قیمت و تاریخ عرضه رسمی گلکسی S6 و S6 Edge اعلام شد
سامسونگ بالاخره از پرچمدار جدیدش رونمایی کرد و در حالی که صحبت ها در مورد طراحی آن همچنان ادامه دارد، متوجه شدیم که Galaxy S6 و S6 Edge در تاریخ 10 آپریل برابر با 21 ...
سامسونگ بالاخره از پرچمدار جدیدش رونمایی کرد و در حالی که صحبت ها در مورد طراحی آن همچنان ادامه دارد، متوجه شدیم که Galaxy S6 و S6 Edge در تاریخ 10 آپریل برابر با 21 فروردین به بازار جهانی عرضه خواهد شد.
این دو دستگاه با بالاترین تراکم پیکسل ممکن برای یک تلفن همراه و همچنین چیپست های 64 بیتی شان، تمام قدرت سامسونگ را نشان می دهند. تلفن ها با حافظه های 64 ،32 و 128 گیگابایتی به بازار عرضه می شوند.
فون آرنا ادعا می کند که قیمت S6 بدون قرارداد 650 دلار خواهد بود، در حالی که ورژن قراردادی تنها 200 دلار قیمت خواهد داشت. اما اس 6 اج احتمالا 150 دلار گران تر آب خواهد خورد.
سفید مرواریدی، سیاه یاقوتی، پلاتینیوم طلایی، آبی زبرجدی (فقط برای گلکسی اس 6) و زمرد سبز (فقط برای گلکسی اس 6 اج) رنگ های این دو تلفن پرچمدار سامسونگ هستند.
اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنیددیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
این گوشی فوق العاده هستش.حتما میخرمش.یعنی ارزش داره
به نظر شما ایفون سیکس 16 گیگ بخرم بهتره یا گلکسی s6 اج سی و دو گیگ بهتره؟؟؟؟زود تر جواب بدید
S6اج بهتره
بچه ها خواهش میکنم جواب بدید
بچه ها تروخدا جواب بدین من میخوام گوشی بخرم به نظر شما ایفون سیکس 16 گیگابایت بخرم یا گلکسیs6 اج سی و دو گیگ بخرم؟؟؟؟
s6 اج بهتره
کسی میدونه نوت6 کی میاد؟
مگه گوشی فقط آیفون و سامسونگ هست ، اگه یکم زیبایی شناسی مون خوب باشه ، HTC زیباترین مدل رو داره از نظر سخت افزار و نرم افزار هم عالیه با وجود m9 معتقدم m8 شاهکار اچ تی سیه ، از همه مهمتر طراحی مدلش مختص خودشه ، بدون کپی
سلام میشه درموردشون بیشتر توضیح بدین
سلام دوستان به نظر من اس سیکس فرقی با زد دو نداره اگه از من بپرسین می گم زد دو خوبه ولی چون اس سیکس هم پرچم داره هم سرعت شارژش بیش تره ولی تفاوت زیادی ندارن بیست مگا دوربینه زد دو است شانزده دوربین اس سیکس
عالیه و بی نظیر من الان edgeدارم و به علاقمندانی که قصد خرید دارن توصیه میکنم که بخرن چون وتقعت عالیه
فقط نمیدونم چجوری میشه عکستیی که میخوام رو هاید کنم هرکی میدونه لطفا راهنمایی کنه ممنون
داداش توی کل سامسونگ ها همه مشکل هاید کردن عکس دارن من خودم نوت 3 دارم این مشکلو دارم
ولی لامصب این سامسونگ اصن نمیشه ازش دل کند من خودم میخوام اس 6 بخرم چون واقعا این سامسونگ
فوق العادس و روز به روز هم داره پیشرفت میکنه … اونایی که سامسونگ رو به پلاستیکی بودن مسخره میکردن
بهونه گیر نیاوردن حالا میگن سامسونگ کپی زده ولی در کل هیچوقت از این که به سامسونگ اعتماد کردم پشیمون نشدم:-)
واقعا آدم ميمونه كه چ گوشي اي بگيره اپل از سامسونگ بد ميگه سامسونگ از اپل بد ميگه مونديم واقعاااااا