ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به سامسونگ Galaxy S6 و S6 Edge؛ پرچمداران کره ای از راه رسیدند

ساعتی پیش سامسونگ از دو پرچمدار جدید خود با نام های Galaxy S6 و Galaxy S6 Egde پرده برداشت. همانگونه که پیشتر نیز برایتان نوشتیم، هر دو اسمارت فون از عملکردی بی نظیر بهره می ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۰ اسفند ۱۳۹۳  |  ۲۲:۱۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ساعتی پیش سامسونگ از دو پرچمدار جدید خود با نام های Galaxy S6 و Galaxy S6 Egde پرده برداشت. همانگونه که پیشتر نیز برایتان نوشتیم، هر دو اسمارت فون از عملکردی بی نظیر بهره می گیرند و عکس العملی بسیار سریع به دستوراتتان خواهند داشت.

بسیاری معتقد هستند که سامسونگ در طراحی Edge، تلاش بیشتری از خود نشان داده و پرچمدار اصلی،‌ به شکل کامل زیر سایه ی حضور Edge قرار خواهد گرفت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا تصاویر بیشتری را از هر دو پرچمدار، مرور کنیم.

کلیه اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

img-4599-1 img-4664-1 s6 (1) s6 (2) slide_0007wtmk s6edge (3) s6edge (2) s6edge (1) s6(5) s6 (4) s6 (3) s6edge (4)

s6edge (5)

samsung_galaxy_note_edge_display galaxys6-8.0  s(8) s(7) s(6)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (45 مورد)
  • علیرضا

    سلام سامسونگ فقط یک مشکل داشت اونم بدنه اش بود که پلاستیک را خیلی دوست داشت ولی الان اون مشکلش را حل کرد خدا رو شکر سام هم از بدنه ی فلزی و glasاستفاده کرد یک گوشی بسیار زیباست به نظر من بخرید و استفاده کنید و حال ببرید من حتما میخرم آیفون یک گوشی خیلی ساده هست و هیچ جذابیتی ندارد.

  • غلامرضا

    با سلام براستی گالکسی شش ادج گوشی زیبای است واز زبان طراحی جدید وچشمگیر بهره میبرد برآمدگی دو ربین کمی تو ذوق میزنه اونم ازاین ناشی میشه که سامسونگ داره در رابطه ضخامت با ایفون رقابت میکنه بنظرم یکی دو میلیمتر ضخامت می تونست گوشی یک دستی را به مصرف کنندگان ارائه کنه وبه جایی بر نمیخورد ضمنا تااونجا که میدونم طرفداران ایفون نیز از همچین مشگلی رنج میبرند وناراحتند

  • saeed_zare

    تقلید. کاملا واضحه که تقلید از آیفونه . اینو تمام سایتهای تکنولوژی نوشتن. حالا متوجه میشم که سامسونگ هیچی نداره بجز پول و تبلیغ

    زشته. غیر قابل انکاره چون اگه این قشنگه چرا طرفدارای سامسونگ زمان معرفی آیفون 6 گفتن آیفون زشته.

  • amir_geek

    مشكل اينه كه محيط اندرويد با محيط ios قابل مقايسه نيست(ولى اندرويد خام يه خورده فرق داره)
    Ios يه چيزه ديگست... حالا ميخواد گوشي بزنه خيلى خوشگلتر و شيكتر از ايفون يا سخت افزار قوى
    به نظر من ايفون بيشتر موفقيتشو مديون محيط كاربريش.
    اينو به عنوان كسى ميگم كه همين چند ماه پيش بعد از ٤ سال كار كردن با ايفون رفتم سراغ m8 بعد از كمتر از يك ماه فروختم و 6 گرفتم ! نميگم بد بود ! عالى بود اما باز هم ميگم اندرويد كجا و ios كجا
    (هيچ گونه تعصب ندارم!)

  • Amir

    بی طرف بنویسم این میشه که

    6 تقریبا اون اصالت سامسونگ رو حفظ کرده با چند تا تغییر و میشه گفت بعضی جاهاشو از گوشیای دیگه الهام گرفته
    و
    ادج ؛ به نظرم خیلی جذاب هستش و احتمالا بتونه دوباره فروش خوبی واسه سامسونگ بیاره ( بالای مشکیش یاد k800 انداخت منو ، یادش بخیر )

    ودر کل انتظارات خیلی بیشتر بود ولی باز خوبه

  • Majid

    یاد آیفون میوفتم وقتی دورشو نیگا میکنم

  • پویان

    ای کاش فقط یه نسخه edge رو معرفی میکرد. چون خیلی قشنگتره و باعث میشه معمولیه به چشم نیاد. اما چون قیمت بالاتری داره آدمو از خرید منصرف میکنه. به هر حال فکر میکنم فروشش آسیب می بینه

  • مرتضی توسلی

    وقتی آیفون 6plus هم سایز یک فبلت داشت ،کسی چیزی گفت؟
    زشته خداییش بخاطر فریم دور بگیم کپی هست.

  • bahman

    اینکه هیچ چیزش عوض نشده
    تازه قبلا دورش قشنگ تر بود،این چیه؟ شبیه ایفون و گلکسی اس ۳ شده.واقعا قیافه نداره.طراحی رو باید از لومیا ۹۳۰ یاد بگیرن.اصالت در طراحی و تکنولوژی رو همه ی شرکت ها باید از نوکیا یاد بگیرن حتی مایکروسافت.
    با تکنولوژی های بسیار کم هزینه،کارایی بسیار بیشتری به قطعه میده.مثل clear black و pure motion hd+ و pure view و double tap.
    الان همه منفی میدن
    خب خدایی کو نو اوری درست و حسابی؟
    چیپست و نهایتا سنسور اثر انگشت که باز اون هم اول کار اپل بود.
    طراحی هم که نداره.
    خب سامسونگ و بقیه شرکت ها،اصلا همشون به چی دارن مینازن؟
    با ارتقا سخت افزار و طراحی تکراری؟
    حیف اون نوکیا که اگه الان بود میدونست چجوری طراحی و تکنولوژی رو با هم ترکیب کنه و شما رو انگشت به دهن بذاره.
    بازم دم الجی گرم که لااقل طراحیشو حذف میکنه و یکم بیشتر خلاقیت داره.
    نمیدونم چرا اما امیدم فقط و فقط به ویندوز ۱۰ و سری پرچمداران لومیا هست.
    قبول کنید اندروید ث پرچمدار ها زیادی دارن ظاهر نکراری و عدم خلاقیت رو ارائه میدن.
    متاسفم

  • Abolfazl

    کلا همیشه باید یجای کار بلنگه، اخه این دوربینش چرا اینطوری زده بیرون !

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی