ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بهبود قابل توجه عملکرد حسگر اثر انگشت Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge [تماشا کنید]

پرچمداران سامسونگ بهترین قطعات سخت افزاری را در خود دارند و هر زمان که نسخه جدیدی از این تلفن های هوشمند ارائه می گردد امکانات و قابلیت های جدیدی به آنها افزوده می شود. سال گذشته، ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱۱ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۶:۰۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پرچمداران سامسونگ بهترین قطعات سخت افزاری را در خود دارند و هر زمان که نسخه جدیدی از این تلفن های هوشمند ارائه می گردد امکانات و قابلیت های جدیدی به آنها افزوده می شود.

سال گذشته، گلکسی S5 همراه با حسگر اثر انگشت به بازار آمد که در داخل دکمه هوم آن، درست زیر نمایشگر کار گذاشته شده بود.

در واقع، افزوده شدن این تکنولوژی، نوعی امکان امنیتی جدید را به آن دستگاه افزود، هر چند که برخی از کاربران دل خوشی از عملکردش نداشتند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

دارندگان این تلفن باید برای احراز هویت خود، انگشتشان را روی دکمه هوم بکشند تا حسگر بتواند آن را اسکن کرده و درستی اش را تأیید کند.

البته ناگفته نماند که این فرایند چندان هم دقیق نبوده و در برخی موارد کاربر مجبور است که چندین بار این کار را تکرار کند تا جواب بگیرد و به همین دلیل می توان گفت که استفاده از این اسکنر، پروسه ای بسیار ناامید کننده برای کاربران است.

در مقابل، اپل حسگر اثر انگشتی اختصاصی خود را برای آیفون ارائه نمود که کار با آن هم به مراتب راحت تر از رقیب سامسونگی اش است و در مورد دقت آن هم، قضاوت را به شما واگذار می کنیم.

برای کار با این حسگر تنها کافی است که سر انگشت خود را به آرامی روی آن قرار دهید و دیگر نیازی نیست که مانند محصول سامسونگ دست خود را به سمت پایین بکشید.

جالب است بدانید که سامسونگ به برخی از گلایه ها در مورد این حسگر گوش داده و در دو پرچمدار جدیدش یعنی گلکسی S6 و Galaxy S6 Edge عملکردش را به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده.

حسگر جدید، مکانیزمی شبیه به تاچ آی دی اپل دارد و برای استفاده از آن باید همان فرایند را طی کنید و این بار، کاربر می تواند با فشار آرام انگشت خود روی دکمه هوم، هویتش را احراز نماید.

باید بگوییم که حتی پروسه ستاپ حسگر این دو پرچمدار نیز مانند محصول اپل ساده شده چراکه تنها از شما خواسته می شود چندین بار انگشت خود را روی آن قرار دهید تا به درستی عمل مپینگ اثر انگشت صورت گیرد.

طبیعتا عملکرد تکنولوژی مذکور، این بار بدون نقص خواهد بود و دیگر به خاطر عدم توانایی سنسور دستگاه در تشخیص اثر انگشت شما، نیازی به کشیدن چند باره انگشت روی دکمه هوم آن نخواهد بود.

در عوض، فرایند شناسایی کاربر از این طریق، سرعت بیشتری در مقایسه با محصول قبلی یافته، ساده تر شده و دیگر ترس از اینکه دستگاه او را نشناسد از میان رفته است.

با در نظر داشتن این نکته که سامسونگ در نظر دارد، استفاده های بیشتری از فناوری مذکور داشته باشد، پیش بینی می شود که در سایر محصولاتی که قرار است در آینده از سوی این کمپانی ارائه گردند نیز شاهد استفاده از آن باشیم.

در این قسمت توجه شما را به ویدئوی منتشر شده از عملکرد حسگر گلکسی S6 و Galaxy S6 Edge جلب می کنیم.

اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

taxiyab

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • EsmailGhahramani

    باعرض سلام وخسته نباشی خواهشن راهنمایی کنید برای عملکردسنسوراثرانگشت چه بایدکرداول خوب بعدا که میزنم اثر انگشت میگه اشتباه کد پشتیبانی می خواد ممنون از لطفتون

  • فرهاد

    این گوشی نمیتونه با اکسپریا زد5 رقابت کنه . سونی یه چیز دیگس

  • نيما

    سلام
    اگر چه با كلمه كپي خيلي موافق نيستم اما در ظاهر دو گوشي آيفون ٦ و كالكسي اس ٦ يكسري شباهتهايي با هم دارند.
    بگذريم من نميخوام وارد جنگ بين اين دو تا بشم اما در مورد حسگر اثر انگشت بايد بگم خود من الان دارم از هر دو تا اين گوشيها استفاده ميكنم حسگر سامسونگ در مقابل اپل خيلي مشكل داره .
    روي اپل انگشت ميزاري باز ميشه اما سامسونگ در بعضي موارد نسبتا خوب عمل ميكنه اما در اكثر موارد بايد كلي خواهش و تمنا كني تا باز بشه.
    اينم اضافه كنم كه شايد راههايي براي عملكرد بهتر سامسونگ وجود داشته باشه كه من بلد نباشم.اگر كسي اطلاعاتي داره بزاره تا بتونم تستش كنم.

  • داریوش

    اس 6 اج فوق العادست . واقعا حس جدیدی به آدم میده

  • mohammadali_aa

    آقا چرا انقد کیفیت ویدئو های سایت آپارات پایینه؟؟؟
    آخه این چه ویدئویی بود
    نرخ فریم بسیار پایین بود کیفیتم که افتضاح.
    از مدیران سایت تقاضا دارم که سرویس اپلود ویدئوشون رو تغیر بدن یا با سایت آپارات این مسئله رو در میون بزارن
    با سپاس فراوان.

  • TROOL

    موضوع جالب شد

  • mahdy

    من که با میت 7 اصلا مشکل ندارم خیلی دقیق عمل میکنه

  • حسین

    در نگاه اول ، عدم امکان تعویض باطری و عدم ارتقا حافظه رم شاید یک عقبگرد به نظر آید ولی با توجه به ارتقا فوق العاده عملکرد یاطری ، شارژ بسیار سریع و همچنین امکان تهیه گوشی با حافظه از 32 تا 128 گیگ، دیگر ضعف محسوب نمی شود. با دیدن فیلم معرفی s6 در بارسلونا و دیدن مشخصات گوشی مذکور مخصوصا S6 edgeواقعا بی رقیب است. احسنت به مهندسی فوق العاده.

  • حامد

    دوستان من ديگه فعاليتي تو سايت ندارم خداحافظ . از دوستاني كه تو اين مدت با بنده همراه بودن تشكر مي كنم .

  • حامد

    دوستان من ديگه فعاليتي تو سايت ندارن خداحافظ . از دوستاني كه تو اين مدت با بنده همراه بودن تشكر مي كنم .

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی