ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به تلفن هوشمند وایب شات از لنوو

لنوو دقایقی پیش تلفن هوشمند وایب شات خود را معرفی نمود. این اسمارت فون آنطور که کمپانی سازنده اش گفته ترکیبی از امکانات دوربین های عکاسی و تلفن های هوشمند را در خود دارد و ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱۱ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۲:۴۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

لنوو دقایقی پیش تلفن هوشمند وایب شات خود را معرفی نمود. این اسمارت فون آنطور که کمپانی سازنده اش گفته ترکیبی از امکانات دوربین های عکاسی و تلفن های هوشمند را در خود دارد و شکل و شمایلش هم ظاهر یک دوربین را در ذهن تداعی می کند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به عکس های منتشر شده از این تلفن هوشمند.

lenovovibeshot1_1020.0

lenovovibeshot2_1020.0

lenovovibeshot4_1020.0

lenovovibeshot6_1020.0

lenovovibeshot7_1020.0

lenovovibeshot8_1020.0

lenovovibeshot9_1020.0

lenovovibeshot10_1020.0 (1)

lenovovibeshot10_1020.0

lenovovibeshot11_1020.0

lenovovibeshot12_1020.0

اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

taxiyab

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • غلامرضا

    باسلام گوشی زیبایست پشت گوشی رادیدم یاد دوتا از گوشیهای سونی اریکسون اونم سری سی ۹۰۱و۹۰۳افتادم که اون موقع از دوربینهای سایبرشات سونی استفاده شده بود که عکسهای خوبی میگرفتند یادش بخیر.

  • فـرزاد

    دوربینش چند کیلوگرم پیکسل در اینچه ؟ :-)

  • NUM.1

    فن های اپل چرا اینو نمیگن کپی از اپله؟!در مقایسه با اس6 که شباهت بیشتری به طراحی آیفون داره مخصوصا آیفون 4!البت فقط اطرافش!!!!

  • Between the Rays

    گوشی های لنوو واقها خوبن. یه ماه قبل که عکس این گوشی لو رفته بود کاربرای سایت همسایه میگفتن از زی2 کپی کرده و همینطور از فوکوس لیزری جی 3.

  • varna

    3تافلش داره مگه میخادتوتاریکی رقص نور ایجادکنی ولی انصافا حوشگله.

  • عــــــامـــــــــر

    گوشی های مبتنی بر دوربین باید نمونه گرفته شده عکساشو ببینم که بشه نظر داد

  • Envy

    منوی اپشن های دوربین زرد بود که این باعث میشه توی محیط ازاد خوانایی نداشته باشه حداقل پیش زمینه داشت مشکلی نبود و در کل گوشی زیبا و خوبیه اگر رابط کاربریش مثل قبل لگی نباشه عالیه اصلا پرفکت :)

  • H A M E D

    از بین چینیا فقط شیائومی رو قبول دارم... هیچ حسی به این ندارم :/
    ----------
    پروژه پول جمع کردن برای اس 6 شروع شد :D

    • TROOL

      من اس 6 اج یا نوت اج

  • TROOL

    اگه یه فلش زنون روش میزاشتن خیلی خفن میشد

مطالب پیشنهادی