ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Gemalto: تحقیقات اولیه نشان می دهد سیم کارت های ما ایمن هستند

کمپانی Gemalto بزرگترین تولید کننده ی سیم کارت در جهان که اخیراً گزارشی در رابطه با به سرقت رفتن کلید های رمزنگاریش توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی ایالات متحده آمریکا و انگلستان انتشار یافته و دردسرهای زیادی ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۴ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۴:۳۶

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کمپانی Gemalto بزرگترین تولید کننده ی سیم کارت در جهان که اخیراً گزارشی در رابطه با به سرقت رفتن کلید های رمزنگاریش توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی ایالات متحده آمریکا و انگلستان انتشار یافته و دردسرهای زیادی شامل حالش گشته، می گوید تحقیقات اولیه نشان می دهد محصولات این شرکت ایمن هستند و خطری کاربرانش را تهدید نمی کند.

هفته ی گذشته و پس از انتشار گزارش مورد اشاره، کمپانی مذکور اعلام کرد در این زمینه دست به تحقیق خواهد زد تا مشخص شود از نظر امنیتی چه مشکلاتی ممکن است برای کاربران پدید آید. Gemalto در بیانیه ای آورده:

"بررسی های اولیه نشان می دهند سیم کارت های شرکت مان که در کارت های اعتباری بانکی، پاسپورت های دیجیتالی و انواع مختلفی از دیگر پلتفرم ها مورد استفاده قرار می گیرند ایمن هستند و از این رو انتظار نداریم به خاطر گزارش های انتشار یافته متحمل زیان های مالی قابل توجهی شویم."

همچنین Gemalto اعلام کرده در روز چهارشنبه و طی کنفرانسی که در شهر پاریس فرانسه برگزار خواهد نمود نتایج کامل تحقیقاتش را منتشر خواهد کرد. لازم به ذکر است پیش تر در دیجیاتو مطلبی در همین زمینه انتشار یافت و در آن سعی نمودیم خطرات احتمالی که ممکن است گریبان گیر کاربران اپراتورهای ایرانی شود را مورد بررسی قرار دهیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • سید محمد امین

    اره. دلفین ها هم پرواز می کنند.

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • شهریار

    ابروتون رفت دیگه صداشو در نیارین حد اقل

  • عــــــامـــــــــر

    امیدوارم تو کنفرانسش یه آمار خوب بتونه بده نه اینکه بخواد مردمو اوسکل کنه
    ممنون دیجیاتو بابت پیگیری

  • pooli

    اسنودن هنوز تو سالن ترانزیت فرودگاه روسیه زندگی میکنه؟ :D
    هر وقت خبرش میاد یاد پیشگویی نوسترداموس میفتم!

  • سهیل

    امنیت و حریم خصوصی...
    در کشوری که از تراس خانه وارد می شوند تا آنتن م ه و ره را بکنند، در کشوری که برای استفاده از اینترنت شخصی و کافی نت باید کارت ملی ارائه بدی و در کشوری که حتی نماینده مجلس هم از فیض شنود محروم نیست و ... و ... و ...
    فکر نمی کنید این حرف ها یه کم سوسول بازیه؟

  • کارگردان

    ماست ما هم ترش نیست... باور کن... اصلا بیا یک قاشق بخور...
    دیدی اصلا ترش نیست...

    • Siamak Gol

      بیانیه مورد انتظار:
      بله. تمام سیم کارت های ما مورد حمله قرار گرفتن. همه در حال شنود هستن. هیچ امنیتی ندارن. الا هرچی گفتیم آمریکا فهمیده. . شرکت ما یه شرکت مذخرف است. امنیت هیچی
      .
      بابا اسنودن دیگه پیغمبر که نیست هر چی بگه راسته. الان بگه امریکا ایران رو گرفته همه باور میکنن. حتا ایرانیا.
      اینقد اسنودن رو جدی نگیرین. اون یه ابزار تبلیغاتی برای امریکاس. اگه به گفته اسنودن امریکا اینقد قدرت جاسوسی و عملیاتی داره چرا تا به حال خودشو نگرفتن؟!

      • Mohamad Ir@nI

        بهش میگن آزادی بیان عزیز.

  • TURK Oglan

    اسنودن دروغ گفته :D

مطالب پیشنهادی