ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تمسخر پهپاد های آمازون در تبلیغ جدید آئودی [تماشا کنید]

پهپاد ها در رؤیاهای جف بزوس نقش پر رنگی دارند. مدیر عامل بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیا، امیدوار است تا روزی از این پرنده های کوچک برای تحویل بسته های پستی استفاده نماید و بدین ترتیب ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۵ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۵:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پهپاد ها در رؤیاهای جف بزوس نقش پر رنگی دارند. مدیر عامل بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیا، امیدوار است تا روزی از این پرنده های کوچک برای تحویل بسته های پستی استفاده نماید و بدین ترتیب در زمانی کوتاه تر، سفارش مشتریان را در اختیارشان قرار دهد.

در حالی که به نظر می رسد تا محقق شدن این رؤیا، راه بسیاری در پیش است، شرکت آئودی هم اکنون دست به کار شده و در تبلیغی این پهپاد ها را به سخره گرفته است.

آگهی جدید آئودی از فیلم The Bird اثر آلفرد هیچکاک الهام گرفته شده و در آن پهپاد ها جایگزین کلاغ ها شده اند و با حملات خود رعب و وحشت را به میان شهروندان می آورند.

هرچند تبلیغ آئودی جنبه طنز دارد، آما واقعا ممکن است روزی تکنولوژی تا این حد انسان را به دردسر بیندازد؟ ایلان ماسک، بیل گیتس و بسیاری دیگر، اینچنین فکر می کنند.

در ادامه مطلب از شما دعوت می کنیم تا به تماشای تبلیغ جدید آئودی بنشینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • NAKOOT

    مگه پراید چشه؟ :)

  • TROOL

    کلیپ جالبی بود ولی مسخره کردن نه

  • علی آقا

    والله من چیزی از تمسخر تو این ویدئو ندیدم.
    لطفا از تیترهای زرد استفاده نکنید. باعث خواهد شد به مرور خوانندگن اعتمادشان به تیترهای سایت را از دست بدهند.

  • ravi

    جون هر کی دوست دارین تو آپارات ویدئو نزارین....

    خیلی مضخرفه....

  • nasir

    احسنت

  • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

    (بقول خودت) ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    دیوان کالیفرنیا آخه مگه 198 شرقی داره? :D
    بابا بنده خدا منظورش با منه!

    • فـرزاد

      ولش کن بزار فک کنه با اون بودم :-) خود درگیری مضمن...

  • فـرزاد

    تخریب و تمسخر تو ویدیو نشان از ضعف نیست ، کم توجهی در برهه ای از زمان هست که میخوان بهبود ببخشنش با این کار ، مگر نه AUDI یکه تاز تکنولوژی هست تو سیستم خودروها ولی فروشش نسبت به رقبا تو اقلیته

    • K.I.A.N

      Audi بعد از BMW بین خودروهای لوکس پرفروشترین است!!! کجاش اقلیته؟

    • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

      خوشبختم، تیـرانداز!

  • فـرزاد

    منم جزو اون "بسیاری دیگر" در کنار ایلان ماسک و گیتس قرار بدید
    با تچکر :-)

  • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

    تمسخر تو دنیای تجارت واقعا کار غلطیه، هر چند ممکنه تصوری که از آینده دارن عملی بشه متاسفانه

    • فـرزاد

      اره حتی اینجا !
      http://digiato.com/article/2014/08/11/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B4%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D9%86-%D8%B3%D8%B1%D9%81%D8%B3-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%DB%B3-%D9%85%DA%A9/

      --------------------
      بهتر بود مینوشتی "تکنولوژی و تجارت"

      • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

        بله فرزاد جان حتی اونجا!
        من نمیدونم واقعا چرا یه سری تصور میکنن لومیا 925 داشتن بنده دلیل بر دستمال کش مایکروسافت بودنه!
        من منظورم کلی بود، ممنون از اینکه یه نمونش رو اوردی.

        • فـرزاد

          من کاری به لوبیات "ببخشین" لومیات :-) ندارم
          بچه محلمی خواستم زیر کامنتت عرض ادبی کنم ...

          • فـرزاد

            یعنی این "نمیاد بهت" نابودم کردم :-|

            198 شرقی

          • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

            شما بجه تهرانپارسی؟
            نمیاد بهت :D

          • Divan Greedy

            چه جالب کسی که کامنت خودشو نقض می کنه ، تو دیگه اخرشی ، بچه محل نیستیم اما می خواستم عرض ادب کنم / اما یه توصیه بشین کنفرانس های اپل جونت رو نگاه کن و ببین خودش چقدر بقیه شرکت ها رو مسخره می کنه ، از امنیت اندرویید ، سرفیس ، پی سی ، افیس ، ویندوز و ... چقدر بده طرفدارای خود شرکت نشینن کنفرانس های اون شرکت رو ببینن

  • 1ai

    سلام
    اقای مانی قاسمی اگر امکانش هست کاری کنید بتوانیم به پست های نویسندگان لایک بزنیم تا میزان محبوبیت هر پست مشخص شود

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی