ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: کنفرانس سامسونگ در MWC 2015 [به پایان رسید]

کنفرانس MWC با هیجان هرچه تمام تر در حال برگزاری است. پس از HTC و Huawei اکنون نوبت به غول بزرگ بازی رسیده است تا بر روی صحنه هنرنمایی کند. سامسونگ با گلکسی اس 6 ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۰ اسفند ۱۳۹۳  |  ۲۰:۵۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کنفرانس MWC با هیجان هرچه تمام تر در حال برگزاری است. پس از HTC و Huawei اکنون نوبت به غول بزرگ بازی رسیده است تا بر روی صحنه هنرنمایی کند.

سامسونگ با گلکسی اس 6 خود به بارسلون آمده تا آتش بازی به راه انداخته بیاندازد. کنفرانس سامسونگ در MWC 2015 را می توانید با وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو دنبال کنید. این رویداد از ساعت ۲۱ آغاز خواهد شد.

http://live.digiato.com/samsungmwc2015

کلیه اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مرسی

  • EROS

    شمایی که داری لایوبلاگ رو مینویسی ، تو لایوبلاگ هی شما نظراتت رو ننویس. بدور از رفتار حرفه ای هست !!!

  • steve

    سلام دلم براي خمتون تنگ شده بود يه تشكر به ديجياتو بدهكارم . بنظرم تا الان اچ تي سي خوب پيش رفته و از ساعت Hawaii هم شديد خوشم امده.اميد وارم كه سامسونگم هم بتركونه و تيمتون عالي هست مثل هميشه

    • steve

      خمتون=همتون

  • SeeUra

    مراسم زنده ی کنفرانسو از کجا ببینیم؟

  • Young G

    خسته نباشی دیجیاتو ، ممنون !

  • سوتابایت

    من اون تهم دیر رسیدم شما کجایید؟!

  • administrator

    بفرما

    http://www.samsung.com/iran/unpacked/

  • سوتابایت

    تخمه خریدم بیاید ! عامر چیپس داری!؟

    • عــــــامـــــــــر

      آره آقا بفرما همه چی هست

      • عــــــامـــــــــر

        کامیابو بفرستیم ماس موسیر بگیره اگر رفت البته :D

        • steve

          پس من چي منم راه بدين.پفك نميخواين؟:D

          • kamyab98

            چقدر خوراکی داری :D
            بیا بقلیه من بشین :D

          • steve

            بله نمكي هستش.چس فيل نميخواين؟:D

          • kamyab98

            هورا پفک :D
            پفک نمکیه دیگه؟

        • kamyab98

          عاقا سالن شلوغه برم بگیرم بیام کنفرانس تموم شده :))
          خالی بخور :D

          • عــــــامـــــــــر

            تا ما محو بودیم امید کل پفکارو خورد درسته مال خودته داداش به ما هم پفک بده خو

  • kamyab98

    تیتر لایو بلاگ
    مراسم Samsung "ذر" MWC 2015

  • MKGH

    طراحی جلوی s5 رو دوست داشتم. امیدوارم حالت انحناهای دور s5 رو حفظ کنه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی