نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین گلکسی اس 6
سامسونگ همواره در زمینه دوربین موفق عمل کرده و توانسته محصولات خود را با سنسورهایی با کیفیت روانه بازار نماید. با این حال موفقیت های پیشین، کره ای ها را قانع نکرده است و آن ...
سامسونگ همواره در زمینه دوربین موفق عمل کرده و توانسته محصولات خود را با سنسورهایی با کیفیت روانه بازار نماید. با این حال موفقیت های پیشین، کره ای ها را قانع نکرده است و آن ها در جدیدترین پرچمدارانشان، باز هم تلاش کرده اند تا تجربه ای بهتر از عکاسی را برای کاربرانشان به ارمغان آورند.
گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج به عنوان جدیدترین موبایل های سامسونگ، از دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی در پشت خود بهره می برند. این دوربین از گشودگی دهانه لنز F/1.9 برخوردار است و به همین علت می تواند در محیط های کم نور، عملکرد تحسین برانگیزی را از خود بر جای گذارد.
سامسونگ همین میزان apreture را با سنسور ۵ مگاپیکسلی دوربین جلو نیز همراه کرده تا بدین ترتیب، عاشقانه سلفی بتوانند در محیط های بسته و تاریک نیز، بهترین خروجی ممکن را از موبایل خود دریافت نمایند.
در ادامه مطلب نگاهی خواهیم انداخت به نمونه عکس های ثبت شده توسط دوربین پشت و جلوی گلکسی اس ۶.
نمونه عکس های دوربین پشت Galaxy S6 که توسط سامسونگ منتشر شده اند





نمونه عکس های دوربین جلوی Galaxy S6 که توسط سامسونگ منتشر شده اند



نمونه عکس های ثبت شده با دوربین پشت Galaxy S6 توسط خبرنگاران در غرفه سامسونگ



در پایان پیش بینی می شود که گلکسی اس 6 با قیمت پایه ۶۵۰ دلار در بازار به فروش برسد.
اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنیددیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

سنسور دوربین گوشیهای گلکسی S6 و S6 Edge ساخت سونی و مدل IMX240 است
خیییییلللللللللییییییی با کیفیته
اپل هم اینو گذاشته
http://www.apple.com/iphone/world-gallery/
توی عکس دوم که یه خانم هست، اون حجم سبز رنگ چیه؟ چرا حس می کنم سانسور شده یه چیزی؟!
دوربین جلوش هم عالیه حجم هرعکسش3مگ دوربین عقبش هم فوق العادست.
دوربینی که تونست تو خونه عکس خوب بندازه دوربینه وگرنه تو نور روز دوربین سه مگاپیکسلیم خوبه
اون عکسی که شب انداخته شده نگاه کنید اصلا خوب نیست حتی بعضی از تصاویر تو نور آفتاب
و اون دوستمون که گفته تو نور روز میشه با دوربین ضعیف عکسی خوب گرفت موافقم
دربین گوشی خوبه که داخل خونه عکس خوب بگیره که تا الان هیچ گوشی از هیچ شرکتی نتونسته این کارو کنه.
اتفاقا اولین عکسی که توجه منو خیلی جلب کرد، همین بود .. چنین عکسی رو فقط با یه لومیا میشد گرفت (خودم از این نوع عکسا زیاد گرفتم) ، الان که اینو دیدم خیلی به دوربین اس۶ امیدوار شدم .. دقیقا چه عیبی توی اون عکس وجود داره ؟!
اون عکس دوم هم، خورشید دقیقا پشت سوژست، و به نظر من با توجه به نور خورشید، عکس خیلی خوبی رو تونسته بگیره این گوشی .. عیبش چیه خداییش ؟!
*یه سوال .. خودتون تاحالا به صورت حرفه ای عکس گرفتین ؟ اصلا عکس گرفتین ؟؟! اگه گرفته بودین، متوجه میشدین توی این عکسا، عالی عمل کرده
blur و دیگر هیچ .!!!!
به به عالی بود عالی من که لذت خاصی بردم کیفیت هرکدوم 7 مگابایت 0_o یا خدا بزرگ
عکس های رسمی رو که عکاس گرفته نمیشه معیار قرار داد
به یه عکاس خوب گوشی های هواوی هم بدی عکس خوب میگیره
باید بررسی سایت ها رو دید
هرچند که نتیجه عکس های گالگسی ها خوبه
عکس های اخری رو که خبرنگارها دیشب گرفتند بابا