ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا جعبه ساعت اپل، به عنوان یک شارژر عمل خواهد کرد؟

صرفا چند روز پیش از رویداد اختصاصی اپل در خصوص ساعتش، The Financial Times مصاحبه ای اختصاصی با جاناتان آیو، مدیر ارشد بخش طراحی اپل، منتشر نمود. ساعتی پیش بخشی از این مصاحبه را برایتان ترجمه ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۶ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۴:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

صرفا چند روز پیش از رویداد اختصاصی اپل در خصوص ساعتش، The Financial Times مصاحبه ای اختصاصی با جاناتان آیو، مدیر ارشد بخش طراحی اپل، منتشر نمود. ساعتی پیش بخشی از این مصاحبه را برایتان ترجمه کردیم اما حال نوبت به گفته های دیگر آقای آیو در خصوص عملکرد ساعت و همچنین بسته بندی این محصول رسیده است.

آیو می گوید گران ترین مدل ساعت اپل (که از طلای ۱۸ عیار ساخته شده) شامل یک رابط در بخش پشتی خود است که می تواند به عنوان یک داک شارژر مورد استفاده قرار گیرد. جعبه ی این محصول، آن را به شکل مغناطیسی شارژر خواهد کرد و داخل جعبه نیز از چرم جیر بهره گرفته شده است.

آنگونه که آیو نظر می دهد، اپل خواسته تا حد ممکن، نوع بسته بندی را ساده نگه دارد.

جاناتان آیو

جاناتان آیو

ما نمی خواستیم که بسته بندی، از دور ارزش محصول را فریاد بزند؛ برای انجام چنین کاری، باید جعبه هایی بزرگ ساخته شود و از اجزایی گران قیمت نیز در آنها استفاده گردد. ما همواره خواسته ایم تا در اجرا، از ایده های ساده تر بهره گیریم؛ در نتیجه، مانند همیشه به سراغ بسته بندی های کوچک رفته ایم.  دست کم می توانیم بگوییم این انتخاب، برای حفظ محیط زیست بهتر بوده و به طور کلی نیز جا به جایی آن را ساده تر می سازد. از سوی دیگر، وقتی مدتی بعد به کمد خود نگاه کنید، پر از جعبه های عظیم الجثه و بی استفاده نخواهد بود.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • TROOL

    نگو دیگه سوپرایزمون شه

  • BuBo

    یه کلمه *آیا* = گمان ، باعث شد یه پست جدید بدون بار اطلاعات خاص، از اپل ایجاد بشه.
    مشکل اپل نیست، مشکل دل زدگی کاربرا ست، مشکل طرفداری و فن بودن یه سایت اطلاعاتی هست، چیزی که از سایت حرفه ای برنمیاد ولی از این سایت بر امده.

    واقعا زبانم *قاسمه*

  • AK_007

    دوستان لطفا منو عضو گروه واتس اپ دیجیاتو کنین
    اینم شمارم 09351217170

    • Bahar_Sarafrazi

      واتس اپ داره دیجیاتو؟

  • viero

    من هنوز نمي فهمم فرق شارژ بي سيم و با سيم چيه وقتي محدوده استفاده شارژر بي سيم فوقش نيم متره
    خو آدم اگه قرارباشه بچسبه به ديوار كه خوب از سيم استفاده مي كنه ، تازه سيم بلند تر بگيري مي توني خيلي آزادي عمل بيشتري داشته باشي نسبت به شارژ بي سيم

  • Rivekan

    چه وضعیه؟ یکی در میون ساعت اپل؟
    خوب هر چند تا رو یکی کنید دیگه >:(

    • A.R.T

      متاسفانه اين روزا خبر زياد در موردش ميرن سايتاى خارجى

  • Divan Greedy

    خیلی هم خوب و زیبا ، ایده جالبی هست کلن شارژر های الانی چه اپل واچ چه موتو و ... خوب نیستن و بزرگن شاید بهترین ماله پبل باشه / فقط احیانن می دونستید بیل گیتس و ملیندا گیتس کلی مصاحبه با the verge داشتن تا جایی که خود verge همراه با مصاحبه ها انیمیشن درست کرده و توضیح داده یا می دونستید رفته داخل ازمایشگاه بالون های اینترنت گوگل ، البته می دونم اینا اندازه مصاحبه این اقا و نکته های ظریف و حموم کردن تیم کوک با ارزش نیست

    • آییییییی خم

      از مانی قاسمی به دیوان متعصب سهامدار بزرگ مایکی :

      به تو چه ؟ سایت خودمه :D

    • Divan Greedy

      یافتم ، 4 تا خبر راجب به اپل واچ ، 2 تا خبر راجب به اپدیت سونی و استراتژیش که همه از قبل می دونستن و محض یاداوری بود یکی دیگه هم عامل موفقیت از نگاه لینکدین / دیجیاتو کجا داری می ری ؟؟

      • Mani

        بیشتر از این به شخصیت و منزلت خودت
        و همینطور به کاربرهای سایت توهین نکن.

        اینجا دیجیاتو یا نارنجی سابقه
        با قوانین جدید و 100 البته اختیار کامل مدیریت که هر پستی رو لازم بودنن می زارند و شما قادر نیستید دستور بدید که چی بزارن یا نزارن. (البته منطقا اینطوری هستش) ما کاربرها صرفا خواننده هستیم و نظراتی پیرامون موضوع می زاریم. صحبت خاصی دارید راجب مشکلات سایت، بهتر نیست پیرامون یک ایمیل بصورت خصوصی مطرح کنید؟
        هر کسی که مایل باشه می مونه و اگر هم خوشش نیاد که صد البته رفع زحمت می کنه.

        هر کسی از هر برندی و هر شرکتی خوشش بیاد استفاده میکنه.
        سعی کنید به خودتون احترام بزارید اول. کاربرها که جای خود.

        اما باور کن من اگر جای تو بودم و اینجا باب میلم نبود، ثانیه ای برای رفتن درنگ نمی کردم.

        • behrooz_sayyar

          آقا حیف که از این شکلک های دست زدن و تشویق نداره وگرنه میزاشتم حرفت حرف حسابه بخدا خسته شدیم از غر زدنای این عاقا دیوان گریدی زیر همه پستا دیجیاتو هم که محل نمیده به حرفامون

      • Rivekan

        واقعا کیفیت خبر خیلی مهم تر کمیت هست
        اون چهار تا خبر ساعت که هر کدوم نیم صفحه بود رو یک خبر جامع میکردند بهتر نبود یا خبر های سونی رو؟

        • Divan Greedy

          والا خبر های سونی رو قبلن اعلام کرده بودن ، چند ماه پیش درباره اپدیت ها خود سونی گفته بود فقط سری z چند وقت پیش دیجیاتو هم نوشته بود که تمرکز سونی داره می ره روی نرم افزار اخبار امروز سونی بیشتر جنبه یاداوری داشت / حالا شما لیست زیر رو نگاه کن کلی بازی با ایده های خفن که هر کدوم تیزر خودش رو داره فقط ماله ایکس باکس ، استیم و پلی استیشن هم که لیست خودشو داره
          http://news.xbox.com/2015/03/games-idxbox-gdc-2015

          • Mani

            یه سوال خیلی ساده؟

            شما که کلا از دیجیاتو ناراضی هستید.
            از اپل و باقی شرکت ها که خوشتون نمی یاد الا مایکروسافت.
            تو تمام پست های اپل هم می یاین ایراد می گیرید.

            سوال پیش می یاد که اینجا چیکار می کنید با این همه مغایرت با افکار شما.

            مدت زیادیه پست ها رو می خونم و نظرات شما و منفی های شما رو دیدم.
            من اگر جای شما بودم وقتی جایی باب میلم نیست نمی موندم.

            والا اون زمان که ما ویندوز 95 کار می کردیم. پارسا 99 (فارسی ساز ویندوز 98) رو قفلش رو شکستیم.

            یا قبل تر: زمانی که تونستیم محیط داس رو فارسی کنیم.
            فکر نمی کنم شما از دیجیتال سر در می اوردین که حالا میاین طرفدارهای اپل یا کاربرهای سایت رو مضحکه خودتون می کنید.

            باب شما نیست سایت دیجیتال خارج از ایران زیاد است. اینجا چیکار می کنید حیرانم !

مطالب پیشنهادی