ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لو رفتن تصویری واضح از گلکسی S6 و S6 اج در یک بنر تبلیغاتی

تا کنون به دفعات شاهد لو رفتن تصاویر مختلفی از تلفن های هوشمند گلکسی S6 و همینطور S6 اج بوده ایم و اینبار بنری بر روی فضای وب انتشار یافته که به لطف آن می توانیم ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۸ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تا کنون به دفعات شاهد لو رفتن تصاویر مختلفی از تلفن های هوشمند گلکسی S6 و همینطور S6 اج بوده ایم و اینبار بنری بر روی فضای وب انتشار یافته که به لطف آن می توانیم به شکلی واضح این دو محصول جنجالی سامسونگ را مشاهده نماییم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در این تصویر می توانید به صورت آشکار نمایشگر گلکسی اج که به دو لبه ی خمیده تجهیز گشته را ملاحظه کنید، در حالیکه دکمه های مرتبط به تنظیم صدا نیز به سمت چپ موبایل مورد بحث انتقال یافته اند. بر مبنای اطلاعات قرار گرفته بر روی وب سایت Reddit این بنر ظاهراً توسط یکی از کارمندان رسمی اپراتور مخابراتی Sprint انتشار پیدا کرده است.

در عکس مورد بحث یکبار دیگر به کمپین تبلیغاتی “Six Appeal” اشاره شده، پیش تر اطلاعاتی در مورد این کمپین توسط سایر اپراتورهای مخابرتی از جمله AT&T و ورایزن نیز ارائه گشته بود و ظاهراً سامسونگ قصد دارد طی آن هر هفته به کاربرانی که اقدام به ثبت اولین پیش سفارش ها برای دو پرچمدار جدیدش (S6 و S6 اج) نمایند، به قید قرعه چند عدد از همین دو مدل تلفن هوشمند را به رایگان جایزه دهد.

با توجه به اینکه تا کنون مشخصاتی کامل، تصاویری متعدد و حتی نرم افزارهای پیش فرض نصب شده بر روی پرچمدار جدید سامسونگ لو رفته است، باید منتظر بمانیم و ببینیم این شرکت در کنفرانس خبریش در روز دهم اسفند و در کنگره جهانی موبایل قرار است با چه اخباری هوادارانش را شگفت زده نماید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • genius

    سامسونگ؛کمپانی معظم و فکوری که گام به گام رشد کرد و مدعیان پوچ بازارهای گوناگون را ذره ذره آب کرد...!!
    درود بر مدیریت مدبرانه سامسونگ و به امید پیروزی های بیشتر با این بچه غول تازه متولد شده....

  • majid

    be nazar poshtesh mesle z sony saf basheh

  • حسین

    من نمیفهمم اخبار سامسونگه چهار تا آی شیپ میان نظر میدن بتو چه آخه برو آیفونتو بخر یه مشت زامبی

  • ✯saeed✯ saye

    http://digiato.com/article/2014/08/11/%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D9%84%D9%88-%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%AA-%DB%B4/
    عکس های لو رفته قبل از معرفی شدن نوت 4!!!
    چقد شباهت واقعی هست؟؟؟؟؟

  • TROOL

    مدل اج خوشگل به نظر میرسه

  • بابک

    من edge شو میخرم حتما...

  • farid

    سامسونگ امسال دستای اپل رو از پشت بسته.

    • saeed_zare

      خدا زیادت کنه

  • ITMaster

    دوستان با لينك زير و البته همين خبر عكسهاى لو رفته كاملاً ثابت ميشه. بامپرهاشو از الان گذاشتند تو سايت آمازون براى فروش!

    http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss?url=me%3DA2SFKRF5TPZMT5&field-keywords=galaxy+s6+case

    • Mehdia_St

      فک کنم جز نابود شدن سامسونگ آرزویی دیگه ای نداری خخخ بابا هزار بار این لینک و گذاشتی در ضمن همینه گوشیه و خوب هم میفروشه البته من خودم منتظر ایفون بعدیم . سامسونگ ایندفعه دل طرفداراشو بدست میاره اس ۶ رقابتو برای ایفون بعدی سخت میکنه .

      • ITMaster

        خوبه پس بالاخره باورتون شد كه همون عكسهاى لو رفته كه در واقع يك كپى از صفر(پروژه صفر!!:-)))) ) از آيفون هستش و خودتون هم ميدونىن كه بعدش احتمالاً چه خواهد شد!

        • EROS

          نه خیر هیچکس خودشو به اون راه نزده ، بلکه همه شما رو ... فرض کردن که کاملا هم فرض صحیحیه :D

        • ✯saeed✯ saye

          تو این تصاویر که رندره تو آمازون دور گوشی مشخص نیست یه لینک گذاشتم اون بالا برو نگا کن تصاویر لو رفته از نوت 4 ببین چقد شباهت هست بین نوت4 و اینی که لو رفته بود!!! این عکسایی که لو میره میان چند تا طرحو قاطی میکنن یه چیزی میدن بیرون که خبر درست کنن شمام بهتره 2 روز صبر کنی اصل گوشی معرفی شه بعد بیا اینجا بگو کپی...
          تعصب تا یه حدی خوبه ولی نه انقدر که حتی اگه بهترین محصول دنیا هم توسط سامسونگ تولید شه شما بکوبیش...

        • ✯saeed✯ saye

          الان تو این لیینکی که شما3000 بار دادی کجاش کپی و تقلید میبینی دوست عزیز؟؟؟؟؟

          • ITMaster

            دوست عزيز شما خودتو زدى به اون راه يا ما رو ... فرض كردى؟!! مشخصه اين طراحى همون طراحى عكسهاى لو رفتس كه اينهمه همين ديجياتو گذاشت و ديگه ببخشيد فقط خواجه حافظ شيرازه كه نميدونه اون طرح يه كپى ناشيانه از آيفون ٦ هست!

            http://digiato.com/article/2015/02/26/لو-رفتن-تصاویری-جدید-از-سامسونگ-گلکسی-ا/

  • ENVY

    می گن سامی خان الهام جون رو برده و برش نگردونده خونه الان هم توی شرکت های چینی دعواست ، سامی جان از تو بعیده . :)

  • kamyab98

    خدا کنه همین باشه خیلی خوشگله

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی