ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به Y360 و Y635؛ ارزان قیمت های جدید هوآوی

کمتر از یک ساعت پیش شرکت چینی هوآوی از ۴ مدل جدید موبایل که همگی را می توان در دسته بندی اقتصادی قرار داد، پرده برداشت. همانگونه که در پست جداگانه ای به اطلاعتان رساندیم، ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۰ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۷:۴۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کمتر از یک ساعت پیش شرکت چینی هوآوی از ۴ مدل جدید موبایل که همگی را می توان در دسته بندی اقتصادی قرار داد، پرده برداشت. همانگونه که در پست جداگانه ای به اطلاعتان رساندیم، تنها مزیت Y360 پشتیبانی از تکنولوژی 3G بوده که معمولا از موبایل های ارزان قیمت غایب است. اما Y635 اندکی پیشرفته تر بوده و از نسل 4G نیز پشتیبانی به عمل می آورد.

هر دو دستگاه از اندروید ۵ یا آب نبات چوبی استفاده می کنند. در ادامه می توانید تصاویر مربوط به هر دو اسمارت فون اقتصادی را مشاهده نمایید؛ با دیجیاتو همراه باشید.

 

dsc00258-1

dsc00246-1

dsc00245-1

dsc00250-1

dsc00252-1

dsc00255-1

dsc00254-1

dsc00242-1

dsc00244-1

dsc00240-1

dsc00238-1

dsc00239-1

dsc00236-1

اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

taxiyab

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • reza

    فقط وقتی زنگ میخوره .. اسم مخاطب معکوس نوشته میشه
    و نمیشه اونو تشخیص داد.

  • بنیامین

    سلام. ورشن اندروید لالی پاپ نبوده و کیت کت می باشد.

  • ashkan

    من وای 635 رو دارم عالیه

    • گو۳

      منم چند روزه گرفتم ولی داغونه
      با واتساپ و تلگرام و... مشکل داره
      با برنامه قفل مشکل داره
      الانم100 تمون کمتر میدمش
      یه هفته نیس خریدم

  • TROOL

    خیلی خوبن

  • پیمان

    چرا خبری از P8نیس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مگه قرار نبود معرفی کنه

  • عــــــامـــــــــر

    برای خالی نبودن عریضه یه چی ساخته تعجب میکنم اون ساعت و این گوشی واقعا از یه شرکت دراومده باشه یعنی امکانش هست

  • مصطفی م

    لاقال يه چيز جذاب بذاره مردم ترغيب شن بخرن خب..!

  • امیر پارسا

    چرا این همه عکساش از عقبه؟!!!
    .
    بقدری زیباست که اعتماد بنفس نشون دادن از جلو نداره طراح :)

  • mohammadmj

    یاد کربی و Galaxy S افتادم .............

  • فـرزاد

    رفع تکلیف برای خالی نبودن این قسمتش توی کنفرانس! همین ...

مطالب پیشنهادی