5 نکته ای که باید در مورد Galaxy S6 Edge بدانید
سامسونگ دقایقی پیش از Galaxy S6 Edge رونمایی کرد. این تلفن در کنار S6 معرفی شد و در حالی که گمانه زنی ها بر سر طراحی S6 و شباهت آن به آیفون 6 بالا گرفته، ...
سامسونگ دقایقی پیش از Galaxy S6 Edge رونمایی کرد. این تلفن در کنار S6 معرفی شد و در حالی که گمانه زنی ها بر سر طراحی S6 و شباهت آن به آیفون 6 بالا گرفته، ویژگی های جذاب S6 Edge را نباید فراموش کرد.
سامسونگ آخرین تکنولوژی هایش را در دل این دو تلفن قرار داده و پیش از این که بخواهیم از ویژگی های مثبت S6 Edge بگوییم، به بررسی کلی هر دو تلفن پرداختیم.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا 5 ویژگی برتر S6 Edge را با یکدیگر مرور کنیم.
صفحه نمایش خمیده
نمایشگر خمیده فقط جذابیت ظاهری ندارد، بلکه ویژگی ها و قابلیت های جدیدی هم به دستگاه می افزاید. می توانید دست تان را روی یکی از طرفین بکشید تا لیست مخاطبین محبوب تان را مشاهده کنید، که این امکان را ایجاد می کند تا سریعا بتوانید تماس تلفنی برقرار کرده یا پیامکی ارسال کنید.
همچنین، هر کدام از این مخاطبین می توانند رنگ مخصوص به خود را داشته باشند و هنگام زنگ خوردن، در صورتی که پشت تلفن به سمت بالا باشد، از کناره ها متوجه شوید صدای چه کسی را قرار است بشنوید.
در بدترین شرایط ممکن، لبه های خمیده، حداقل به بلند کردن دستگاه که می تواند کمک کند! باید منتظر ماند و دید برنامه سامسونگ برای حاشیه های S6 Edge چیست.
بدنه فلزی و شیشه ای
سامسونگ بالاخره شر پلاستیک را کم کرد و با فلز و شیشه، تلفن جدیدش را تولید کرد. طرفین دستگاه از آلومینیوم ساخته شده اما جلو و پشت دستگاه را گوریلا گلس 4 پوشانده است.
بدون شک می توان گفت سری جدید Galaxy S، زیباترین ظاهر را بین تمامی تلفن های همراه سامسونگ دارد.
سیستم پرداخت سامسونگ
Samsung Pay قرار است تابستان امسال عرضه شود و این قابلیت با S6 Edge همخوانی دارد. این بدان معناست که اگر در کشورهای پیشرفته زندگی می کنید، می توانید با سرعت هر چه تمام تر خرید کنید، از ترمینال ها و گیت ها گذر کنید و ...
اپل هم سال گذشته از سیستم Apple Pay رونمایی کرد و امید می رود که در سراسر جهان بتوان از این قابلیت بهره برد.
Gear VR
بله، درست خواندید، سامسونگ می خواهد برای خانواده جدیدش یک دستگاه واقعیت مجازی جدید بسازد. این بدان معناست که گلکسی نوت 4 تنها دستگاهی نیست که می تواند قلب تپنده Gear VR باشد.
Gear VR جدید کوچک تر و قوی تر است و می تواند نمایی 360 درجه را نشان دهد.
سنسور اثر انگشت جدید
سامسونگ هم متوجه شد که اسکن اثر انگشت ممکن است دردسر ساز باشد بنابراین به چیزی شبیه Touch ID روی آورد. بنابراین دیگر لازم نیست انگشت خود را روی قسمت پایینی دستگاه بکشید، تنها با قرار دادن انگشت و اندکی صبر، تلفن در اختیار شما خواهد بود.
این ویژگی مخصوصا زمانی که Samsung Pay عرضه شود بسیار کارآمد خواهد شد.
نظر شما در مورد Galaxy S6 و S6 Edge چیست؟ معتقدید که زیبا نیستند یا در ارتش مقابل قرار دارید و طراحی های جدید را انقلابی می دانید؟
آیا S6 و برادرش می توانند سامسونگ را به دوران اوجش بازگردانند یا باز هم سلطه اپل بر بازار تلفن های همراه ادامه خواهد یافت؟
اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنیددیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.






یک سوال خواهشن جواب بدید این بهتره یا نوت 4
دوستان یه سوال داشتم گوشی اس 6 تو صفحه کیبرد فارسی حرف p نداره؟؟؟؟
دوستان من به تازگی اس6ادج خریدم حقیقت داره که ضداب و ضدضربه هست؟
من خودم به شرکت خاصی تعصب ندارم ولی از محصولات سامسونگ خوشم میاد. ولی این دفعه سامسونگ از طراحی اپل استفاده کرده. برای یه سرکت بزرگی مثل سامسونگ این بده. ولی به هر حال زیباتر شده ولی کاش کارت حافظه هم می خورد و قاب پشتیش باز میشد.
واقعا کپی تابلو و بعدشم مقاومت شدید این سامسونگ فن ها دقیقا تمام چیزهایی که تا دیروز عخ بود و اشتباه الان واسه خودشون خوبه اون از سنسور اثر انگشت که میگفتن الا و بلا درست ترین روش همون مال سامسونگه و اصرار داشتن که یه کلاس آموزشی واسه استفاده از اثر انگشت سامسونگ بزارن آخرم اومدن سمت سنسور به سبک آیفون...
اون از لنز بیرون زده که گفتن وای که چه زشته اما الان مال خودشون چون وسطه و تقارن (:)) ایجاد میکنه زیباست..
اون از نبود کارت حافظه که استبداد اپل رو نشون میداد و زرگو بودن آمریکایی ها اما الان واسه خودشون مزیته چون سرعتش بالاست و در حد ssd هــــا...
اون از باتری غیرقابل تعویض آیفون که واقعا روم نمیشه بگم چه کار شرم آوری بود و اینکه درب پشت سامسونگ به راحتی درآوردن شلوار از پا باز میشد و باتریش قابل تعویض بود شق القمر بود...
اون از طراحی زشت نوارهای اطراف آیفون...
هـــی روزگار ما ایرانیا اگه واسه جی ال ایکس اینقدر تعصب داشتیم الان غول گوشی دنیا بود
حذف کارت حافظه خارجی اصلا خوب نیست ترجیح میدم پلاستیکی باشه ولی SD بخوره
کسانی که رابط کاربری دو سیستم عامل اندروید و ios رو با هم مقایسه می کنند بنظرم کارشون اشتباهست.
بنظرم هر دو شرکت گوگل و اپل تمام تلاششون رو میکنن تا شما رو به اکو سیستم خودشون عادت بدن و شما رو به یه مشتری وفادار تبدیل کنن.
اکثر کسانی که دیدم کامنت گذاشتن که من فلان سال اپل داشتم بعد اومدم اندروید باز سریع برگشتم سراغ اپل داستانشون همینه. شما به یه رابط کاربری عادت کردین. ترک عادت هم همیشه سخته.
برعکسشم هست. من خودم خیلی وقته گوشیه اندرویدی دارم و مادرم چند وقتیه آیفون گرفته. وقتی با این گوشی کار میکنم یه حس بدی بهم دست میده و دوست دارم یسری چیزاش عین اندروید باشه. بخصوص وقتی میبینم بعد این همه سال اپل هنوز ایرانی ها رو به عنوان مشتریاش قبول نداره و خبری از زبان فارسی در کیبردش و فونت مناسب برای ایرانی ها درش نیست واقعا ناراحت میشم. وقتی وارد اپل استور میشم و حس میکنم بیشتر برای دانلود بازی و پول گرفتن از مردم طراحی شده. همچنین ضعف های قابلیت نرم افزار ها بدلیل محدودیت هایی که ios براشون گذاشته واقعا نمیذاره من به سمت یه دستگاه ios روی بیارم.
راستی امیدوارم سامسونگ پی تو ایران هم راه بیوفته. خیلی کاربردی تر از اپل پی هستش.
این نوآوری نیست
فریب دادن مشتری با امکانات مبتذل و غیر کاربردیه
هر آدمی می تونه فکر کنه که کل اطراف و پشت و روی موبایل صفحه نمایش باشه اما آیا واقعا لازمه؟
آیا این زلمب و زیمبوی اضافی باعث نمی شه به پرفورمنس و کاربرد گوشی لطمه بخوره؟
دو طرف گوشی برای در دست گرفتن هستند و بسیار ضربه پذیر و حساس هستند
این کار مرز صفحه نمایش را از بین می بره و قاب گوشی نا مشخص می شه
سامسونگ امروز به برند خودش توهین کرد
حتی خیلی از کمپانی های چینی مثل هواوی هم حواسشون هست که اینقدر واضح کپی نکنند
اگه به کپ زدنه که کناره های ایفون ۶ از نوت ۱ کپ شده :|
بیخیال باو انقد نزنین تو سر کله همدیگه
به نظرم چندان طراحى دلچسبى نداره. شباهت قابش هم به آيفون ٦ كاملا واضح و مبرهنه. بهرحال موفق باشند. رقابت در هر ماركتى لازم و مفيده