ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیاتک موفق به فراهم کردن امکان فیلم برداری slow motion با نرخ ۴۸۰ فریم بر ثانیه شد

شرکت مدیاتک در آینده ای نزدیک چیپستی در حد و اندازه های یک غول به تمام معنا به بازار خواهد فرستاد. این چیپست که MT6795 نام دارد از هشت هسته تشکیل شده که فراکانس آن نیز ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۹ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۷:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شرکت مدیاتک در آینده ای نزدیک چیپستی در حد و اندازه های یک غول به تمام معنا به بازار خواهد فرستاد. این چیپست که MT6795 نام دارد از هشت هسته تشکیل شده که فراکانس آن نیز بر روی ۲.۲ گیگاهرتز تنظیم شده و از فناوری big.LITTLE شرکت ARM بهره می گیرد. مدیاتک در خصوص جزئیات هسته های به کار رفته در محصول مورد بحث هنوز سخنی به میان نیاورده است.

این چیپ قدرتمند جدا از مشخصات جالب، امکانات بسیار خوبی نیز دارد که از آن ها می توان به پشتیبانی از نمایشگر های 2K، نرخ به روز رسانی صفحه نمایش تا ۱۲۰ مگاهرتز و تکنولوژی ClearMotion اشاره کرد؛ اما جالب ترین قابلیت چیپست مذکور، پشتیبانی از ویدئوهای اسلو موشن است.

اینطور به نظر می رسد که چیپست MT6795 از مدیاتک، اولین "سیستم بر روی چیپ" جهان است که می تواند تصاویر را با سرعتی ۱۶ بار آهسته تر فیلم برداری کند. کمپانی نام برده با همکاری BMX دست به ساخت ویدئوی تبلیغاتی جالبی زده که با کیفیت 1080p و ۴۸۰ فریم بر ثانیه به ثبت رسیده و اوج فناوری های مدیاتک را به رخ رقبایش می کشد. به نظر می رسد امسال شاهد رقابت بسیار هیجان انگیز مدیاتک، کوالکام اسنپدراگون ۸۱۰ و اگزینوس های ۱۴ نانومتری باشیم.

از شما دعوت می کنیم در ادامه، این ویدئو را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • مهدی

    سلام پس چرا هنوز نیومده تو بازار تا کی باید منتظربمونیم

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • alireza_asol

    این خبر مال ۶ ماه پیشه!
    اون موقع یه کلیپ از بسکتبال گذاشته بودن
    معلوم نیست مدیاتک چیکار میکنه. احتمالا معماری هسته ها هم قدیمیه!

  • TURK Oglan

    گوشی من 120 فریم میگره من حال میکنم ببین دیگه این چیه

  • Alireza

    یک سوال ،سایت آشغال تر از آپارات هم داریم ؟ مثل قبل ویدئو ها رو سرورهای خودتون میزبانی کنید خیلی بهتره.

    • حمیدرضا

      خیلی جالبه تاچند وقت پیش که روی سرورهای آیویوید فیلمها را میذاشتن همه کاربرها کامنت میذاشتن که چرا روی آپارات نمیذارین سرعتش خوب نیست. حالا برعکس.

  • farzad

    اتفاقا ديروز داشتم فكر ميكردم ايفون بعدي احتمالا ٤٨٠ فريم فيلم برداري ١٠٨٠ انجام بده و يه اسيب اساسي به گوپرو وارد كنه. البته قابليت هاي گوپرو بيشتره اما خب يه كاربر عادي و علاقه مند ايفون واسش كافيه چون الان هم گوپرو از ايفون ٦ عقبتر هست بايد يه فكر اساسي واسه خودش داشته باشه

  • Hacker

    به نظرم ویدیو هاتون رو تو یوتیوب آپ کنید سرعتش بهتره
    آپارات :(

    • DraCo

      حالا اینم خوبه ولی کاشکی جایی یه دکمه داشت که به جای پلی کردن دانلود می تونستی بکنی..
      دیجیاتو پیگیری کن

    • نیکلودئون

      سرعت لود یوتیوب خیلی پایینه....آپارات عالیه...مشکل از اینترنت شماست...هیلتر شکن رو خاموش کن تا سرعتت اینترنت پایین نیاد...

  • mehdi naji

    واو... داریم به روزای خوب تکنولوژی نزدیک میشیم...

  • سوتابایت

    240 فریم بر ثانیه که عالی بود! ببینیم این چی می شه!
    غول ! زوده ! مصرفشم غول ماننده؟! زوده !

    • Mohamad Ir@nI

      مثل اینکه خبر نداری آیفون ۶ ۲۴۰ فریم بر ثانیه فیلم میگیره!

      • EROS

        جان من راستشو بگو ، مطلبو خوندی که پابرهنه داری کامنت میدی؟ 240 چیه؟؟؟ قضیه رو 480 هست. بعدشم آیفون عزیزت با رزولیشن اچ دی میگیره ، ولی این نه تنها تعداد فریماش دو برابره بلکه فول اچ دی هم میگیره...

      • سوتابایت

        جان من فکر کردی ۲۴۰ رو از کجا اوردم!؟
        «۲۴۰ فریم بر ثانیه که عالی بود! ببینیم این چی می شه!
        غول ! زوده ! مصرفشم غول ماننده؟! زوده !»
        ایر ۲ توانایی شو داره!
        -------
        بعدش همچین غولی یه توان پردازشی بالایی می خواد که اولا باتری خاره یه جورایی زامبی و بعد صرفه ایی روی گوشی های کوچک نداره

        • Mohamad Ir@nI

          همچین گفتی غوله انگار اولین توی جهانه.

          • سوتابایت

            اولین 480 فریم بر ثانیه ایی تو جهان درسته غوله!
            :D

  • Mohamad Ir@nI

    پست پیدا شد
    :D

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی