جانی آیو: نمایشگر 5.7 اینچی برای آیفون بیش از اندازه بزرگ بود
The New Yorker اخیرا داستانی بلند بالا در ارتباط با فعالیت های جاناتان آیو، مدیر بخش طراحی شرکت اپل نوشته. جانی آیو را می توان مسئول ظاهر تمامی محصولات این کمپانی از اواخر دهه 90 میلادی ...
The New Yorker اخیرا داستانی بلند بالا در ارتباط با فعالیت های جاناتان آیو، مدیر بخش طراحی شرکت اپل نوشته. جانی آیو را می توان مسئول ظاهر تمامی محصولات این کمپانی از اواخر دهه 90 میلادی دانست. تمامی آیفون ها، آیپد ها و اخیرا ساعت اپل، از زیر دستان وی بیرون آمده اند.
یکی از حقایق ناگفته اما جالبی که The New Yorker منتشر کرده، حضور آیفون 5.7 اینچی در نمونه های آزمایشی آیفون 6 است که اگر نظر آیو را جلب می کرد، احتمالا حالا به جای آیفون 6 پلاس های 5.5 اینچی در دست مشتریان اپل بود.
نمونه های آزمایشی آیفون 6 از چند سال پیش در حال تولید بوده و آیو می گوید: "اولین نمونه ای که واقعا حس خوبی نسبت به آن پیدا کردیم مدل 5.7 اینچی بود."
آیو و همکاران اش روزها مشغول طراحی مدل های مختلف و اصلاح آن ها بودند تا اینکه آیو نظرش عوض شد: "آیفون 5.7 اینچی بیش از اندازه بزرگ است." همینطور آیفون 5.6 اینچی. هیچ یک از این دو نتوانستند نظر آیو را به خود جلب کنند، نتیجه اینکه سال گذشته، آیفون 5.5 اینچی در کنار مدل 4.7 اینچی به بازار عرضه شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عالی بود مثه همیشه مرسی
چه عجب ایندفه خبر ایشون در مورد ایکس باکس وان و موفقیتهای این جعبه نبود...از یه نویسنده انتظار نمیره انقدر افراطی طرفدار یه برند باشه
به نظرم برای اینکه احساس کرد 5.7 بزرگه یا کوچیک یه پست توی سایت زیادی بود ...
یه فبلت جدا از امکانات نرم افزازی توپ باید طراحی خیلی عالی هم داشته باشه
خوب بخاطر این مناسب نبود که حاشیه هاش خیلی زیاد بوده. ابفون 5.5 اینچی از نوت 5.7 اینجی بزرگتره اندازش!!!!
به نظر من سایز ایده آل برای آیفون 4 اینچه! طوری که با وجود معرفی نسخه های جدید آیفون (6 و 6 پلاس) هنوز هم کاربرای آیفون تمایلی به کوچ از 5S به 6 و 6 پلاس ندارن
تو آیفون 5S یه جورایی اکثر نظریات استیو جابز عزیز حفظ شده
درسته حاشيه آيفون زياده ، ولي خوب يه دليل قانع كننده براش داره اونم تاچ آيدي هست ولي ميشد يه ريزه در حد يك يا دو ميليمتر باريكتر بشه از بالا و پايين نه بيشتر چون دكمه جا نميشه اونوقت.
سلام
لطفا black bary passport رو هم بررسی کنید .
ایفون شیش شبیه سینی شده
همینقدر نفهمیده اپل که گوشی بزرگ باید تا حد امکان حاشیه نداشته باشه؟؟؟
5.5اینچی اون الان شبیه ماهیتابس
قیافه هم نداره برداشتن گوشه های گرد اس3 رو کپی کردن فقط فلزی زدن
به نظرم برا فبلت 6 تا 6.4 اینچ خوبه من note 4 دارم ولی به نظرم صفحه ش کوچیکه امیدوارم note 5 حداقل 6 اینچ باشه
ایفون هم حاشیش خیلی زیاده وگرنه رو این بدنه به راحتی می شه 5.7 اینج رو جا داد
z ultra رو واسه تو ساختن اما خداییش یکم دستات بزرگه
چرا خودتو اذیت میکنی برو تبلت بخر دیگه
تبلت دوست نمی دارم