ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جانی آیو: نمایشگر 5.7 اینچی برای آیفون بیش از اندازه بزرگ بود

The New Yorker اخیرا داستانی بلند بالا در ارتباط با فعالیت های جاناتان آیو، مدیر بخش طراحی شرکت اپل نوشته. جانی آیو را می توان مسئول ظاهر تمامی محصولات این کمپانی از اواخر دهه 90 میلادی ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۳۰ بهمن ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

The New Yorker اخیرا داستانی بلند بالا در ارتباط با فعالیت های جاناتان آیو، مدیر بخش طراحی شرکت اپل نوشته. جانی آیو را می توان مسئول ظاهر تمامی محصولات این کمپانی از اواخر دهه 90 میلادی دانست. تمامی آیفون ها، آیپد ها و اخیرا ساعت اپل، از زیر دستان وی بیرون آمده اند.

یکی از حقایق ناگفته اما جالبی که The New Yorker منتشر کرده، حضور آیفون 5.7 اینچی در نمونه های آزمایشی آیفون 6 است که اگر نظر آیو را جلب می کرد، احتمالا حالا به جای آیفون 6 پلاس های 5.5 اینچی در دست مشتریان اپل بود.

نمونه های آزمایشی آیفون 6 از چند سال پیش در حال تولید بوده و آیو می گوید: "اولین نمونه ای که واقعا حس خوبی نسبت به آن پیدا کردیم مدل 5.7 اینچی بود."

آیو و همکاران اش روزها مشغول طراحی مدل های مختلف و اصلاح آن ها بودند تا اینکه آیو نظرش عوض شد: "آیفون 5.7 اینچی بیش از اندازه بزرگ است." همینطور آیفون 5.6 اینچی. هیچ یک از این دو نتوانستند نظر آیو را به خود جلب کنند، نتیجه اینکه سال گذشته، آیفون 5.5 اینچی در کنار مدل 4.7 اینچی به بازار عرضه شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • paya fazli

    چه عجب ایندفه خبر ایشون در مورد ایکس باکس وان و موفقیتهای این جعبه نبود...از یه نویسنده انتظار نمیره انقدر افراطی طرفدار یه برند باشه

  • shahin_qasempour

    به نظرم برای اینکه احساس کرد 5.7 بزرگه یا کوچیک یه پست توی سایت زیادی بود ...

  • عــــــامـــــــــر

    یه فبلت جدا از امکانات نرم افزازی توپ باید طراحی خیلی عالی هم داشته باشه

  • سیدرضا

    خوب بخاطر این مناسب نبود که حاشیه هاش خیلی زیاد بوده. ابفون 5.5 اینچی از نوت 5.7 اینجی بزرگتره اندازش!!!!

  • Apple

    به نظر من سایز ایده آل برای آیفون 4 اینچه! طوری که با وجود معرفی نسخه های جدید آیفون (6 و 6 پلاس) هنوز هم کاربرای آیفون تمایلی به کوچ از 5S به 6 و 6 پلاس ندارن
    تو آیفون 5S یه جورایی اکثر نظریات استیو جابز عزیز حفظ شده

  • حامد

    درسته حاشيه آيفون زياده ، ولي خوب يه دليل قانع كننده براش داره اونم تاچ آيدي هست ولي ميشد يه ريزه در حد يك يا دو ميليمتر باريكتر بشه از بالا و پايين نه بيشتر چون دكمه جا نميشه اونوقت.

  • olsia

    سلام

    لطفا black bary passport رو هم بررسی کنید .

  • erfanm

    ایفون شیش شبیه سینی شده
    همینقدر نفهمیده اپل که گوشی بزرگ باید تا حد امکان حاشیه نداشته باشه؟؟؟
    5.5اینچی اون الان شبیه ماهیتابس
    قیافه هم نداره برداشتن گوشه های گرد اس3 رو کپی کردن فقط فلزی زدن

  • محمد

    به نظرم برا فبلت 6 تا 6.4 اینچ خوبه من note 4 دارم ولی به نظرم صفحه ش کوچیکه امیدوارم note 5 حداقل 6 اینچ باشه
    ایفون هم حاشیش خیلی زیاده وگرنه رو این بدنه به راحتی می شه 5.7 اینج رو جا داد

    • nokisoft

      z ultra رو واسه تو ساختن اما خداییش یکم دستات بزرگه

    • erfanm

      چرا خودتو اذیت میکنی برو تبلت بخر دیگه

      • محمد

        تبلت دوست نمی دارم

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی