سامسونگ مجددا به عنوان بزرگترین فروشنده تلویزیون معرفی شد
سامسونگ یک بار دیگر به عنوان بزرگترین فروشنده تلویزیون معرفی شد که البته این مقام، به طور پیاپی، برای بار نهم به کمپانی مذکور تعلق گرفته است. به گفته ی DisplaySearch، یکی از موسسات پژوهشی مشهور، شرکت ...
سامسونگ یک بار دیگر به عنوان بزرگترین فروشنده تلویزیون معرفی شد که البته این مقام، به طور پیاپی، برای بار نهم به کمپانی مذکور تعلق گرفته است. به گفته ی DisplaySearch، یکی از موسسات پژوهشی مشهور، شرکت کره ای موفق شده تا در سال ۲۰۱۴، سهمی ۲۹.۲ درصدی از فروش جهانی تلویزیون های تخت به دست آورد.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
این موسسه تحقیقاتی همچنین از رشد فروش تلویزیون های UHD خبر می دهد که ۳۴.۷ درصد از فروش کلی این محصولات را در بر می گیرند. درصدی که ذکر شد، بیانگر این موضوع است که در سال ۲۰۱۴، رشد تلویزیون ها با رزولوشن UHD نسبت به سال ۲۰۱۳ رشدی ۲۰ درصدی داشته است.
سامسونگ همچنین در زمینه فروش تلویزیون های 4K و خمیده نیز در آمریکای شمالی از سایر رقبا پیشی گرفته و سهمی ۳۵.۴ درصدی از این بازار را در اختیار دارد. شرکت مورد بحث همچنین توانسته تا در بازار چین، رتبه ی نخست از لحاظ فروش با ۲۰.۴ درصد را به خود تعلق دهد.
«امسال قصد داریم برای دهمین بار، این مقام را به دست آوریم و با رقابتی که در زمینه ی کیفیت تصویر در تلویزیون های SUHD با سایر رقبا خواهیم داشت، قطعا به هدف خود خواهیم رسید.»
- آقای Kim Hyun-suk، مدیر بخش نمایشگر در Samsung Electronics
همچنین DisplaySearch پیشبینی می کند که سهم بازار از تلویزیون های UHD سامسونگ تا ۳۰ درصد در سال ۲۰۱۸ رشد خواهد کرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اوخ اوخ اوخ این که خم شده.
حالا نمیگم همه سونی ها خم میشن ولی خب این بنده خدا راست گفت و اونی که هی میگفت عکس بذار عکس بذار ضایع رفت :D
ی سال ی تلویزیون سامسونگ گرفتیم ازاین اسمارت tv3D
اقابعد ی مدت انگاررنگش مث اینکه رودیوارپاشیده شده نشون میده نمیدونم منظورموفهمیدین یان .کلاسونی ی چیز دگ س سامسونگ فقط تبلیغ تبلیغ تبلیغه
من شما رو به استفاده از sharp توصیه می کنم
من خودم یه سال و خورده ای زدوان دارم، مثل اسب ازش کار کشیدم، گارد هم روش ننداختم ولی تا حالا زمین زیاد خورده، قاب فلزی دورش خش برداشته ولی هیچ آسیبی ندیده، تو این مدت هم کوچکترین مشکلی نداشته، مطمئن باش هیچ گوشی بی دلیل خم نمیشه، حتی آیفون 6پلاس هم که همه جا میگن خم میشه با کلی فشار و سختی خم میشه چه برسه به زدوان با این با کیفیتی، پس حتما ایشون با گوشی کشتی کج کار میکرده که خم شده
در ضمن این که گفتی ضد آبش از کار افتاده فقط در یه مورد درسته اونم این که به خاطر باز و بسته شدن زیاد درپوش شارژ شل باشه ولی غیر از این امکان نداره ضد آب بودنش از بین بره، چون این گوشی ضد آبه، نه مثل بعضی گوشیا مقاوم به آب
پاناسونیک رو نمیدونم ولی سونی هم بیشتر مدلهاش تو ایران اسمبل میشه.خیلی ربطی نداره.شما اگر اولد الجی رو کنار سونی و پاناسونیک میدیدی متوجه میشدی که شرکت های ژاپنی دیگه به لعنت خداهم نمی ارزند.کره توی خودرو و الکترونیک دیگه چیزی از ژاپن کم نداره
ببخشید من متخصص نیستم ولی از متخصصین مهندسانی که امروز که روزه مهندسه ریختن اینجا و از گوشی گرفته تا انواع چیپ های تلفن های هوشمند سر در میارن میشه بپرسم که دقیقا تفاوت TV هایی که میکن خوبه و بده رو برای ما هم توضیح بدن؟
فکر کنم دیجیاتو چهار تا پست مذهبی سیاسی جغرافیایی توریستی هک بذاره دوستان کم نمیارن.
به قول طرف تنها چیزی که عادلانه تقسیم شده عقله، هبچ کس نمیگه واسه من کمه :-D
اینده از ان سامسونگ
سامسونگ عالیه
دیجیاتو بیا و یک بررسی از یک تلویزیون 4k قرار بده
و بررسی کن آیا شبکه های ایران در تلویزیون های 4k چه کیفیتی
دارند ؟ ایا تصویرشان شطرنجی میشود ؟؟؟؟
نمیدونم چرا هیم سایت فناوری در ایران به این موضوع که سوال
بسیاری از خریداران 4k در ایران است نمیپردازد
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ولی واقعا تلویزیون های سونی مقهور کننده هستند نسبت به سایر برندها.
من که مجذوب اون تلوزیون های باریکش شدم.انگارم قراره قیمت متعادل تری نسبت به بقیه تلوزیون های سونی داشته باشه. ما خودمون یه KLV-32s310A داریم .حدود۶ ساله داره کار میکنه آخ نگفته.امکاناتش هم نسبت به اون زمان خیلی خوب بود.