توئیت جدید HTC خبر از اسپیکرهایی قوی تر برای One M9 می دهد
سابق بر این نیز اسپیکر های BoomSound را در میان پرچمداران شرکت تایوانی HTC دیده ایم و این که در خبر ها شنیده می شود این شرکت دوباره قصد استفاده از آنها را دارد، خبر چندان ...
سابق بر این نیز اسپیکر های BoomSound را در میان پرچمداران شرکت تایوانی HTC دیده ایم و این که در خبر ها شنیده می شود این شرکت دوباره قصد استفاده از آنها را دارد، خبر چندان تعجب بر انگیزی برای اهالی تکنولوژی نیست. اما این بار خبر ها حاکی از این هستند که مدل جدید اسپیکرهای BoomSound، از قابلیت های بیشتری بهره می گیرند.
امروز HTC اعلام نموده که از اسپیکر های قوی تری در محصول جدیدش به نام M9 بهره خواهد برد. شرکت مورد بحث در توئیت کوتاهی به همراه یک ویدئو، نوشته است: «غرنده ی بزرگتری را در دست بگیرید.»
این مطلب صرفا به صدای تولید شده توسط این اسمارت فون اشاره داشته و به نظر می رسد باید انتظار بلندی صدا و همچنین کیفیت بیشتری از اسپیکرهای به کار رفته در M9 داشته باشیم. در گزارش های قبلی هم لو رفته بود که به احتمال زیاد موبایل جدید تایوانی ها از اسپیکرهایی با فناوری دالبی ۵.۱ استفاده خواهد کرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ببخشید یک سوال، آیا گوشی های htc زبان فارسی هم پشتیبانی میکنه؟
سلام گوشی های htcزبان فارسی رو پشتیبانی نمیکنه
این الان چه فرقی با m8 کرده؟ :))))
اوج خلاقیت HTC هم دیدیم . همش طرح تکراری. کلی گوشی داره با همین طرح. داره تبدیل میشه به سامسونگ 2
دوربینش هم بر آمده شده
من از اولشم پرچمدار خیلی دوست دارما ولی نمیدونم پولم چرا نمیرسه...
یه راهنمایی می کنید ؟ g2 mini بگیرم یا s3 neo ??
البته بگم ویندوز فون میان رده های خیلی خوبی داره
اگه اندروید میخوای همون اس 3 بگیر بهتره
one m8 صرفا یک اسمارت فون نیست یک شاهکار هنریه.
امیداورام نسخه m9 هم عالی باشه .
اچ تی سی گوشیای خیلی خوبی میزنه، هنوز هم مزه ی استفاده از DHD و One Max زیر زبونمه!
کاش حاشیه ی پایین M9 رو کم کنه و یه فبلت بزنه.
ملت چقد برا یه اسپیکر شادی میکنن....
واقعا ملاک چندم شما توی خرید گوشی اسپیکر های اونه؟؟؟؟
یکی داره رو بدنه نازک و دوربین و ضد آب بودن و نمایشگر خمیده و... مانور میده
یکی دیگه هنرش اسپیکر های گوشی شده
فقط تاسف...
نه برای اسپیکر ها...اونا خوبن
برا شرکتی تاسف که اوج هنرش شده اسپیکر و قالب سازی فلز...
از فردا اوج هنر رو در قالب سازی پلاستیک دسته بندی میکنیم
نظرات بی پایه شما نیاز به تخصص نداره
اون بالاتر هم یکی دیگه نوشته نتونستم تا ته صداش رو ببینم
بابا بس کنین مگه چیه آخه چرا اینقدر دروغ چرا اینقدر بزرگنمایی بی مورد تا کی میخواین بدون منطق و عقل ستایش کنین چیزی رو که لایقش نیست؟؟؟
تو میگی با اینا پارتی راه انداختی؟؟؟
با اینی که بلندی صداش حتی از اس5 هم کمتره؟؟؟
والا ما با Group Play سامسونگ سه تا گوشی رو مچ کردیم با هم تا توی ماشین یه صدای خوب گرفتیم اونم با اون بلندی صدا اخه چقدر مهمل میبافین برای دفاع از یه تایوانی که هیچی از خودش نداره؟؟؟
مشکل تو اسپیکر هست؟ مشکل من بدنه سامسونگ هست
اوکی اصن اسپیکر مهم نیس بدنه گوشی ک مهم هست؟ امروز بازار موبایل بودم با A3,A5 سامسونگ ک فلزی هستن کار کردن
اول از همه بگم ک من نمیدونم این فلزی ک کار کرده دقیقا چیه ک انقد جنسش مضخرفه وقتی تو دست گرفتم انگار پلاستیکه ... فک کنم از از زباله ها جمع میکنن فلزاتشونو
یبار دیگه این حرفارو جلو ایینه به خودت بزن داداش.
ما که هیچ.
ما بی منطق
وجدانن اون نویسنده های سایت که انقدر تعریف کردن از بلندگو هاش هم هیچی حالیشون نیست؟
بازم میگم. صدای اس 5 رو بنده خودم تست کردم. در حد سونی tx هست. توی عصر غار نشینی که زندگی نمیکنیم . هر روز با گوشی ها از نزدیک سر وکار داریم.
آقا من گفتم صدای اس5 بهتره؟؟؟
گفتم اس5 کیفیت صدا داره؟؟
نه
من گوشیم صداش معمولیه ازش هم خیلی استفاده نمیکنم
اما دیگه جوری ستایش نکنین که انگار با یه سیستم Lexicon و هیفده تا اسپیکر طرفیم
بلندگو های با کیفیتی هست اما بحث من سر دو چیز بود
1-ته تکنولوژی شده بلندگو که اچ تی سی توی بوق کرده؟؟؟
2-اصن اسپیکر های ای یه ذره گوشی تا چه حد میتونه مگه قوی باشه؟؟؟
اولا که شما دقیقا ادعا کردی که صدای اس 5 بلند تر و بهتر هست.
دوما اچ تی سی خودش همچین ادعایی نکرده که قراره کل ساختمون به لرزه در بیاد.
سوما بلند گوی این گوشی رو باید با بلندگوی گوشی های دیگه مقایسه کرد نه سیستم حرفه ای که اصلا احمقانه س این کار.
چهارما اگر میخواین ببینین که یه ذره بلندگو چجور صدایی میتونه داشته باشه یکبار امتحانش کنین.
خداحافظ.
بحث بیشتر از این دیگه سازنده نیست و میره به سوی کل کل .
من گفتم بلندتر هست و این ثابت شدست..از خودمم نگفتم و GSMArena هم اینو دقیقا گفته
اما کیفیت و بلندی دو چیز جدا اند
کیفیت اسپیکر های HTC بیشتره حرفی هم توش نیست
تمام روز خوش
شما اگه روزی یکبار برای مملکتت دل میسوزوندی خیلی بهتر پیشرفت میکردیم.
شرکت اچ تی سی باید استخدامت میکرد تا از نظراتت استفاده کنه و از بحران خارج شه.
اخه اعتماد بنفس . تو با چه سواد و مدرکی همچین تاسف بزرگی برای اچ تی سی میخوری؟
کسی نمیدونه چطور بدون کابل و روت گوشی اندرویدی تصویرشو بندازم رو کامپیوتر؟!!! واقعا معضلی شده!!
با نرم افزار اوریجینال خود الجی on-screen phone کار کردن باهاش اسونه
دارم میگیرمش. نتیجه رو میگم. ممنون
داداش کار کرد. ایولا. با وای فای وصلیدم یکم بی کیفیته با کابل به نظر بهتر میاد... ممنون. میخاستم آسفالت رو رو کامپیوتر بازی کنم
مدل گوشیت چیه؟
از وای فا استفاده کردی؟
lg g beat
وای فای چطور؟ مشکل همینجاست
صدای m9 مخصوص ویندوز فون رو گوش دادم عالی بود / اصلن نمی تونستم برم تا ولوم اخر ، من همیشه با بالاترین صدا و هدفون های Beats گوش می کنم اما صدای m9 خیلی زیاد و عالی بود
فکر کنم منظورش HTC 8X باشه که ویندوز فونیه
نخیر htc m8 نسخه ویندوز فون
m9 کی وارد بازار شد که شما صداشم گوش دادی:/
!
منظورش m8 بود :)
میگم htc قربونت یه اسپیکر بزار که بشه بجا بلندگو ماشین ازش استفاده کرد همین !
بلندگو های خودرو و خانگی دو ویژگی دارن که گوشی ها هیچوقت نمیتونن داشته باشن
1-توان خروجی بالا و تقویت شده با آمپ
2-اندازه بزرگ و فضا نامحدود
یگ گوشی اینا رو هیچوقت نمیتونه در اختیار اسپیکر هاش قرار بده...پس مانور دادن روی این چیزا هیچوقت نتیجه عالی نخواهد داشت
مث این میمونه بیای روی موتور پیکان سوپر شارژ نصب کنی....((مورچه چیه کله پاچش باشه))
هرکار کنی یه حدی داره...
همیشه راهکار بهتری هست برای پر کردن جای خالی اسپیکر و لازم نیست بالا و پایین گوشی سوراخ سوراخ بشه براش
تو ماشین هزینش 5 تومن کابل AUX
تو خونه بازم AUX به پخش خونه
اصن هیچی نباشه برو صد تومن خرج کن دوتا بلندگو واقعی برای گوشی بخر نه چیزایی که صرفا فقط جنبه تبلیغات داره
هرجا هم لازم باشه توی یه کیف میتونی ببری
واقعا توی این دنیا چیز کمه برای پیشرفت که اچ تی سی چسبیده به اسپیکر؟؟
یاد گوشی های چینی قدیمی میافتم با مارک های ناشناس
پشتشون عین آبکش سوراخ سوراخ و پر از بلندگو
اولا اگه حرفی داری لینک بده. چرت و پرت نگو بدون منبع.
دوما من به گوشای خودم بیشتر از هز چیزی اعتماد دارم .
سوما متعصب کور خود شمایی که هر دفه نام کاربری تو عوض میکنی و توی پست های اچ تی سی اونو میکوبی .
ملت عقل دارن.
به تو ربطی نداره از چی خوششون میاد و از چی بد.
وای وای تو چقد بامزه ای؟
شب تو کمد خوابیده بودی انقد کمدی شدی؟
بی سواد ترین خواننده های دنیای موبایل هم میدونن که صدای اس 5 نصف کمتره صدای اچ تی سی هم نمیشه.
محض اطلاعت مبنده هر دو برند رو استفاده میکنم
صدای سامسونگ کاملا زیر هست .
جوری که ادم گوشش اذیت میشه.
اچ تی سی بهترین و با کیفیت ترین صداها رو تولید میکنه.
حتی توی بلندی صدا محض اطلاعت
پسر جان عزیز من اولا مودب باش خب؟؟؟
اگه بخوایم دری وری بگیم که....
شما نیاز به بلندی صدا داری برای هر کاری که دسته جمعی بخواد باشه
اولا نه کیفیت صدای اچ تی سی به اون خوبیه که شما میگی و نه سامسونگ به اون بدی
دوما میخوای آزمایشگاه GSMArena رو هم زیر سوال ببری؟؟؟
خدایا خسته شدیم از این الکی متعصب های بی منطق که دوتا سایت نگاه نمیکنن و با مغز کوچیک خودشون هر چرتی رو میسازن و عین آدمای کور دفاع میکنن ازش
بس کن دیگه چقدر پرت و پلا؟؟؟
خودت خندت نگرفت از این مقایسه ؟
اتفاقا بخوبی میتونه جای قوی ترین اسپیکر های دنیارو بگیره.
منو رفیقام باهاش پارتی را انداختیم.
شما نخر لطفا
پارتی؟؟؟
با اینا؟؟؟؟؟؟
خخخخخ
چه پارتی بوده منم کاش بودم اونجا کلی میخندیدم
پسر جان از نظر بلندی صدا اون گوشی ها مثل بقیه هستن
http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s5_vs_htc_one_m8-review-1067p7.php
کیفیت رو کار ندارم اصن بگیر عالی اما اگه شما با این بلندی صدا تونستین پارتی بگیرین که...
عادت کردیم به بزرگنمایی های بی پایه و اساس شما و تبلیغات مسخره اچ تی سی
افتضاح از این بیشتر که اس5 به خاطر ضد آب بودن صداش کم شده اما باز جفت بلندگو های اچ تی سی قدرتش به همونم نرسیده؟؟؟؟
تا حالا سابقه کارکردن با پرچمداران اچ تی سی رو بطور کامل نداشتم
امیدوارم این ام ناین طوری باشه که بتونم بجا زد 4 بگیرمش یا اس 6 ...