ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت و تاریخ عرضه رسمی گلکسی S6 و S6 Edge اعلام شد

سامسونگ بالاخره از پرچمدار جدیدش رونمایی کرد و در حالی که صحبت ها در مورد طراحی آن همچنان ادامه دارد، متوجه شدیم که Galaxy S6 و S6 Edge در تاریخ 10 آپریل برابر با 21 ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۰ اسفند ۱۳۹۳  |  ۲۱:۵۲

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سامسونگ بالاخره از پرچمدار جدیدش رونمایی کرد و در حالی که صحبت ها در مورد طراحی آن همچنان ادامه دارد، متوجه شدیم که Galaxy S6 و S6 Edge در تاریخ 10 آپریل برابر با 21 فروردین به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

این دو دستگاه با بالاترین تراکم پیکسل ممکن برای یک تلفن همراه و همچنین چیپست های 64 بیتی شان، تمام قدرت سامسونگ را نشان می دهند. تلفن ها با حافظه های 64 ،32 و 128 گیگابایتی به بازار عرضه می شوند.

فون آرنا ادعا می کند که قیمت S6 بدون قرارداد 650 دلار خواهد بود، در حالی که ورژن قراردادی تنها 200 دلار قیمت خواهد داشت. اما اس 6 اج احتمالا 150 دلار گران تر آب خواهد خورد.

سفید مرواریدی، سیاه یاقوتی، پلاتینیوم طلایی، آبی زبرجدی (فقط برای گلکسی اس 6) و زمرد سبز (فقط برای گلکسی اس 6 اج) رنگ های این دو تلفن پرچمدار سامسونگ هستند.

اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (86 مورد)
  • parmida

    این گوشی فوق العاده هستش.حتما میخرمش.یعنی ارزش داره

  • REZA

    به نظر شما ایفون سیکس 16 گیگ بخرم بهتره یا گلکسی s6 اج سی و دو گیگ بهتره؟؟؟؟زود تر جواب بدید

    • امیر

      S6اج بهتره

  • REZA

    بچه ها خواهش میکنم جواب بدید

  • REZA

    بچه ها تروخدا جواب بدین من میخوام گوشی بخرم به نظر شما ایفون سیکس 16 گیگابایت بخرم یا گلکسیs6 اج سی و دو گیگ بخرم؟؟؟؟

    • رضا

      s6 اج بهتره

  • ابوالفضل

    کسی میدونه نوت6 کی میاد؟

  • شهرام

    مگه گوشی فقط آیفون و سامسونگ هست ، اگه یکم زیبایی شناسی مون خوب باشه ، HTC زیباترین مدل رو داره از نظر سخت افزار و نرم افزار هم عالیه با وجود m9 معتقدم m8 شاهکار اچ تی سیه ، از همه مهمتر طراحی مدلش مختص خودشه ، بدون کپی

  • جولیانا

    سلام میشه درموردشون بیشتر توضیح بدین

  • erfan

    سلام دوستان به نظر من اس سیکس فرقی با زد دو نداره اگه از من بپرسین می گم زد دو خوبه ولی چون اس سیکس هم پرچم داره هم سرعت شارژش بیش تره ولی تفاوت زیادی ندارن بیست مگا دوربینه زد دو است شانزده دوربین اس سیکس

  • Asa

    عالیه و بی نظیر من الان edgeدارم و به علاقمندانی که قصد خرید دارن توصیه میکنم که بخرن چون وتقعت عالیه
    فقط نمیدونم چجوری میشه عکستیی که میخوام رو هاید کنم هرکی میدونه لطفا راهنمایی کنه ممنون

    • Arash

      داداش توی کل سامسونگ ها همه مشکل هاید کردن عکس دارن من خودم نوت 3 دارم این مشکلو دارم
      ولی لامصب این سامسونگ اصن نمیشه ازش دل کند من خودم میخوام اس 6 بخرم چون واقعا این سامسونگ
      فوق العادس و روز به روز هم داره پیشرفت میکنه … اونایی که سامسونگ رو به پلاستیکی بودن مسخره میکردن
      بهونه گیر نیاوردن حالا میگن سامسونگ کپی زده ولی در کل هیچوقت از این که به سامسونگ اعتماد کردم پشیمون نشدم:-)

  • آرمينا

    واقعا آدم ميمونه كه چ گوشي اي بگيره اپل از سامسونگ بد ميگه سامسونگ از اپل بد ميگه مونديم واقعاااااا

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی