ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدیوی تبلیغاتی از HTC One M9 و تأیید صحت آن از سوی یکی از مدیران اسبق این شرکت

بعد از ظهر روز گذشته دو ویدئوی جدید از تلفن رونمایی نشده HTC One M9 منتشر گشت. نخستین تیزر، یک ویدئوی تجاری بود که روی قابلیت های دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی این محصول تمرکز داشت. تیزر ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۶ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بعد از ظهر روز گذشته دو ویدئوی جدید از تلفن رونمایی نشده HTC One M9 منتشر گشت. نخستین تیزر، یک ویدئوی تجاری بود که روی قابلیت های دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی این محصول تمرکز داشت.

تیزر دوم هم ویدئویی تبلیغاتی بود که برای پرچمدار آتی این کمپانی ساخته شده. نکته ای که در وهله نخست در رابطه با این تیزرها به ذهن خطور می کند آن است که تلفن به تصویر کشیده شده شباهت زیادی به پرچمدار فعلی این شرکت به نام (HTC One (M8 دارد.

قسمت پشت بدنه با آنچه پیشتر تصور می شد تفاوت داشت و خبری از دوربین دوگانه M8 نبود. حاشیه های کناری نمایشگر نیز کمتر شده بودند، با این همه، حس کلی این تلفن هوشمند شبیه به نسخه قبلی اش بود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

پس از انتشار این ویدیوها، بسیاری ابراز امیدواری کردند که تیزرهای یاد شده جعلی هستند و در نهایت نیز اچ تی سی اعلام کرد که آنها را صرفا برای گمراه کردن رسانه ها منتشر نموده است.

اما دیروز توئیتی از سوی لگ مامی مدیر سابق محصولات این کمپانی منتشر شد که به نظر صحت فیلم های پخش شده را تأیید می کند.

او در توئیت خود نوشته بود که «رازها بر ملا شد» و «هیچ شگفتی وجود ندارد». این خانم که هم اکنون در سیانوژن مشغول به کار است در ادامه ذکر کرده بود که احتمالا پرچمدار فلزی اچ تی سی را خریداری خواهد کرد.

ممکن است تصور کنید، هدف خانم مامی کمک به اچ تی سی و گمراه نمودن هر چه بیشتر اذهان کاربران و رسانه ها بوده، اما این احتمال بیش از اندازه بعید به نظر می رسد و محصولی که در ویدئوها مشاهده می شود کاملا رندرهایی که تا کنون در مورد آن منتشر شده را تأیید می کند.

با این حال، انتشار این خبر بدان معنا نیست که اچ تی سی هیچگونه خبر تازه ای را برای علاقمندان به پرچمدار آتی اش ندارد. براساس توئیتی که روز گذشته از سوی جف گوردون مدیر ارشد ارتباطات آنلاین این کمپانی منتشر گشت، بهترین بخش مراسم رونمایی از محصول اچ تی سی در روز دهم اسفند، همان قسمتی است که هیچگونه اطلاعاتی در موردش وجود ندارد و برخی احتمال می دهند که منظور او از این قسمت، معرفی HTC One M9 Plus باشد.

توجه: قسمت ابتدایی ویدئو فاقد صدا است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • Vahid JS

    این ویدئو احتمالا ساختگی هست!(به گوشه ها دقت کنید)

    شاید خود HTC این رو ساخته تا بعدا سورپرایزمون کنه

  • رضا

    سلام چرا فیلم نشون نمیده ارور میده

  • Sohfalp560

    من احساس اینو دارم که اچ‌تی‌سی‌سنس برای سیانوژن‌ماد بیاد توپ میشه!!!

  • TROOL

    دوربینش الان چند پیکسل شده ؟ یا الترا پیکسله؟

  • depeche mode

    من امسال قصد خرید ایفون داشتم.
    مثل اینکه اچ تی سی طلسم کرد مارو

  • borna_talebi

    به نظرم این نیست .یعنی امیدوارم این نباشه. دوست دارم شبیه عکسی که evleaks لو داد باشه. بدون اون حاشیه اضافی پایین. رابط سنس هم انگار زیاد تغییر ظاهری نداشته اما قابلیت های خوبی بهش اضافه شده. صبر کنیم ببینیم HTCچه میکنه.

  • حامد

    امسال بد شكستي ميخوره اگه اين حاشيه و آرم بي دليل قسمت زير رو حذف نكنه . آيفون حاشيه داره ، اما يه دليل خيلي موجه براي حاشيش داره اونم تاچ آيدي هستش . اينكه كليد سخت افزاري هم نداره كه؟؟؟ واقعا قابل قبول نيست اين حاشيه .

    • depeche mode

      واقعا احساس میکنی حاشیه پایین واسه ارم اچ تی سی هست؟ :D
      دادا ارگونومی میدونی چیه؟
      برو با الجی و سامسونگ کار کن بعد با سونی و اچ تی سی هم کار کن.
      میبینی که کار کردن با دکمه های پایینی گوشی هایی که حاشیه کمی در قسمت پایین دارن بشدت سخته.
      حالا به ایفون که رسید دکمه پا در هوای تاچ ایدی رو کشیدی وسط
      خخخخخ. .

      • حامد

        عزيزم حاشيه آیفون توجیه داره اون حاشیه پایین برای آرم اچ تی سی هیچ دلیلی نداره . اگه برای آمپیلی فایر هم باشه توجیه نداره چون به کاربر ربطی نداره اما تاچ آیدی مستقیما به كاربر مربوط میشه . در مورد ارگونومی هیچ ربطی به باریکی حاشیه پایین گوشی نداره ، چون g2 ال جي داشتم كه خداي كم حاشيه بودنه هيچ مشكلي باهاش تو كار كردن نداشتم به خاطر حاشيه كمش اما چون از اندرويد خوشم نميومد برگشتم سراغ آيپد . در ضمن اگه تاچ آيدي براي شما مسخرس براي اپلي ها خداي كارايي هستش نكنه يادت رفته كه همين اچ تي سي با اون one max چي اون پشت گوشيش گذاشت ؟؟؟ تنها مزيت آيفون هاي جديد تاچ آيدي هستش اينو من نميگم اينو حتي اون s6 كه هنوز نيومده بيرون ميگه كه برداشته سطح مقطع اسكن انگشت رو مثله آيفون بزرگ كرده !! اين يعني اثر انگشت بده ؟؟؟؟ اونم چيزي كه سه ساله معرفي شده!!! هنوزم يه چيز درست درمون مثله تاچ آيدي نداريم.

    • borna_talebi

      فکر کنم اون اسپیکر های غولش و آمپلی فایر داخلی دلیل خوبی باشه. اما حداقل حاشیه کنار صفحه رو باریک تر میکرد. هم تو دست گرفتنش راحت تر میشه هم زیبا تر میشه

  • حمید

    خودم ام ۸ دارم گوشيش عالیه
    اما اگه این ام ۹ باشه به نظر سامی حرف بیشتری برای گفتن داره ...

  • mohammadmj

    وای نسخه ویندوزی فوق العاده میشه .............................

  • شرلوک

    M9 نیست...

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی