ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شصت هزار نفر در حال تست ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند هستند

کمی قبل مایکروسافت پیش نمایشی فنی از ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند را در اختیار اعضای برنامه ی Insider خود گذاشت، تا آنها نسبت به آزمایش این نسخه اقدام نمایند، اما در این بین تعداد ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۹ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۸:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کمی قبل مایکروسافت پیش نمایشی فنی از ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند را در اختیار اعضای برنامه ی Insider خود گذاشت، تا آنها نسبت به آزمایش این نسخه اقدام نمایند، اما در این بین تعداد تلفن های هوشمندی که توانایی نصب سیستم عامل یاد شده را داشتند بسیار محدود بود و محصولات پرچمداری همانند لومیا ۱۰۲۰، ۱۵۲۰ و Icon جز لیست اعلام شده نبودند.

حال یکی از منابع نزدیک به این شرکت به وب سایت Neowin اطلاع داده که در زمان حاضر تقریباً ۶۰.۰۰۰ دستگاه در حال تست نسخه ی پیش نمایش فنی ارائه شده از ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند هستند، که البته این رقم شامل موبایل های مورد استفاده ی خود کارمندان مایکروسافت نیز می گردد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این آمار حکایت از این دارد که هم اکنون جامعه ی آزمایش کننده ویندوز ۱۰ برای اسمارت فون ها بسیار کوچک به حساب می آید و البته این مسئله با توجه به عرضه شدن نسخه ی پیش نمایش برای محصولات میان رده و اقتصادی چندان امری عجیب نیست.

به صورت معمول و با توجه به کم جمعیت تر بودن جامعه ی کاربری ویندوز فون به نظر می رسد قشری از کاربران که محصولات پرچمدار را در اختیار دارند افرادی هستند که پتانسیل زیاد تری برای مورد آزمایش قرار دادن نسخه های بتا دارند و احتمالاً با عرضه ی پیش نمایش های بعدی برای موبایل های آنها تعداد تست کننده این سیستم عامل نیز افزایش درخوری خواهد یافت.

گفته می شود برنامه ی اینسایدر مایکروسافت هم اکنون ۲.۸ میلیون نفر عضو دارد و این افراد اشتیاق قابل توجهی برای آزمایش کردن نسخه های تازه ویندوز ۱۰ از خود نشان می دهند و تلاش می نمایند مایکروسافت را در جهت بهبود هر چه بهتر نسل بعدی پلتفرمش یاری رسانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL

    من جزو اونا نیستم به خودم تسلیت میگم

  • امین

    اقا خیلی وقته دنبال رينگتون برنامه باما بروز باشید هستم واسه اس ام خوری
    لطفا یه روشی به ما نشون بدید واسه دانلود :)

    ببینم چه میکنید :) :)

  • غلامرضا

    باسلام علت تاخیر در دریافت اپدیت دنم بر میگرده به همزمان شدنش با انتشار پیش نمایش ویندوز ده که افرادی مثل من نوعی فکر میکردم که حلوا پخش میکنند وریختند برای دریافت ودانلود این پیش نمایش این در صورتی که مایکروسافت این اپدیت را برای افرادی که در برنامه نویسی تخصص دارند منتشر تا باگ ها واشکالاتش را گزارش تا ازطریق شرکت مرتفع گردد واعلام که هرکه نصب کرد وباعث خرابشدن گوشیش شود خود مسئوله که با این اوصاف ایرانیان معزز به این هشدارهابی توجه بودند یکی از دووستان میگفت عدهای از کاربران اشکالات را با زبان شیرین فارسی ارسال نموده بودند که این نشان دهنده عدم اگاهی نامبردگان دارد ایکاش در اینگونه مواقع خردمندانه رفتار وبرخورد تا دیگران را به زحمت نیاندازیم.

  • مرتضی توسلی

    شاید باورت نشه ولی بیشتر کسانی که ویندوزفون دارند برای این سیستم عامل برنامه مینویسند.
    ...
    مخصوصا ایرانی ها که ایران دارو و فایل منیجری که توسط یک ایرانی ساخته شده و...جزو رنک های یک تا ۱۰ استور هستند.

  • mohammadmj

    به نظر من این آشفتگی ها تو آپدیت بخاطر تلاش بیش ازحد مایکروسافت برای هر چه بهتر کردن نسخه 10 این سیستم عامله ....

  • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

    اینکه یه کاربر عادی بیاد یه نسخه بسیار ابتدایی و پر از باگ رو نصب کنه (اونم با وجود اینکه 8.1 با آپدیت دنیم واقعا روون و استیبله) جز حماقت چیز دیگه ای نمیشه اسمش رو گذاشت

  • آییییییی خم

    و اکنون نیازمند دیوان عزیز هستیم تا کامنت های این پست را بترکاند :D

  • عــــــامـــــــــر

    چرا من یکی از اونا نیستم چرا مایکروسافت ، من هنوز دنیم رو هم نگرفتم دس بجنبون مایکروسافت

    • مرتضی توسلی

      خب رام رو تغییر بده عامر عزیز.

      • عــــــامـــــــــر

        یه کم مشکلات هست وقت نمیکنم میتونی دوست عزیز یه آموزش روشن رو از سایتی فارسی بهم بدی تا تغییر بدم بازم ممنون داداش

        • مرتضی توسلی

          وینفون.ای ار یا انجمن های مربوط به ویندوز فون آموزش ها را قرار میدهند.

    • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

      این آپدیت دنیم واقعا مسخره بود طرز توزیعش...
      فکر کن لومیا 822 و 620 و 720 دنیم گرفتن ولی 925 رام اندونزی نه!
      1020 و 920 که دیگه کلا فراموش شدن انگار .
      آپدیت قرار بود 3 ماه آخر 2014 بیاد، الان داریم میریم تو ماه سوم 2015 آپدیت گرامی هنوز واسه لومیاهای خود مایکروسافت حتی نیومده!

      • عــــــامـــــــــر

        نمیدونم چجوره روش توزیع اما خداییش اهمش چندتا رام 920 دنیم رو گرفته درست اولویت با اوناییه که میتونه تغییراش براش ملموس باشه اما بیخیال نشو دیگه

مطالب پیشنهادی