عملکرد بهتر لرزشگیر اپتیکال دوربین گلکسی S6 در قیاس با آیفون ۶ اپل [تماشا کنید]
حالا که دو کهکشانی جدید کره ای ها یعنی گلکسی S6 و S6 اج وارد بازار شده اند تقریباً شاهد منتشر گشتن انواع مختلفی از قیاس های گوناگون بین آنها و آیفون ۶ و ۶ پلاس اپل ...
حالا که دو کهکشانی جدید کره ای ها یعنی گلکسی S6 و S6 اج وارد بازار شده اند تقریباً شاهد منتشر گشتن انواع مختلفی از قیاس های گوناگون بین آنها و آیفون ۶ و ۶ پلاس اپل هستیم.
البته ناگفته نماند که سنگ بنای این مقایسه ها را خود سامسونگ در مراسم معارفه موبایل های جدیدش گذاشت و در آن مراسم تصاویری تهیه شده توسط اسمارت فون های S6 را با تصاویری مشابه که توسط آیفون گرفته شده بودند مورد قیاس قرار داد.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
کره ای ها که بعد از پیش افتادن رقیبشان یعنی اپل در بازار فروش تلفن های هوشمند سعی دارند به هر شکلی برتری های خود را در مقابل محصولات آنها به نمایش بگذارند، در طی برگزاری کنگره جهانی موبایل نیز بیکار ننشسته و در غرفه ی خود سطحی لغزان را قرار داده اند که با قرار گرفتن دو اسمارت فون بر روی آن می توان کیفیت فیلم های تهیه شده توسط آنها را در حین لرزش دست و تکان های غیر منتظره مشاهده کرد.
وب سایت Phandroid از موقعیت مورد اشاره استفاده کرده و ویدئویی که به مقایسه دوربین گلکسی S6 و آیفون ۶ در شرایط پیش تر ذکر شده می پردازد تهیه نموده. بر اساس این ویدئو کهکشانی سامسونگ عملکردی به مراتب بهتر از پرچمدار اپل دارد هر چند که نباید از خاطر برد دوربین آیفون ۶ فاقد لرزشگیر اپتیکال است.
سایت فون آرنا نیز در اقدامی دیگر دوربین آیفون ۶ پلاس را که OIS دارد با گلکسی S6 اج که از همین تکنولوژی بهره می برد قیاس کرده و البته در این رقابت هم باز سامسونگ برنده بوده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اين همه كانت داديد هيچ کس نگفت بابا آیفون 6 اصلا لرزشگیر نداره که اومدید مقایسه کردید. فقط 6پلاس لرزشگیر داره. آخه چه طرفداران دو آتیشه اپل/سامسونگ هستید که نمیدونید؟
نمیدآنم چرا بعضیا با این که هنوز گوشی به بازار عرضه نشده با ظاهر بینی درموردش اظهار نظر میکنن؟!
شما هروقت اومد به بازار برو باش بدون تعصب کار کن بعد بگو بد بود.
دیگه بیاد دسته ما برسه نتیجه به شکلی دیگه میشه کمو زیاد میشه این سایتا همشون خوبن اما فقط در تیتر
تنها جیزی که در موردش من کامنت ندیدم مقایسع لرزشگیر اپتیکال بود که بنظر من اس6 خارق العاده بود در بین گوشیا.
نوت4 اصلا لرزشگیر خوبی نداره اما اس6 چرا
آیفون 4s داشتم سامسونگ s4 نکسوس 4 .سونی z2 نکسوس 7 هم الان دارم پس بدون تعصب میگم چ فایده داره گرونترین گوشی بازار رو داشته باشی ولی نتونی ضبط مکالمه کنی نتونی
از رو پوشه موسیقی گوش کنی .mx player نداشته باشی .رو فایلها مدیریت داشته باشی .سر سیستم عامل هر بلایی که دلت بخواد بیاری .خیلی وقتا محتاج pc باشی برا انجام کارات و خیلی چیزای دیگه ک الان یادم نیست در عوض بازیهای بهتر و سستم عامل ی کم روونتر .اگه اندروید نبود الان خیلی ها مثل من توان خرید ی گوشی هوشمند رو نداشتیم
دوستان کیا میدونن که چرا لرزش گیر گوشی سامسونگ از اپل بهتر عمل میکنه ؟
واقعا زشته که سامسونگ توی مراسم رسمی معرفی به طور مستقیم اسم از رقیب بیاره خیلی زشته. این نشون میده سامسونگ کم آورده (البته گفتم نشون میده) حالا از فیلم های تبلیغاتی سامسونگ که علیه اپل هست بگذریم نباید توی مراسم زنده اینکارو میکرد. مثلا اپل توی کنفرانسش به صورت مستقیم طعنه میزنه ولی سامسونگ مستقیم توی مراسمش اسم پرچمدار رقیبش رو میاره!!!
باباجان این کارو که اپل همیشه میکنه
تازه به همه شرکتها تیکه میندازه فقط مقایسه نیست که
سامسونگ فقط مقایسه کرد
حالا به سامی که رسید اخه
من خودم طرفدار اپلم البته زیاد متعصب نیستم. لرزشگیر S6 خیلی خوب عمل کرده ولی به نظرتون درسته مقایسه یه گوشی که 6 ماه بعد از اون یکی معرفی شده؟ خب 6 ماه دیگه شاید اپل هم در آیفونش از لرزشگیر جدید استفاده کرد در حد اس6. ولی خب فعلا که اس 6 از نظر لرزشگیر بهتره امیدوارم اپل هم اینجوری بشه تا 6 ماه دیگه.
خوب عزیز جان اینجوری که نمیشه هیچوت هیچ گوشی رو با گوشی دیگه مقایسه کرد
این سامسونگیا هم جالبن
یاد اون تبلیغ افتادم ک مردم ایفون بدست کنار پریز برق بودن بعد s5 بدستا باطریشونو عوض میکردن ک اونجا مزیت بود....... ولی الان چون مشتری میخواست شیشه ای کردن ک دگ اینکارو نمیشه کرد
حالام اون سامی ها ک اپل سال قبلش گفته بود 4 سایز کامله بعدشکرد 4.7 چقدر طرفدارای اپلو مسخره کردن
حالام دیدیین شرکت خودتون چه کار کرد.
الان چی شده ب شرکتتون
درضم من htc رو دوس دارم تعصبم رو اپل ندارم
شرکتتون? :D
واقعا تفاوت زیاد بود، تو این مورد که خب جلو بود، بریم بقیه.
** این کامنت رو زدم Mehdi7 بیاد بهم منفی بده، اصلا اون منفی نزنه من اذیت میشم**
:D