تا کنون به دفعات شاهد لو رفتن تصاویر مختلفی از تلفن های هوشمند گلکسی S6 و همینطور S6 اج بوده ایم و اینبار بنری بر روی فضای وب انتشار یافته که به لطف آن می توانیم به شکلی واضح این دو محصول جنجالی سامسونگ را مشاهده نماییم.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
در این تصویر می توانید به صورت آشکار نمایشگر گلکسی اج که به دو لبه ی خمیده تجهیز گشته را ملاحظه کنید، در حالیکه دکمه های مرتبط به تنظیم صدا نیز به سمت چپ موبایل مورد بحث انتقال یافته اند. بر مبنای اطلاعات قرار گرفته بر روی وب سایت Reddit این بنر ظاهراً توسط یکی از کارمندان رسمی اپراتور مخابراتی Sprint انتشار پیدا کرده است.
در عکس مورد بحث یکبار دیگر به کمپین تبلیغاتی “Six Appeal” اشاره شده، پیش تر اطلاعاتی در مورد این کمپین توسط سایر اپراتورهای مخابرتی از جمله AT&T و ورایزن نیز ارائه گشته بود و ظاهراً سامسونگ قصد دارد طی آن هر هفته به کاربرانی که اقدام به ثبت اولین پیش سفارش ها برای دو پرچمدار جدیدش (S6 و S6 اج) نمایند، به قید قرعه چند عدد از همین دو مدل تلفن هوشمند را به رایگان جایزه دهد.
با توجه به اینکه تا کنون مشخصاتی کامل، تصاویری متعدد و حتی نرم افزارهای پیش فرض نصب شده بر روی پرچمدار جدید سامسونگ لو رفته است، باید منتظر بمانیم و ببینیم این شرکت در کنفرانس خبریش در روز دهم اسفند و در کنگره جهانی موبایل قرار است با چه اخباری هوادارانش را شگفت زده نماید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سامسونگ؛کمپانی معظم و فکوری که گام به گام رشد کرد و مدعیان پوچ بازارهای گوناگون را ذره ذره آب کرد...!!
درود بر مدیریت مدبرانه سامسونگ و به امید پیروزی های بیشتر با این بچه غول تازه متولد شده....
be nazar poshtesh mesle z sony saf basheh
من نمیفهمم اخبار سامسونگه چهار تا آی شیپ میان نظر میدن بتو چه آخه برو آیفونتو بخر یه مشت زامبی
http://digiato.com/article/2014/08/11/%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D9%84%D9%88-%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%AA-%DB%B4/
عکس های لو رفته قبل از معرفی شدن نوت 4!!!
چقد شباهت واقعی هست؟؟؟؟؟
مدل اج خوشگل به نظر میرسه
من edge شو میخرم حتما...
سامسونگ امسال دستای اپل رو از پشت بسته.
خدا زیادت کنه
دوستان با لينك زير و البته همين خبر عكسهاى لو رفته كاملاً ثابت ميشه. بامپرهاشو از الان گذاشتند تو سايت آمازون براى فروش!
http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss?url=me%3DA2SFKRF5TPZMT5&field-keywords=galaxy+s6+case
فک کنم جز نابود شدن سامسونگ آرزویی دیگه ای نداری خخخ بابا هزار بار این لینک و گذاشتی در ضمن همینه گوشیه و خوب هم میفروشه البته من خودم منتظر ایفون بعدیم . سامسونگ ایندفعه دل طرفداراشو بدست میاره اس ۶ رقابتو برای ایفون بعدی سخت میکنه .
خوبه پس بالاخره باورتون شد كه همون عكسهاى لو رفته كه در واقع يك كپى از صفر(پروژه صفر!!:-)))) ) از آيفون هستش و خودتون هم ميدونىن كه بعدش احتمالاً چه خواهد شد!
نه خیر هیچکس خودشو به اون راه نزده ، بلکه همه شما رو ... فرض کردن که کاملا هم فرض صحیحیه :D
تو این تصاویر که رندره تو آمازون دور گوشی مشخص نیست یه لینک گذاشتم اون بالا برو نگا کن تصاویر لو رفته از نوت 4 ببین چقد شباهت هست بین نوت4 و اینی که لو رفته بود!!! این عکسایی که لو میره میان چند تا طرحو قاطی میکنن یه چیزی میدن بیرون که خبر درست کنن شمام بهتره 2 روز صبر کنی اصل گوشی معرفی شه بعد بیا اینجا بگو کپی...
تعصب تا یه حدی خوبه ولی نه انقدر که حتی اگه بهترین محصول دنیا هم توسط سامسونگ تولید شه شما بکوبیش...
الان تو این لیینکی که شما3000 بار دادی کجاش کپی و تقلید میبینی دوست عزیز؟؟؟؟؟
دوست عزيز شما خودتو زدى به اون راه يا ما رو ... فرض كردى؟!! مشخصه اين طراحى همون طراحى عكسهاى لو رفتس كه اينهمه همين ديجياتو گذاشت و ديگه ببخشيد فقط خواجه حافظ شيرازه كه نميدونه اون طرح يه كپى ناشيانه از آيفون ٦ هست!
http://digiato.com/article/2015/02/26/لو-رفتن-تصاویری-جدید-از-سامسونگ-گلکسی-ا/
می گن سامی خان الهام جون رو برده و برش نگردونده خونه الان هم توی شرکت های چینی دعواست ، سامی جان از تو بعیده . :)
خدا کنه همین باشه خیلی خوشگله