ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پردازنده های اتم اینتل از این پس با پسوندهای X3، X5 و X7 نامگذاری می شوند

اینتل قصد دارد از این پس نام هایی کاربر پسند تر را برای پردازنده های سری اتم خودش برگزیند و آنها را جایگزین عناوین فعلی که شامل چهار عدد می گردند نماید. بر همین اساس ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۸ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اینتل قصد دارد از این پس نام هایی کاربر پسند تر را برای پردازنده های سری اتم خودش برگزیند و آنها را جایگزین عناوین فعلی که شامل چهار عدد می گردند نماید. بر همین اساس شرکت مذکور از این پس شیوه ی نامگذاری مشابه پردازنده های سری Core i را برای خانواده ی مورد بحث انتخاب کرده، ولی به جای حرف i یک حرف دیگر جایگزین گشته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

لذا از این به بعد شاهد عرضه پردازنده های اتم با پسوند های X3، X5 و X7 خواهیم بود. البته ظاهراً این تنها تغییر صورت پذیرفته توسط اینتل نیست و این کمپانی بنا دارد چند چیپ جدید از این خانواده را نیز معرفی نماید.

پردازنده های جدید اتم X3، X5 و X7 هدف اصلیشان حضور بر روی تبلت ها، تلفن های هوشمند و فبلت ها خواهد بود و الویت طراحی و توسعه ی آنها نیز بر مبنای تولیدات صنعت موبایل و مصرف بهینه باتری در اینگونه محصولات قرار داده شده است. در این بین سری پردازنده های Core M و Core i کماکان با هدف ارائه بر روی لپ تاپ ها و ابزارهای هیبریدی توسعه یافته و به بازار عرضه خواهند شد.

در حالیکه اینتل امروز به صورت رسمی محصول جدیدی را معرفی نکرده ولی منابع خبری معتقدند این شرکت چیپ های جدیدش را آماده ی تولید نموده است. اینتل پیش تر و در زمان اعلام خبر عوض شدن شیوه نامگذاری برخی از محصولاتش گفته بود "این تغییر سرآغازیست برای نسل بعدی پردازنده ها" و البته اینفوگرافیکی که در همین رابطه انتشار یافته نیز تا حدی این موضوع را تائید می کند.

gsmarena_002

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • mohammadmj

    معمولا این شرکت های بعد یه مدت طولانی سکوت یه محصول انقلابی روانه بازار می کنند . واضح و کاملا قابل درک که اینتل بازار قابل حمل رو دریافته ...............................

  • مرتضی توسلی

    خیلی بهتر از گذشته شده است.
    دیگه سردرگمی در انتخاب گوشی براساس نوع پردازنده نخواهیم داشت.

  • مرد هسته ای



    جالبه اینتل فهمید که باید روی بخش قابل حمل بیشتر سرمایه کذاری کنه.

    ........................................

    جان مادرت سوکت هر نسل تغییر نده!
    مردیم از بس مجبور شدیم برای ارتقای cpu مین رو هم عوض کنیم

    • TROOL

      والاااااا

  • عــــــامـــــــــر

    اینتل اومده که خودش رو به موفقیت نزدیک کنه و این امر برهیچکس پوشیده نیست ، پایین آوردن حاشیه سود میتونه باعث بشه که رقیبی جدی بشه بزای مدیاتک تو میانرده ها حالا از هر خانواده ای میخواد باشه و بالا بردن کیفیت هم میتونه اونو به رقیب جدی برای کوالکوم و سامسونگ تبدیل کنه ، برای اینتل احترام قائلم چون خیلی وقته ازش استفاده میکنم و راضیم ازش

    • فـرزاد

      خودش رو به موفقیت نزدیک کنه ؟!!!!!!
      الان نیست ؟!

مطالب پیشنهادی