تلفن هوشمند G4 از LG در ماه آوریل معرفی خواهد شد
به تازگی اخبار و شایعات بسیار زیادی در خصوص سامسونگ گلکسی S6 و HTC One M9 شنیده ایم اما در این رهگذر جای شرکت کره ای LG خالی بوده است. G3 در ۲۸ ماه می ...
به تازگی اخبار و شایعات بسیار زیادی در خصوص سامسونگ گلکسی S6 و HTC One M9 شنیده ایم اما در این رهگذر جای شرکت کره ای LG خالی بوده است.
G3 در ۲۸ ماه می سال گذشته بر روی صحنه ها رفت اما به نظر می رسد LG قصد دارد پرچمدار بعدی خود را در ماه آوریل در مقابل چشمان مشتاقان به تکنولوژی و گجت های جدید قرار دهد.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
یکی از منابع کره ای خبر داده: «LG Electronics تصمیم گرفته است تا آخرین پرچمدار این شرکت را در کنگره جهانی موبایل رونمایی نکرده و احتمال دارد پرده برداری از آن به ماه آوریل موکول گردد.
یکی دیگر از منابع اینگونه به این موضوع پرداخته است: «سامسونگ معمولا پرچمداران خود را در سه ماهه اول هر سال معرفی می کند و این در حالیست که اپل نیز این کار را در سه ماهه دوم به انجام می رساند؛ ال جی به زمان نیاز دارد تا بتواند سر و صدای بیشتری به پا کند، از همین رو تصمیم گرفته تا از این به بعد تلفن های سطح بالای خود را در ماه آوریل در معرض دید عموم قرار دهد.»
سابق بر این نیز یکی از مسئولین اجرایی ال جی گفته بود: «ما G3 را در ماه May به بازار عرضه کردیم، در نتیجه برنامه ای برای معرفی G4 در کنگره جهانی موبایل نخواهیم داشت. از سوی دیگر قصد داریم تا مدت زمان بیشتری را صرف تکامل این محصول نماییم.»
احتمالا در ماه آوریل باید انتظار محصولات زیادی را بکشیم؛ تا آن زمان خبرهایی از Z4 سونی نیز خواهد شد که همین موضوع باعث گرم تر شدن رقابت در میان تولید کنندگان می گردد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عالی بود مثه همیشه مرسی
الجی با جی2 غوغا به پا کرد و با جی 3 این غوغا رو به تکامل رسوند تو جی 3 خیلی چیزا خاص بود و جز اولین ها بود امیدوارم تو جی 4 هم شاهد همین روال نوآورانه باشیم و حتی بهتر از جی 3 و جی 2 عمل کنه
ما که هنوز g2 داریم . هنوز عالیه به نظرم .
فقط اندروید 5 رو خیلی طول داره میده :/
از نظر شخصی نسل گذشته ایراد طراحی داشت.
در حد یه محصول لوکس و ماندگار با کیفیت ساخت بالا نبود.
بهتره جنس مواد بکار رفته رو بالاتر ببره و طراحی رو ساده تر و لوکس تر بکنه.
ال جی هم مثل اپل سیاست قشنگی داره
هر سالی یکی گوشی
نه مثل سامسونگ
امروز الفا میزنه
فردا یه نوت جدید میده
پس فردا اسش از راه میرسه
کاش مثل ال جی و اپل بشه
ولی ال جیم دمش گرم داره پیشرفت میکنه عجیییب
امیدوارم تو جی4 مشکلات صفحه جی3 حل شده باشه،چون طراحیش عالیه. به نظرم کار خوبی میکنه.چون وقت داره ببینه رقباش کجا ضعف دارن و اونو به نقاط قوت خودش تبدیل کنه.
مشکلاتش چی بود؟ صفحش که خیلی عالیه
عملکرد ضعیف در نشون دادن دقیق رنگ ها و عملکرد ضعیف در زیر نور خورشید
ال جی با دادن گوشی جی 3 خیلی ها رو به خودش امیدوار کرد. حتی من که اصلاً به ال جی به چشم یه گوشی ساز نیگا نمی کردم خیلی امیدوار کننده بود
با ورود این مدل هم 100 در صد خیلی ها رو به سمت خودش میکشونه
خوبه من كه دوست دارم بخرمش(البته اگه پول باشه) الجي هم داره خوب پيش ميره مثلا من كه يه بار با مدل جي ٣ ش كار كردم خوشم امدش. اميدوارم اينم خوب باشه .در ضمن مطلب عالي هست مث هميشه :D
خیلی دلم می خواد برم سراغ ال جی اما ...
فعلا تا اطلاع ثانوی برای ما قشر کم بضاعت و کمی تا قسمتی بی بضاعت !!! همین Lenovo K910 هم کفایت می کنه ...
مطمئنا اگه Mi Note Pro مارو نبره به هپروت ، مطمئنا گوشی بعدیم ال جی خواهد بود ...