مایکروسافت امروز و طی مراسمش در کنگره جهانی موبایل از دو تلفن هوشمند نسبتاً ارزان قیمت با عناوین لومیا 640 و 640 XL پرده برداشت. مدلی که در ابتدا نام آن ذکر شده از نمایشگری ۵ اینچی با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می برد و به یک گیگابایت حافظه رم به همراه ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی تجهیز شده است.
640 XL نیز نمایشگری ۵.۷ اینچی دارد و بیشتر جزئیات سخت افزاریش مشابه مدل همتایش یعنی لومیا ۶۴۰ است. ردموندی ها به همراه این دو تلفن هوشمند تازه خود یکسال اشتراک رایگان آفیس ۳۶۵ را نیز در اختیار کاربرانشان خواهند گذشت.
در ادامه مطلب می توانید تصاویر نگاه نزدیک به تلفن های هوشمند یاد شده را مشاهده نمایید.
اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (25 مورد)
مطالب پیشنهادی

















واقعا از همه نظر عالیه هنگ تو کارش نیست محشره ،من از گوشیای اندرود خسته شده بودم که همش هم تکراری ان واقعا گوشیای ویندوز فون به چیز دیگست
سلام من این گوشی و خریدم شاهکاره خیلی راضیم واقعا از اندروید خیلی بهتره من زد 2 و نوت 2 داشتم ولی این فوق العادس دوربینش شاهکاره اینم مشخصاتش
شبکه
2g,3g,4g جدیدش فور جی داره
ابعاد 157.9x81.5x9 میلیمتر (6.22x3.21x0.35 اینچ)
اندازه 5.7
رزولیشن 1280*720
فناوری محافظ glass 3
حافظه داخلی 8
رم 1
دوربین اصلی 13 مگاپیکسل, 4128x3096 پیکسل, لنز کارل زایس, فوکوس اتوماتیک, فلش LED
دوربین جلو 5
چیپست Qualcomm MSM8226 Snapdragon 400
سی پی یو:Quad-core 1.2 GHz Cortex-A7
کارت گرافیک:Adreno 305
حسگر ها :شتاب سنج, حسگر مجاورتی, قطب نما, sensor core
کلا تو رنج قیمتش شاهکاره اصلا هنگ نداره تو کارای سنگینم لگ نداره
اقایون داداشا بخرید براستی که حرف نداره مخصوصا برنامه مجیک عکاسیش محشره میشه گفت یه فوتو شاپ لحظه ای داره
سلام من مدل 535 این گوشی رو دارم ، حافظه ی داخلیش 1kB هم ظرفیت نداره ، اما اصلاً گیر یا هنگ نمی کنه خیلی ازش راضیم ، 640 که غولیه برای خودش سی پی یو شم 400 اسنپدراگونه ، در گل بگم گوشی های ویندوز فونی محشرن
khyli qashngee mn mikhm hamin goshi ro bkhrm....
*_*
من میخوام یه گوشی بخرم و چند سال دانشگاه ازش استفاده کنم اصلا دوست ندارم هنگ کنه و مجبور شم ریستش کنم دوستان صادقانه آیا برای من مناسبه؟ راستی کسانی که از دوربینش استفاده کردن به پای نود3 میرسه آیا؟ یا اندرویدی بخرم بهتره؟ میخوام بهترین انتخابو بکنم
سلام گوشی خیلی خوبیه من دارم همه چیزش خوبه فقط یکم مشکل با کیفیت صفحش دارم وگرنا عالیه نه هنگی هیچی
خواهشا یکی منو از این سردرگمی نجات بده..میخوام گوشی بخرم عاشق برند مایکروسافتم ولی نمیدونم گوشیهاش خوبه یا نه...اینا خوبن یا اندروید؟؟؟
طراحیش قشنگه
میان رده پر طرفداری خواهد شد بین فن های این کمپانی
------------------
XL پسوند قحطی بود !؟
مدیوم و لارجش پس چی؟
ضد آب نمیزنه از این مدل یوخ تنگ نشه !؟
زیباست
پشت دستگاه خیلی منظم چیدمان شده
لوگوی دستگاه خیلی زیبا است
کلا همه چیزش خوبه
سال قبل مايكروسافت گير داده بود به رم ٥١٢ امسال ١گيگ . مثل بقيه شركتها بايد يه گوشي خوب معرفي ميكرد