ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نگاه نزدیک به شیلد؛ کنسول اندرویدی انویدیا

روز گذشته، انویدیا در کنفرانسی، از شیلد، کنسول خانگی قدرتمندی که چیپ تگرا اکس وان را به عنوان قلب تپنده دارد رونمایی کرد. این دستگاه اندروید تی وی دارد و می تواند بازی های گرافیکی ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۴ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۳:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

روز گذشته، انویدیا در کنفرانسی، از شیلد، کنسول خانگی قدرتمندی که چیپ تگرا اکس وان را به عنوان قلب تپنده دارد رونمایی کرد. این دستگاه اندروید تی وی دارد و می تواند بازی های گرافیکی قوی ای چون کرایسیس 3 ر اجرا کند.

این دستگاه 199 دلار قیمت دارد و با کنترلر شیلد، که پیشتر معرفی شده بود در ماه می به بازار عرضه خواهد شد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا نگاهی نزدیک به دستگاه و کنترلر آن داشته باشیم.

nvidia-shield-gdc-2015-DSC04870.0

nvidia-shield-gdc-2015-DSC04873.0

nvidia-shield-gdc-2015-DSC04874.0

nvidia-shield-gdc-2015-DSC04877.0

nvidia-shield-gdc-2015-DSC04878.0

nvidia-shield-gdc-2015-DSC04846.0

nvidia-shield-gdc-2015-DSC04848.0

nvidia-shield-gdc-2015-DSC04854.0

nvidia-shield-gdc-2015-DSC04868.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • reza_zarchi

    با اینکه صد دلار از نکسوس پلیر گرون تره، ولی به خاطر پردازنده ی فوق العادش، ارزشش رو داره.

  • TROOL

    خوشگله ها

  • مرتضی توسلی

    بیست تا بازی انحصاری دارد که یکیش کرایسیس ۳ هست!

  • حسين

    واقعا یک دستگاه قدرت مند و عالی هست از همون نگاه اول مشخصه . پردازنده اش هم که نیازی به توضیح نداره . وقتی شنیدم بازی Crysis 3 و چندتا بازی عالی دیگه از PC داره به این کنسول میاد شاخ در آوردم !

  • عیسی

    قیمتش فوق العادست امیدوارم وارد ایران بشه

    همچنین بازی های اختصاصی هم براش بیاد

    من که حتما بعد ایکس باکس حتما شیلد رو میخرم ...... البته اگه پول داشتم:)

  • رامین

    زیباست ...

  • فـرزاد

    دسته هاش خودشون یه پا کنسول بازی هستن !!!
    چیه این آخه ؟!

مطالب پیشنهادی