تکنولوژی
وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: کنفرانس سامسونگ در MWC 2015 [به پایان رسید]
کنفرانس MWC با هیجان هرچه تمام تر در حال برگزاری است. پس از HTC و Huawei اکنون نوبت به غول بزرگ بازی رسیده است تا بر روی صحنه هنرنمایی کند. سامسونگ با گلکسی اس 6 ...
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۰:۵۱
کنفرانس MWC با هیجان هرچه تمام تر در حال برگزاری است. پس از HTC و Huawei اکنون نوبت به غول بزرگ بازی رسیده است تا بر روی صحنه هنرنمایی کند.
سامسونگ با گلکسی اس 6 خود به بارسلون آمده تا آتش بازی به راه انداخته بیاندازد. کنفرانس سامسونگ در MWC 2015 را می توانید با وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو دنبال کنید. این رویداد از ساعت ۲۱ آغاز خواهد شد.
http://live.digiato.com/samsungmwc2015
کلیه اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنیددیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (27 مورد)
مطالب پیشنهادی
عالی بود مرسی
شمایی که داری لایوبلاگ رو مینویسی ، تو لایوبلاگ هی شما نظراتت رو ننویس. بدور از رفتار حرفه ای هست !!!
سلام دلم براي خمتون تنگ شده بود يه تشكر به ديجياتو بدهكارم . بنظرم تا الان اچ تي سي خوب پيش رفته و از ساعت Hawaii هم شديد خوشم امده.اميد وارم كه سامسونگم هم بتركونه و تيمتون عالي هست مثل هميشه
خمتون=همتون
مراسم زنده ی کنفرانسو از کجا ببینیم؟
خسته نباشی دیجیاتو ، ممنون !
من اون تهم دیر رسیدم شما کجایید؟!
بفرما
http://www.samsung.com/iran/unpacked/
تخمه خریدم بیاید ! عامر چیپس داری!؟
آره آقا بفرما همه چی هست
کامیابو بفرستیم ماس موسیر بگیره اگر رفت البته :D
پس من چي منم راه بدين.پفك نميخواين؟:D
چقدر خوراکی داری :D
بیا بقلیه من بشین :D
بله نمكي هستش.چس فيل نميخواين؟:D
هورا پفک :D
پفک نمکیه دیگه؟
عاقا سالن شلوغه برم بگیرم بیام کنفرانس تموم شده :))
خالی بخور :D
تا ما محو بودیم امید کل پفکارو خورد درسته مال خودته داداش به ما هم پفک بده خو
تیتر لایو بلاگ
مراسم Samsung "ذر" MWC 2015
طراحی جلوی s5 رو دوست داشتم. امیدوارم حالت انحناهای دور s5 رو حفظ کنه