ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک توسعه دهنده راهی برای اتصال اندروید پوشیدنی به آیفون پیدا کرده است

اگر از کاربران آیفون هستید و دوست دارید که در کنار آن از پلتفرم Android Wear استفاده نمایید، باید بگوییم که شانس واقعاً با شما یار بوده است. گوگل در گذشته به نحوی گفته بود ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۴ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگر از کاربران آیفون هستید و دوست دارید که در کنار آن از پلتفرم Android Wear استفاده نمایید، باید بگوییم که شانس واقعاً با شما یار بوده است.

گوگل در گذشته به نحوی گفته بود که احتمال دارد امکان استفاده از iOS را همراه با محصولات اندرویدی فراهم نماید، اما اگر نمی توانید منتظر بمانید باید به اطلاع تان برسانیم که یک توسعه دهنده اندروید، راهی یافته تا این امر را تحقق ببخشد.

محمد ابو گربیه که در جامعه توسعه دهندگان اندروید با نام MohammadAG شناخته می شود، روز گذشته ویدئوی کوتاهی را منتشر کرد که نشان می دهد آیفون 6 او، اعلان ها را برای ساعت هوشمند Moto 360 ارسال می کند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

آنطور که در این فیلم به چشم می خورد، عملکرد این دو دستگاه درست مانند عملکرد ساعت هوشمند Pebble با آیفون است.

وی برای اینکار از سرویس Notification Center کمک گرفته است، قابلیتی که برای iOS 7 یا نسخه های بالاتر از آن در نظر گرفته شد و از طریق بلوتوث اعلان های ظاهر شده بر روی آیفون را به ابزارهایی مانند ساعت هوشمند انتقال می دهد. محمد اپلیکیشن اختصاصی کوچکی را روی اسمارت واچ یاد شده نصب نمود و موفق گشت با استفاده از Android Wear اعلان های آیفون را دریافت کرد.

همانطور که در ویدئو مشاهده می کنید، این سیستم تنها برای پیام های ساده متنی قابل استفاده است اما در انجام اموری فراتر از آن اندروید پوشیدنی کماکان به همراهی یک تلفن هوشمند اندرویدی نیاز دارد.

باید یاد آور شویم که بهره مندی از دیگر قابلیت های پلتفرم Andoid Wear (شامل مسیریابی، مدیریت ایمیل ها یا استفاده از Google Now) هنوز با استفاده از این روش غیر ممکن است.

اگر کاری که محمد انجام داده برایتان جالب بوده، به اطلاع تان می سانیم که به گفته او، اپلیکیشن مورد استفاده برای این منظور، به زودی در فضای آنلاین منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • behrooz_sayyar

    متاسفانه ساعت گرد پر از اشکاله فقط ظاهرش شیکه من دوهفته ای فروختمش خیلی از برنامه ها اصلا بدرد صفحه گرد نمیخورن مرور وب که در حد یه شوخیه :(

    • behrooz_sayyar

      اپل همیشه هوشمندانه عمل میکنه اگه یک درصد احتمال میداد که میشه با صفحه گرد خیلی از اپلیکیشن ها تعامل خوبی با ساعت داشته باشن شک نکنــــــــــــید حتما گرد میساخت ساعت رو

  • M A H D

    مگه mohammadAG توسعه دهنده اندروید بود؟
    ما تو MeeGo خیلی خاطره با ایشون داشتیم:)

  • سهیل

    ساعت هوشمند خوب که یکی از فاکتورهای کاربرد یا زیبایی یا ترکیبی از هردو را به شکل مناسبی ارائه کنه در بازار همین الان هست. نمونه پبل و هالو. اما هیچکدام اندرویدی نیستند و هیچکدام هم مشکلی با آیفون ندارند.
    پس با تشکر از زحمات این توسعه دهنده، فعلا ساعت اندرویدی خوبی در بازار وجود نداره

  • parsa

    جنبه شوخی ندارین مثال زدم چرا میزنین ادم ن بیا بزن خوب چند تا از دوستام اپلی هستند ولی دوست داشتن موتو 360 بگیرن حالا چرا دعوا داری عجب تعصبی

  • عــــــامـــــــــر

    این میتونه برای کسی که دوس نداره از ساعت خود اپل استفاده منه اما محدودیتش فعلا دست و پاگیره

  • Mr.M

    بد شكلترين ساعتي كه تو دست بگذاري همين موتو ٣٦٠ هست كه فقط عكسهاش خوشگله ...
    قيمتش هم تو تهران معلوم نيست بر چه اساس شده ١٢٥٠ هزارتومان ! در حالي كه ٢٥٠ دلار قيمتش هست ...
    همه اينها به كنار!! گرد بودنش موقع رفتن به اينترنت ضايعترين چيزي هست كه ديدم ! يك صفحه را درست نشون نميده اون وقت بعضيها از رو عكسش ميگند واي چه خوشگله...

  • مهدی

    آفرین به این توسعه دهنده
    یکی از مشکلات اپل با اندروید رو برطرف کرد که خود اپل نمی خواست این مشکل برطرف شه

  • خشایار

    دستش درد نکته یعنی دقیقا منتظر همچنین چیزی بودم
    کلی خوشحالم کرد

  • parsa

    پس الان ارزوی ساعت گرد داشتن اپلی ها به واقعیت پیوست اما با محدودیت

    • iGraph

      شما اول با محصول کار کنید، بعد در مورد سایر مردم نظر بدید.

      ساعت گرد هیچ خوبی ای نداره که طرفداران اپل منتظرش باشن... سراسر محدودیت هستش..

    • ITMaster

      همين ساعت گردى كه اينقدر نديده ازش تعريف ميكنيد تا حالا تو ٦ ماه به اندازه فروش آيپاد نانو هاى اپل تو يكماه هم فروش نكرده!!(زير سيصد هزارتا)
      بعد كى به شما گفته اپلى ها در آرزوى ساعت گرد هستند؟!!

مطالب پیشنهادی