معمای پرپیچ و خم لوله ها را در Plumber 2 حل کنید
لوله کشی از آن دسته مشاغل هیجان انگیزی نیست که از کودکی آرزویش را داشته ایم، با این حال کمی سر و کله زدن با لوله های پرپیچ و خم در بازی ها می تواند کار ...
لوله کشی از آن دسته مشاغل هیجان انگیزی نیست که از کودکی آرزویش را داشته ایم، با این حال کمی سر و کله زدن با لوله های پرپیچ و خم در بازی ها می تواند کار جذابی باشد. استودیوی Magma Mobile با عرضه دومین نسخه بازی Plumber، دوباره شما را در نقش یک لوله کش قرار داده تا با مهندسی لوله ها آب را در آن ها به جریان بیندازید.
در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.
Plumber 2 یک بازی فکری است، بنابراین تمرکز و حوصله بسیار بالای شما را می طلبد. در هر مرحله یک سیستم لوله کشی نامنظم پیش روی تان قرار گرفته که باید با چرخاندن و اتصال لوله ها به هم، مسیر صحیحی بسازید تا آب از ستون سمت چپ به ستون سمت راست تصویر منتقل شود.
البته داخل بعضی از لوله ها موجودات شناوری هم هستند که گاهی هدف هر مرحله قرار می گیرند. بدین معنی که باید لوله ها را طوری پشت هم ردیف کنید که این موجودات با جریان آب به ستون بعدی منتقل شوند.
هر چقدر مسیر لوله کشی شما موجودات بیشتری را در بر بگیرد، امتیاز بالاتری را هم برای آن مرحله کسب می کنید. بازی دارای یک مود آرکید هم هست که باید در مدت زمانی محدود، تا می توانید بین ستون راست و چپ آب را به جریان بیندازید که هر انتقال موفقیت آمیز، یک امتیاز به مجموع امتیازات شما خواهد افزود.
تعداد مراحل Plumber 2 از عدد هزار هم فراتر است، بنابراین اگر طاقت حل معماهای سختش را داشته باشید می تواند تا ماه ها شما را سرگرم کند. این بازی فکری فعلا برای اندروید عرضه شده اما انتشار نسخه هایی از آن برای ویندوزفون و iOS نیز دور از انتظار نیست.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

عالی بود مثه همیشه مرسی
ذهن دیگه نمیکشه
وایییییی اسم لوله کشی میاد یه جوری میشم ، خونمون که درست شده بود عموم گفت بیا خودمون لولشو میکشیم هی اینکارو بکن اونکارو بکن منم تجربه اول اصلا تا چند وقت لوله میدیدم حالم بد میشد
ممنون استاد امین
تجربه خوبی نداشتی از این فاصله به خوبی معلومه :)))))
دفترچتو فرستادی؟؟؟
بعد عید میشه ۲۴ ماه
بازی قشنگی به نظر میاد ولی من water 2 رو به این ترجیح میدم
توی گوشی سونی اریکسون های قدیمی معتاد این بازی بودم
خداییش من توی این بازی استعداد ندارم اصن :)
از این بازیا وقتی 0 سالم بود بازی میکردم.