان هرکی دوست داری انتن دهی رو درست کن 3g نمیخوایم.

  • mm98

    خب اگر تا اون موقع درست نکرد چی ؟!
    مثل خودرو ساز ها میشه هر سال بهشون مهلت میدن.

  • Sajad_alipour

    عاشق این همه تعاملم :D

  • Between the Rays

    تاره به دم به دسقه هم زنگ میزنن این سیم کارتو بفرستیم؟

  • F@RZ@D

    پیامک های تبلیغاتی مسخره که خوب میتونه رگباری بده ولی اختلالاتشو نمیتونه حل کنه

    • pars

      آره بابا ... اعصابمونو خورد کرده . فرتی مسیج میاد فلان مسابقه هر پیام 100 تومن و انواع چرندیات مشابه!همین امروز برام تا الان 5-6تا اومده! کلا هم با کد (ستاره مربع8999 مربع) ببندیم ,بعد مسیج جاهایی که میخوایم مثل دانشگاه و اداره و ... هم قطع میشه . نه میتونیم ببندیم نه جلوی این چرندیات شارژ خالی کن الکی رو بگیریم

      • master

        خب برادر من گوشی یه چیزی داره به نام بلک لیست
        منم ک این مشکلاتو دارم بلاکشون میکنم و تموم

        • iPooya

          ميدوني چقدر شمارست؟

          • master

            فکر نکنم بیشتر 3 الی 4 تا باشه
            ولی در کل اون ستاره مربع 8999 مربع هم فقط برای 24 ساعت غیر فعال میکنه
            ولی در کل
            بلاک کردن
            بهترین گزینس

  • iPooya

    اين همه سال مشكل داشته مجبور بوديم استفاده كنيم يه چند روز هم روش

مطالب پیشنهادی