ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نگاه نزدیک به تلفن هوشمند BlackBerry Leap [تماشا کنید]

ساعاتی پیش بلک بری در جریان برگزاری کنفرانس خبریش در کنگره جهانی موبایل بارسلون تلفن هوشمند میان رده جدیدش BlackBerry Leap را رسماً معرفی کرد. محصولی مجهز به نمایشگر ۵ اینچی و با باتری ۲۸۰۰ ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۲ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۴:۴۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ساعاتی پیش بلک بری در جریان برگزاری کنفرانس خبریش در کنگره جهانی موبایل بارسلون تلفن هوشمند میان رده جدیدش BlackBerry Leap را رسماً معرفی کرد. محصولی مجهز به نمایشگر ۵ اینچی و با باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی که به چیپست دو هسته ای اسنپدراگون S4 به همراه دو گیگابایت حافظه ی رم مجهز شده است.

این تلفن هوشمند با BlackBerry OS 10.3.1 عرضه خواهد شد و کاربران می توانند آن را از ماه آوریل به قیمت ۲۷۵ دلار خریداری نمایند. حال و پس از تفاسیر ذکر شده از شما دعوت به عمل می آوریم تا ویدئوی نگاه نزدیک این محصول تازه از راه رسیده را مشاهده نمایید.

اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

taxiyab

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • TROOL

    جالبه

  • داود

    گوشي خاص و شكيل بلك بري.......

  • عــــــامـــــــــر

    مثل بقیه گوشی های یلک بری برای افراد خاص میتونه عالی باشه برای کسایی که یه گوشی جمع و جور میخوان برای انجام معاملات بانکی و فرستادن ایمیل و اینجور چیزا

  • farid

    نمیدونم هر کاری میکنم از این بلک بری خوشم بیاد . نمیشه.

  • Young G

    اسنپدراگون S4 مگه دیگه قدیمی نشده ؟

    • زاخار

      من روی x8 الن استفاده میکنم
      برای پرچمدارای 2 سال پیشه مثل z
      htc buterfly htc 8x

  • زاخار

    گوشیه خوبیه ولی فک نمیکنم بتونه موفقیت کسب کنه بین عموم

مطالب پیشنهادی