ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اکسپریای جدید با نمایشگر 5.2 اینچی در دو بنچمارک رؤیت شد

مدل اعلام نشده ای از یک اسمارت فون 5.2 اینچی سونی اخیرا در دو تست بنچمارک رؤیت شده (Geekbench و GFXBench) که نشان از عرضه قریب الوقوع آن را می دهد. چون تلفن هوشمند اکسپریا Z3 ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۳۰ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مدل اعلام نشده ای از یک اسمارت فون 5.2 اینچی سونی اخیرا در دو تست بنچمارک رؤیت شده (Geekbench و GFXBench) که نشان از عرضه قریب الوقوع آن را می دهد.

چون تلفن هوشمند اکسپریا Z3 دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی است، احتمالا تصورتان این خواهد بود که موبایل رؤیت شده احتمالا مدل بعدی آن یعنی Z4 است. در حالی که اینگونه نیست.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

براساس اطلاعاتی که در این دو سایت منتشر شده، اسمارت فون جدید سونی (با شماره مدل E2303) از آبنبات چوبی اندروید بهره می برد و مجهز به یک چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 615 است و نمایشگر 5.2 اینچی آن هم رزلوشنی برابر با 720 در 1280 پیکسل دارد.

از دیگر امکانات این تلفن هوشمند می توان به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی، 2 گیگابایت رم و تنها 4 گیگابایت حافظه داخلی اشاره نمود.

روی هم رفته می توان اینگونه گفت که E2303 موبایلی میان رده از سونی است که می تواند جایگزینی برای Xperia C3 باشد (تصویر بالا) که آن نیز از دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی و نمایشگر 720p بهره می برد.

سونی قصد ندارد که پرچمدار اکسپریا Z4 را در MWC 2015 رونمایی کند و به همین دلیل انتظار می رود که در این رویداد بزرگ شاهد معرفی این تلفن هوشمند اسرار آمیز باشیم. تا آن زمان بهتر است که منتظر باشیم.

New-5.2-inch-Sony-smartphone-gets-benchmarked (1) New-5.2-inch-Sony-smartphone-gets-benchmarked

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • حمید

    طراحیش رو بزاره دم کوزه ابش رو بخوره
    واقعا مسخرست
    با این اوصاف بایدم ضرردهی داشته باشه
    ولی طراحی نرم افزار های اندروید سونی رو خیلی دوست دارم ...

    • shayan

      گوشی هنوز معرفی نشده بعد تو داریی از طراحی ایراد میگیری

      ببین ما داریم به کجا میریم

  • Milad

    جایگزین خوبیه ، خیلی دوست دارم سونی یه مدل اولترای دیگه هم امسال بزنه ZU که تو زمان خودش خیلی خوب بود.

  • amir5142

    میان رده ها اولش قیمت بالایی دارن طوری که اگه بخوای اونا رو بگیری میری بالا ردهه ی سال قبل رو میگیری اما بعد از یه چن وقت با پایین اومدن قیمت ارزششو پیدا میکنه و توانایی خریدن برای مشتری بیشتر میشه

  • moein_ahmadi

    اونوقت این طراحی حتما تلفیقی از هنر و تکنولوژیه
    بنظرم که خیلی تکراریه. قشنگم نیست

    • احسانیا

      :-| :-|
      یکی به من هوا تزریق کنه!

    • Milad

      از روی بنچمارک طراحیشو دیدی؟ :|

  • نادر

    سونی به نسبت فروشش خیـــلی گوشی معرفی میکنه ها!
    شاید بیشتر از سامی

  • عــــــامـــــــــر

    یه میانرده توپ برای رقابت نو بازار میانرده هاست که اومده با دستگاهای مثل a5 سامسونگ و یا دستگاه جدید اچ تی سی که لو رفت رقابت کنه

مطالب پیشنهادی