ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری از گلکسی S6 سامسونگ در اینستاگرام [بروز رسانی]

بعد از ظهر جمعه گذشته، سامسونگ تصویری را در اینستاگرام خود منتشر کرد که احتمالا متعلق به پرچمدارش آتی اش با نام Galaxy S6 است. تلفنی که در تصویر به چشم می خورد طراحی بسیار ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۲ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بعد از ظهر جمعه گذشته، سامسونگ تصویری را در اینستاگرام خود منتشر کرد که احتمالا متعلق به پرچمدارش آتی اش با نام Galaxy S6 است.

تلفنی که در تصویر به چشم می خورد طراحی بسیار باریکی دارد و قسمت پشت آن نیز ظاهرا از فلز ساخته شده.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

انتشار این تصویر نشان می دهد که بالاخره مشتریان پرچمداران سامسونگ موفق شدند حرف خود را به کرسی نشانده و این کمپانی را مجبور کنند که به جای پلاستیک از فلز در بدنه محصولات خود استفاده نماید.

پیشتر در خبرها آمده بود که پرچمدار آتی سامسونگ صرفا دنباله مدل های قبلی اش نخواهد بود و این کمپانی کره ای قصد دارد که طراحی تلفن هوشمند بعدی اش را تحت عنوان پروژه صفر، از ابتدائی ترین مراحل آن شروع نماید.

پیش بینی می شود که این محصول در روز 10 اسفند ماه 1393 همراه با Galaxy S6 Edge در MWC بارسلون اسپانیا رونمایی گردد. در همین تاریخ همچنین، پرده ها از روی HTC One M9 و Htc One max 2 کنار خواهند رفت.

در هر صورت، انتظار می رود که امسال برای سامسونگ سرنوشت ساز باشد: این شرکت می تواند یک پرچمدار ویژه را رونمایی کند و از این طریق دل هوادارانش را بدست آورد یا اینکه با ادامه دادن تولید همان سری محصولات قبلی اش، باعث ناامیدی آنها گردد.

بروز رسانی: انتشار ویدئویی تبلیغاتی از گلکسی S6

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • حامد

    الان که از بغل اونقدر شبیه آیفون نیست . فقط خدا کنه اونهایی که لو رفت نباشه و گرنه میرم شرکت سامسونگ یادشون بدم طراحی کردن چه جوریه . فعلا فقط صبر شاید سوپرایز شدیم شاید !!!

  • HazelNut

    یعنی دوربینش نزده بیرون ؟ باور نکردنیه. شاید مثل اپل قایمش کرده! نمونش هنوزم که هنوزه دوربین نوت 4 تو عکس فون ارنا معلوم نیست ! تا یه هفته قبل که اینطور بود. در حد معجزه است اگه بیرون نباشه! عکسای قبلی نشون میداد از قبل هم بیشتر زده بیرون...

  • احمدM2

    اقا این عکس یا طراحی هایی که این اواخر فرت و فرت لو میرفت زمین تا اسمون فرق داره خیلی خوشگل تره
    پشت گوشی انحنا داره هم از بالا و هم از پایین و دوربین یا بیرون نزده یا بیرون زدگیش کمه ولی تو تصاویر رندر شده ی این چند وقته دوربین رو عین کوه نشون داده بودند و پشت گوشی هم کاملا صاف بود

  • اَلِــــــــکــــــس

    خوبه من که تقریبا از سامسونگ بدم میومد ببینم میتونه دل مارو به دست بیاره یا نه :- ) انگار دوستمون راس گفت درست به عکس توجه کنید انگار یه گوشی منحنیه.

  • مجتبی

    اگه اشتباه نکنم این بیشتر شبیه تبلته تا گوشی

  • حسين

    از نظر من اين يك گلكسي اس اج هست تا اس ٦روي تصوير زوم كنيد ميبينيد يك لايه سياه جلو گوشي (سمت چپ) هست كه به بغل ها كشيده شده ، اين يادآور يك گلكسي منحني نيست؟ اما باريك بودن گوشي واقعا زيباست ، حداقل توي عكس ، صبر كنيد ببينم دوربين برآمده اي نيست ؟! در كل با وجود اينكه يك هوادار پرپاقرص سامي نيستم ، اما مشتاقم ببينم چه كار ميكنن براي امسال ، كلا امسال سال مهمي هست ، نه برا سامي ، برا همه شركتا

  • Ruzi

    من که فکر میکنم سامسنگ تحت پروژه صفر از صفر شروع کرده به کپی!

  • ✯saeed✯ saye

    بیشتر شکل تبلته تا گوشی فک نمیکنم این باشه:|

  • محمد کاظمی

    تو بگو طلا بشه تو طراحی...اما رابط کاربریش خیلی ضایع هست...واقعا آیکوناشو آدم میبینه یاد ویندوز 98 میوفته!!!

    • حسین

      آقایونی که از سامی خوششون نمیاد نخرن مجبور نیستن برن سمت یه محصول دیگه. والله

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی