ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر و اطلاعات مربوط به تبلت Xperia Z4 اشتباها از سوی سونی فاش شدند

آنچنان که فعلا مشخص شده، از اسمارت فون سونی اکسپریا Z4 فعلا خبری نیست و نباید در آینده ای نزدیک انتظار حضورش را بکشیم؛ اما از قرار معلوم، در چند روز آینده با تبلت Xperia ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۶ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

آنچنان که فعلا مشخص شده، از اسمارت فون سونی اکسپریا Z4 فعلا خبری نیست و نباید در آینده ای نزدیک انتظار حضورش را بکشیم؛ اما از قرار معلوم، در چند روز آینده با تبلت Xperia Z4 رو به رو خواهیم شد.

سونی به شکل اشتباه، تصاویری از این تبلت را بر روی اپلیکیشن Xperia Lounge قرار داد و پس از مدت کوتاهی،‌ این تصاویر که حاوی دو عکس و اطلاعات اندکی بودند، از اپلیکیشن مذکور حذف شدند. خوشبختانه XperiaBlog دو عدد اسکرین شات از این تبلت جدید را ذخیره کرده و همین تصاویر، نشان دهنده ی برخی اطلاعات در خصوص جدید ترین تبلت سونی هستند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانگونه که در تصاویر می بینید، تبلت Z4 بسیار باریک است و از نمایشگری 2K استفاده می کند که گمان می رود در این نمایشگر از رزولوشنی برابر با 1440 در ۲۵۶۰ یا ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل استفاده شده باشد. سونی در این تصاویر از «عملکرد بسیار بهتر» و «جدیدترین پردازنده» سخن می گوید که همین موضوع باعث می گردد تا گمان بریم تبلت جدید سونی از اسنپدراگون ۸۱۰،‌ هشت هسته ای و با معماری ۶۴ بیتی بهره می گیرد.

Sonys-Xperia-Z4-Tablet

قبلا شایع شده بود که این تبلت از نمایشگری ۱۰.۱ اینچی استفاده می کند و از طرف دیگر شامل ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای داخلی جهت ذخیره سازی اطلاعات بوده و این مقدار نیز با کارت حافظه، قابل گسترش است. این محصول از اندروید ۵ بهره گرفته و مانند سری های قبلی، مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است.

خبرها حاکی از این هستند که سونی تبلت مورد بحث را در سوم مارس (روز دوم MWC) معرفی خواهد کرد، از نظر بسیاری از کاربران، عجیب است که این شرکت تصمیم گرفته تا تبلت Z4 را پیش از تلفن هوشمند Z4 رونمایی کند اما در هر صورت به زودی شاهد معرفی این محصول بسیار باریک خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL

    دیگه اخر خودشون مجبور شدن لو بدن که کارمندا تو دستشویی گوشی رو لو ندن

  • حسين

    واقعا سوني روس دوست دارم و محصولاتشو قبول دارم ، تبلتش خيلي چشم نواز هست ، خيلي ! مشخصات هم كه جاي حرف زدن باقي نميزاره ، نكته جالب تري كه ميبينم نسبت تصوير تبلته ، به نظر اين تبلت مثل همون زد ٣ كامپكت قراره به شكل عمودي باشه ، خيلي هم عالي ، اميدوارم مثل اين محصولات جديد سوني باتري عالي داشته باشه

  • Kiarash Manson

    واقعا با لبه های خمیده زیبا شده. این رو نمیشه انکار کرد.

  • pishva

    شاید هم پردازندش انویدیا اکس ١ باشه,از سونی هیچی بعید نیست

  • rahmani

    نیازمند به یک نویسنده در زمینه گجت و موبایل برای یک سایت. به صورت حضوری در تهران.
    ایمیل : manohajim@gmail.com

  • Mahdi

    دوستان با عرض شرمندگی بابت بی ربط بودن مطلب



    یه لطفی کنید این ایده رو تو ویندوزفون یوزر ویس حمایت کنید تا خیلی ها راحت بتونن با آفیس کار کنن.
    ممنون ازتون
    https://windowsphone.uservoice.com/forums/101801-feature-suggestions/suggestions/5184380-please-add-persian-language-to-use-office-mobile

  • سهیل

    زبان طراحی
    هنوز هم بلندترین موج ها تو این دریا از سرزمین اپل میان

    • Siamak Gol

      موج های بلند فقط از اونجا نمیاد. اما همه رفتن تو سرزمین اپل نشستن. چون برا ساحلش لانگ شات درست کرده!! فک میکنن خیلی بزرگه. البته بزرگ هستا اما فقط اون نیست.

  • Milad

    خیلی چشم نوازه ، امضای سونی روشه :D ولی اینکه قبل موبایلش میخواد معرفیش کنه عجیبه...
    البته یه نکته هم اینجاست که سونی نشون داد اگر بخواد میتونه در سکوت کامل بدون لو رفتن اخبارش کار کنه به نظر من اینم یه ایده از خود سونی بوده اشتباهی لو نرفته...
    خیلی دوست دارم سونی بره سراغ تبلت ویندوزی ، یه رقیب جدی برای سرفیس... :)

  • عیسی

    مگه میشه شرکتی به این گندگی اشتباهی محصولی رو که مانور زیادی روش داده رو به راحتی اونم خودش روی اپلکیشن اختصاصی خودش قرار بده........... این یه هربه تبلیغاتی که شرکت های آمریکایی خوب بلدن استفاده کنن........ حالا کم کم هم اسیایی ها دارن یاد میگرن....... البته به غیر از glx :)

  • MZ

    WoooW

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی